2017/01/22

201701 越南峴港會安第二日 - 巴拿山 (Ba Na Hill),峴港 (Da Nang)

係出發前,我一早用電郵跟酒店預定左一架五人房車今朝去巴拿山,車費係 VND700000,即係 HK$250。係酒店先食左早餐,早餐有四款選擇,即叫即煮。分別有越南麵、奄列、煎蛋火腿麵包或法包。

早餐

坐呢架車去 Ba Na  Hill
9:00 由酒店上車出發去巴拿山,司機途中停車帶我地去一間街邊舖頭買入場票,每位 VND600000,HK$215,其實我覺得以越南生活水平,巴拿山入場費係超貴。我地比左入場費,收到一張幾舊既入場卡,我地然後估下點解司機叔叔會帶我地去呢間舖買呢,佢會唔會昆我地呢?去到巴拿山,售票處既價錢跟叔叔間舖既價錢一樣,我地估叔叔間舖買既係月票之類既票,然後就收我地錢,比我地用,用完就要比返張卡佢,佢第二日就再賣比其他人用。咁樣佢就可以賺到錢啦!

BaNa Hills

Ba Na Hill 入口,有 d 似以前荔園個宋城
巴拿山係位於峴港郊外一座山上既度假區,山上建築物建於法國統治時期 (1919年),所以全是法國式建築,於山上有如去到法國小山城。由山下到山上,要乘坐 2013 年開幕的纜車,巴拿山纜車好巴閉架,係健力士紀錄中全世界最長既不停站單纜纜車,全長有 5.801 公里,並且係落差最高既纜車,有 1.291 公里。我地去到山下既纜車站,天氣灰檬檬,不過好彩冇落雨,但係坐纜車上到半山,外面超大霧,白色一片,咩都睇唔到,跟住再上高少少,仲開始落雨。呢段纜車大約坐 20 分鐘,跟住就去到 Ba Na Station。據說係呢度可以係高處欣賞峴港既景色,不過今日大霧到連三米前既人都見唔到,戶外又凍又落雨。

上左小小山已經開始有霧

大霧到咩都睇唔到

山上面仍然好大霧
係 Ba Na Station 可以再比錢坐好似香港上山頂既纜車去一個花園及酒窖。個花園應該都幾靚,不過又係太大霧,睇唔到。係花園有個位可以出去睇一座白色 27 米高既大佛,因為個大佛係白色,我地行到出去,望黎望去都見唔到。後來要好留心好留心先係霧中見到個大佛既影,同埋我地先發現原來一直企係大佛旁邊,真係大霧到好誇張!

轉另一架纜車

又雨又霧,搞咩呀

酒窖門口

酒窖內

花園

花園

花園

人地個花園係咁架,我地咩都睇唔到

個佛,連樣都睇唔到
由 Ba Na Station 再坐一短途纜車,大約五分鐘車程,就去到法國小山城 Morin Station。一出車站,應該會有一個法式噴水池,後面有個小型哥德式教堂,四圍都係法國建築物,不過上到黎,濃霧係去到就黎伸手不見五指既地步,四圍只有白色,咩都見唔到,個教堂係邊個方向都分唔到。好彩呢度都有個三層樓高既室內遊樂場,我地景又睇唔到,相又影唔到,只好去遊樂場玩下機動遊戲打發時間。成個遊樂場最好玩係碰碰車,跟住仲有好多免費任玩既「街機」電子遊戲。而佢既 3D,4D遊戲及鬼屋就好雞,我屋企個 PlayStation VR 真實過佢好多!

Morin Station

一出車站,咩地方黎,向邊行好?

本來應該係咁樣,後面既建築物,我地一個都睇唔到

行近左,終於見到個教堂

去左遊樂場玩

免費任打機
午餐我地係濃霧中亂咁行,入左一間酒店既餐廳食左個生牛肉河粉,同埋越式春卷。平時都好鍾意食生牛肉河粉,今日終於可以真真正正係越南食到啦!呢度個粉真係好好味,個湯超甜!係份量比較少!食完野,出返戶外,據說呢度有個戶外過山車,又係搵唔到係邊個方向。算啦!都係落山返去峴港市啦!

午餐

頂唔順,都係走啦!
我地返到酒店,問下酒店附近有冇地方飲咖啡。原來係正酒店後面有一間咖啡館叫 Cloud Garden,咖啡館都好靚,有個大魚池。我地入到去是但搵張檯坐,睇餐牌時,總係覺有股怪味不斷湧過黎。四圍嗅下,發現原來張檯布好鬼臭,我估呢間野既檯布係冇洗過既。我地即刻搬去另一張冇檯布既檯。越南咖啡出晒名,黎到梗要試下。我地叫左越南滴漏咖啡,原來凍既係滴好先比你,熱既先係係你面前慢慢滴。一杯越南滴漏咖啡 VND25000,HK$10 都唔駛,超平。好平時飲開 Espresso,喜歡濃既咖啡,今次係第一次試越南咖啡,原來越南咖啡都係好濃,我覺得好好!

Cloud Garden 咖啡館

越南滴漏咖啡
好多人都話係越南食法國菜又抵又好味,我搵過峴港既法國菜唔多,今晚我就訂左一間叫 Le Rendez Vous。6:30 左右,我地經酒店幫我地叫的士去 Le Rendez Vous。開頭我估會好多人幫襯,成晚得個四檯客。法國菜來來去去都係食鵝肝、牛扒、沙律、甜品,要睇就睇下食物質數、烹調技巧及擺盤既功力。食物質數、烹調技巧我覺得係合格既,不過欠缺驚喜,反而食物擺係碟上擺得好靚,個前菜直情好似一幅畫咁。呢餐我地開左一支紅酒,四個人 VND 3,725,000,約 HK$1,420,係越南算係好高級同昂貴。

Le Rendez Vous

開支酒

頭盤

整得好靚

鵝肝配芒果

鴨肉

牛扒



我地由 Le Rendez Vous 坐的士去峴港唯一既大型超級市場 Big C Supermarket,超級市場內多人到飛起。最慘係排隊比錢時,勁多人打尖,真係好嬲好嬲。我奉勤大家,冇咩必要,都係唔好去 Big C 啦!又多人,又熱、又搞到一肚火!

Big C Supermarket
峴港既著名地標龍橋。估名思意,成條橋係一條龍既造型,有龍頭、龍身、龍尾。我地坐的士去到龍橋影下相,然後沿河邊散步,都幾舒服。

龍橋

龍橋

河邊散步

No comments:

Post a Comment