2017/01/24

201701 越南峴港會安第四日 - 美山聖地 (My Son),會安 (Hoi An)

天氣依舊唔係太好,我地禽日 Check-in 時,透過酒店訂左架車,今早接我地去美山聖地 (My Son)。出發前先係酒店食早餐,呢間酒店既早餐超得,係自助餐型式,食物款式好多,仲有即煮既蛋,係講出蛋既整法,佢都盡量整出黎。另外仲有即煮越南生牛肉河,真係勁豐富既早餐。

越南生牛肉河

酒店食早餐

有西式早餐

9:00 我地上酒店既 Toyota Altas 出發去美山聖地,車程一個半鐘,來回車費係 VND 816,000,約 HK$285。美山聖地被列入為世界文化遺產,建於公元 500 年,有成千五年歷史,係越南占婆時期既大型建築群。去到美山聖地,影入眼簾既係一座座殘破既古神殿,所以美山聖地又被稱為小吳哥窟。從建築中,依然可以睇到好多雕飾,反映出當時占婆時期既藝術及美學。雖然今日天氣唔好,但係細雨霧霧下既古神殿,又有一番神秘既色彩。

包車去美山聖地

美山聖地入口

有車接送,可以行少一大段路








我地係美山聖地逗留左一個半鐘,然後就返去會安。我地叫司機直接車我地去會安古城一家食法包既小店,叫 Bánh mì Phượng ,呢間店係大牌檔式,雖然好簡陋,但係好出名,被喻為越南最好食既法包。我地去到已經差唔多 2:00,但仲係好多人。佢有好多不同餡料既法包,有豬、牛、蛋及漢堡可選擇,我叫左個 BBQ 豬肉,價錢只係 VND 20,000,約 HK$7,超平。本來睇見呢間舖既門面,我冇咩期望,但係個法包一食入口,真係超好食,個包外脆內軟,餡料味道剛剛好,唔會太咸或甜,真係我食過最好食既法包,係會安一定要試既美食!

Bánh mì Phượng

一大班人整緊包

一人一個包

美味既法包
食完野,我地就係會安古城行下小商舖,行下街市,跟住去左一間叫 Hoi An Roastery Espresso & Coffee House 既咖啡店飲下野。好彩行既時候冇落雨,可以好悠閒咁 Hea 下。

街市




Hoi An Roastery Espresso & Coffee House

Hoi An Roastery Espresso & Coffee House



我地間酒店有附設 SPA 及按摩,我地下午就係酒店做左個 90 分鐘既按摩,每人 VND 675,000 (HK$240)。按摩既獨立房可以同時兩人使用,環境幾光鮮。按摩師傅就好睇個人既要求,我既就覺得幾好,其他人既就話唔夠力。

夜晚我地坐酒店專車出返去會安古城。係古城中間條河,有隻艇賣串燒,我地走左上去試下,除左串燒,佢都有高樓麵。不過食落串燒好一般,高樓麵又唔夠禽日下午食既好味,唯一係好有特色咁係隻艇上面食。

晚上既會安

會安地標- 日本橋

日本橋

日本橋上

賣串燒既艇

賣串燒既艇




只係食串燒同高樓麵梗係唔夠飽,我地去左 Vy's Market Restaurant 再食,Vy's Market Restaurant 係由當地一位飲食專家 Miss Vy 開設,搜羅越南不同美食。餐廳內有少少似 Foodcourt,不過唔駛自己去買野食,有 iPad 餐牌,有專人落單及送菜。係會安除左高樓麵 (Cao Lao) 外,仲有一道好出名,名字又好靚既菜式,叫做白玫瑰。不過唔好比佢個名吸引左,以為係咩特別野,其實只係一件粉皮包左少少肉,點魚露食既野。我地仲叫左春卷、湯粉及甜品食,我食完其實覺得一般,都係正正經經搵間餐廳食好過!

Vy's Market Restaurant


白玫瑰




No comments:

Post a Comment