2017/06/15

201706 韓國首爾第一日 - 東大門

今次呢個首爾快閃遊,真係晚機去早機返,一放工就即出機場,一返香港返屋企放低行李,幾個鐘之後就返工。我地係 14/6 坐夜晚 8:50 既機去首爾,到達已經係零晨既 2:40。過左海關,係櫃員機提左韓圜已經係 3:15 左右。我地本來打算坐通宵巴士出首爾火車站,再轉的士去龍山站既汗蒸幕。 2:55 既巴士又走左,下一班要去到 3:45,車程差唔多一個鐘,所以預算去到汗蒸幕要 5:00。當我地去到巴士站,有個司機問我地係唔係出首爾,佢話佢架大車可以接我地一共七個人加行李,而價錢跟巴士一樣,只係另加路費,一共 KWD 112,000。仲要直接車我地去到龍山站。由機場去到龍山,只係要 40 分鐘左右,4:00 就到啦!比巴士預算到達時間快左一個鐘,太好啦!

零晨時無人既仁川國際機場

坐呢架車入市區

入市區時, 高速公路都冇咩車
龍山既 Dragon Hill Spa 係好有名既汗蒸幕,我地打算入去沖個涼,然後去休息室瞓幾個鐘,跟住早上 10:30 就去東大門既旅館 check-in。Dragon Hill Spa 入場費 KWD 15,000 一個人,呢個汗蒸幕係自己獨立既建築物,有七層樓高。一入到去,先辦理入場手續,每一個人會有一條電子手帶,入場後所有消費就以呢條手帶記賬。過左入閘機,先脫鞋,然後放到一排排既鞋櫃鎖好。跟住就分開男及女去各自既大浴場沖涼。

第二朝早影既 Dragon Hill Spa 門口

入口

先放鞋入 Locker
經過上次去汗蒸幕有毛番皂既經驗,我知道韓國汗蒸幕係冇供應沖涼液、洗頭水、牙膏及牙刷,所以今次我有備而黎!係花灑區沖完涼,跟住去熱水池浸左一陣,就離開。同上次去汗蒸幕既經驗一樣,韓國人真係好豪邁,坦蕩蕩,條條揈!

返到去休息區,四圍已經有不少人隨地瞓,因為我上次瞓硬地板頂唔順,所以四圍搵下有冇軟墊。後來發現有一間男士專用休息區及一間女士專用休息區,裡面就有一排排軟墊比人瞓。咁我就跟幾位女士分開,約好明早係大眾休息區再會合。入到男士專用休息區,我是但搵個位就瞓。比個 Tips 大家,軟墊係 PVC 質地,你手臂、大脾既肉一出汗就會比 PVC 焗住好唔舒服,所以大家可以去大浴場拎條乾毛巾黎墊下。

休息區

其中一個汗蒸幕

汗蒸幕內

另一款汗蒸幕
始終唔係太習慣係其他人既鼻鼾聲伴奏下瞓,所以不斷瞓下醒下,唔係瞓得太好。9:00 左右起身,梳洗完就去大眾休息區集合。去到汗蒸幕,好多人都話要試下米水及蛋,我地叫左黎試,米水比較甜,但可接受,但係蛋就太硬,好似台灣既鐵蛋咁,我唔鍾意!跟上次東大門既 SPAREX 汗蒸幕比較,雖然 Dragon Hill Spa 大好多,但比較殘舊,我都係比較喜歡東大門既 SPAREX!

係首爾呢幾日,我地會住係東大門一間叫 Hostel Vanilla 1 Dongdaemun 既小旅館。旅館位於東大門既興仁之門附近橫街內,離地鐵站好近,算係幾方便。一入去旅館就係一個煮食區,旅館提供免費咖啡、茶或果汁任飲。而房間唔係太大,冇衣櫃,冇檯,所以夠位開行李箱。廁所就冇淋浴既地方,沖涼會成個廁所濕晒,連馬桶都濕埋。但最大問題係隔音勁差,尤其是夜晚,連門外既行路聲都聽到,搞到大聲少少講野都唔敢,好似去左圖書館咁。

 Hostel Vanilla 1 Dongdaemun 小旅館

旅館既公共地方

我間房

床尾既地方
我地係旅館放低行李,跟住就坐地鐵去位於江南既 Mingles 餐廳食午餐。Mingles 係一間新派韓菜餐廳,於 2016 及 2017 年既亞洲五十大餐廳中,排名第十五,韓國排名第一,於今年更奪得米之蓮一星。我地訂左 12:30 ,餐廳為我地預備左一張位於角落既檯,私隱度比較好,一陣我地狂影相都唔怕比其他食客眼超超!先講講個環境,Mingles 唔似其他米之蓮走高級路線,檯上冇檯布,比較 casual 及自在。

Mingles 餐廳

餐廳內
我地三個人都叫左個 KWD85,000 既 Lunch Tasting Course。前菜有放左不同香料既魚生及一個類似奶凍既蛋,魚生既柚子醬混合得恰到好處,唔會搶左魚生既味道。跟住有韓牛他他及黃金瓜配鮑魚。黃金瓜配鮑魚真係要講一講,黃金瓜原來係韓國夏天當造既水果,大小既雪梨差唔多,味道似蜜瓜。呢道菜佢將黃金瓜切片,鮑魚煮熟亦切片,一層黃金瓜一層鮑魚疊既黎,中間再加少少其他香草及醬料。入口鮑魚香再配埋黃金瓜既清甜,好夾,好驚喜。



跟住再有鱔、炸魚及一個叫 Bansang 既傳統韓國米跟配菜套餐。鱔及炸魚係有水準,不過驚喜欠奉。反而 Bansang 好好,每種配菜都好味到食唔停口,個湯雖然係辣,但冇辣到個口冇晒味覺咁,剛剛好。連我唔太食得辣既人都可以飲晒碗湯。



甜品有三款,我地三個人一人一款,再 Share 食。有一個甜品有威士忌泡沫 (Whisky Foam),好特別。另外一個係桔梗雪芭,呢個真係第一次食,原來都好食架,真係好新奇。



平時食過其他米之蓮餐廳,多數都係西式菜式,唔係牛就羊,一係鵝肝或者深海魚,都悶悶地!今次第一次食到以 Fine Dinner 型式既韓國菜,真係好有驚喜。原來韓菜唔係只係燒燒燒!

食飽左,女士們夠晒氣力去東大門購物。而我放低左佢地係 APM Place 商場,跟住我就去左平和市場幫朋友買野,然後再坐地鐵去京東市場買人蔘比阿媽。

東大門


京東市場

買人蔘
晚上 7:00 ,我地約返女士們及另外兩位朋友去新村站。當我由清涼里坐地鐵去新村時,一開個地鐵地圖 App 出黎睇下,突然發現原來有兩個新村站,我即刻搵下我地今晚晚餐既地方係近 2 號線既新村站。我即時 Whatsapp 大家,不過已經太遲,佢地已經上錯車,咁佢地唯有轉多幾次先去到我地既新村站。

我地今晚去一間叫新村食堂 (새마을식당) 既餐廳食燒肉。網上評價幾好,不過我地食完,就覺得麻麻地,烤肉太乾,冇咩特別好食既野。我覺得上次係東大門食既八色五花肉好食好多。起碼人地仲有一個海鮮鍋食下。

新村食堂

燒肉中

配菜任食
食完新村食堂,大家都係覺得唔夠飽,所以我地就走去食出名既大瓦房醬油蟹。我地坐地鐵,再行過去。入到去個侍應本來比我地入去,不過老闆突然出黎話過左 Last Order,唔比我地入去。白行左一趟,我地只好返去東大門既雪冰食甜品。

大瓦房醬油蟹


雪冰位於 Lotte Fitin 旁,Lotteria 對面,因為係大廈既二樓,所以唔係好易搵。我地叫左個芒果西柚雪冰及一個綠茶朱古力雪冰,叫完先知原來呢度最出名係乳酪哈密瓜雪冰。我地食完覺得幾好食,過幾日可以返黎試埋佢個乳酪哈密瓜雪冰。

芒果西柚雪冰及綠茶朱古力雪冰
食完都 10:30 啦!女士們戰鬥力仍然旺盛,所以佢地再戰東大門。而我就謝晒皮,所以一條友先返旅館休息。今日下午同而家,兩次由 Lotte Fitin 自己一條友行去東大門地鐵站方向,兩次都比我幾舒服既感覺。以前行呢條路,好多講普通話既人係度橫衝直撞,破口大叫,亂過馬路。今日行兩次都唔係太多人,好悠悠閒咁行。我行行下仲入一入去 DDP (Dongdaemun Design Plaza) 地下既咖啡店睇下。今次東大門比我既印象同感覺好左好多。

No comments:

Post a Comment