2006/01/23

200601 澳洲東岸 - 第八日 (悉尼魚市場, 墨爾本 Avalon Airport, Geelong)

今天乘坐下午 4:55 飛機到墨爾本,所以早上收拾好行李,於10:00 Check-out ,然後到悉尼魚市場(Fish Market) 食早餐,悉尼魚市場每朝七時開工,遊客可購買新鮮的海鮮,即買即食。我們於市場內吃了生蠔、芝士焗蠔、燒蝦及燒扇貝,生蠔很新鮮,沒有金屬味。


悉尼魚市場

悉尼魚市場內


生蠔

芝士焗蠔、燒蝦及燒扇貝


吃過早餐,我們坐巴士再到 Haymarket 行逛,之後準時三點回酒店乘坐機場接送小巴到機場。我們乘坐 Jet Star 航空公司的飛機由悉尼飛到墨爾本 Avalon 機場,機程約一個小時,價錢每人A$81,不算太貴。
   

等車去機場

坐 Jetstar 飛機到達 Geelong
 
Geelong
下午6:30到達墨爾本 Avalon 機場,機場面積極細,客運大樓只有半個足球場左右大,我從未到過這麼細的機場。於機場的租車公司領取了預定的汽車,然後駕車到離機場 27公里遠的 Geelong市。

極細的 Avalon 機場

Geelong 是一個沿海城市,最吸引遊客的是其海岸,沿著海岸的走廊漫步,欣賞 Corio Bay 的美景,真是賞心樂事。於 Geelong 我們找了一間名叫 Quest Serviced Apartment 入住,房間大,設備齊全,可比美悉尼住的 Apartment。晚上駕車到 Geelong 海岸旁的餐廳食晚飯,餐廳名字叫 Wharf Shed Cafe,餐廳內很多人喝酒聊天,我亦忍不住喝了一杯啤酒!

寜靜的 Geelong 鎮
   

Quest Serviced Apartment


Apartment 的廚房

晚上的 Corio Bay


Wharf Shed Cafe

我們的晚餐



8 comments:

  1. Hi Joseph,
    想問你Quest Serviced Apartment的address, 在questapartments.com.au找不到呢? Thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.questapartments.com.au/Accommodation/96/Australia/Victoria_Regional/Quest_Geelong/Welcome.aspx

      應該係呢間

      Delete
  2. Thanks Joseph.

    還想問下你, 由Golden Coast揸車去Sydney咁遠是否二人輪流揸車? 其實是否中間住一晚酒店較好? 或坐飛機呢? 我會同太太二自駕, 但只有我會揸車, 可以給我一些意見嗎? 謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我兩個人揸,不過我強烈建議坐飛機,因為中途冇咩野睇。

      Delete
  3. 唔該哂你Josepn!

    ReplyDelete
  4. Hi Joseph,
    關係澳洲旅遊編,裡面的圖片好像都display唔到,早一年我plan往澳洲有睇你個blog很多次,那時是有圖片的。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!相片我之前放左係 Yahoo 個舊 Blog, 佢轉過黎 Blogger 時 d 相死晒!因為要寫新既遊記,所以我未有時間搵返 d 相 upload 過上 Blogger!!!!!

      Delete
    2. 希望遲D可以看到番相片啦!😅

      Delete