2017/01/25

201701 越南峴港會安第五日 - 會安 (Hoi An)

今早落超大雨,我地一早係酒店食左早餐,然後參加 8:30 出發既越南烹飪班。我地參加左一個叫 Thuan Tinh Cooking Tour 既半日班,每位 US$34,包酒店接送。

酒店大堂等車
佢架專車接送就係一架的士,首先車我地去會安古城既街市買餸,買餸前烹飪導師每人派一件便利雨衣,但因為太大雨,有雨衣都冇咩用,成腳連鞋都濕晒。本來去當地街市買餸係好好玩既體驗,導師都不斷介紹當地食材,但我只係想快快買完,跟住去返室內地方避下雨。

大雨中既市場



係街市被人、被電單車、被水氹,好狼狽,搞到半身濕晒。買完野,我地就係街市旁既河邊上船出發去煮野食。由古城去煮野食既地方都幾轉折,先坐可以容納十幾人既電船,跟住上岸轉小型巴士,然後去到另一個河邊就轉坐一條小舟舟。

先坐呢架船


轉坐小舟舟
煮野食既地方係一片綠油油既樹林中間,如果好天,環境一定唔錯。我地先抹一抹濕晒既身,飲杯果茶,跟住開始煮野。越南食物好多都以米為主,導師先比我地試下用石磨整米漿,跟住佢話會用米漿整米紙,不過我地今日用既米紙會係佢地預先整好既。

整米漿
越南菜最出名梗係生牛肉湯粉,而湯粉既精髓就係個湯底。因煮湯底需時,所以我地第一樣整既就係呢個湯底。我地切好及放好晒所需材料,就由得佢慢火慢慢煮。

煲湯底
跟住我地整左越南米紙春卷、米紙煎餅及牛肉米粉沙律。可能導師收得我地錢,買既食材,用既調味料都會好好,所以我整呢幾道菜都好好食。又可能係因為我既烹調技術好掛!

越南米紙春卷


米紙煎餅

牛肉米粉沙律



煮完上面幾道菜後,一開始煮既湯底亦大概完成。最後我地整埋同食埋呢個勁好食既生牛肉湯粉,就完左今早既越南烹飪班。除左因為今日太大雨,全身濕晒,煮越南菜係好玩同好食既。

整生牛肉湯粉



離開時我有少少擔心又要大雨中坐小舟舟、坐車、坐電船、坐的士返酒店。原來烹飪中心係有車路,我地全部人上左一架客車,直接送我地返去酒店。今早咁轉折,完全係因為想我地體驗下河上泛舟。唉!今日落咁大雨就唔好搞咁多花臣啦!

返到酒店,我地上左去頂樓既咖啡室飲下咖啡,順便去泳池既更衣室洗下對焗左半日雨水既臭腳。大約 3:00pm ,我地就坐預先跟酒店訂左既車去機場,車費係 VND 616000 (HK$215),車程一個鐘多少少,然後就坐 6:00 飛機返香港。

酒店咖啡室

天台泳池

包車去機場

機場唯一既餐廳

上機前再食生牛肉湯河


No comments:

Post a Comment