2017/06/17

201706 韓國首爾第三日 - 春川

我地一早上網預約左 12:00 去到春川玩鐵路自行車 (RailPark),預左少少塞車,所以本來一小時十五分鐘既車程,我比夠兩個鐘時間,10:00 出發。出發前講講今朝既早餐,禽日因為太早,所以旅館主人未買得切早餐放係度。今日佢知我地早出門口,所以已經準備左一包白麵包及杯麵。我本來諗住沖杯茶,白麵包搽果醬就算。但見到個廚房,忍唔住開左罐午餐肉黎煎,煎開左個頭,又忍唔住煎埋蛋黎整餐蛋治。

整早餐
我地食完後,洗返乾淨所有野,跟住準時 10:00 出發。開頭係首爾市雖然多車,但都算暢順。一離開左首爾市就開始塞車,心諗唔係好似禽日咁又炒車呀?慢車咁行左都唔知幾耐,終於去到塞車既原頭,原來大家塞咁耐車就係為左入去一個大型高速公路休息站。我頂你咩!你地揸到攰就入去休息,你地要入去休息就搞到塞車,因為塞車所以個個都揸到攰,跟本係一個惡性循環。如果唔入去,唔塞車,未唔攰囉,大家未可以快快到達目的地囉!

塞車
我地揸左兩個半鐘,12:30 先去到位於金裕貞既鐵路自行車 RailPark,比預訂時間 12:00 遲左。我地同職員講,好彩佢安排到 1:00 比我地玩。鐵路自行車呢個概念真係好好,將冇用既火車路軌轉型為另一個吸引遊客既景點,既環保又有創意。遊客可以好似踩單車咁自己操控速度,沿途欣賞風景。由金裕貞去江村,我地先踩三分二路程,大約需要一個鐘。因為成條路只係平路及落斜,所以幾輕鬆。去到目的地,落左車就轉另一架火車去江村,到達江村再轉旅遊巴士返去金裕貞。

鐵路自行車 RailPark







坐火車



玩完鐵路自行車都已經下午 3:00,我地跟住揸車去左春川市食午餐。春川最出名就係春川辣雞,係春川有一條春川辣雞街,街上有很多春川辣雞既餐廳,當中最著名既係明洞一號店 (명동1번지닭갈비 )。雖然我地去到係下午 3:30,已經過晒午飯時間,但明洞一號店內仍然好多人,仲不斷有客人入去食,好似真係好堅咁喎。

春川辣雞街

春川辣雞街

右手邊就係明洞一號店
入到去坐底左,唔駛點菜,職員已自動自覺開爐,我同佢只係講左唔好太辣。等左三分鐘都冇,就一大盤春川辣雞送到面前,並全倒入鍋中,效率非常高。大約煮左十五分鐘左右就可以食啦。春川辣雞小小辣,入口十分惹味,雞肉又唔會太鞋,幾好食。當食到七七八八,我地叫左個飯,撈入去個辣雞內炒,變左春川辣雞炒飯,不過比較濕,炒乾身會好好食。

好大盤


煮熟左

炒飯
春川市內有條商店街,叫春川明洞。因為係正春川辣雞街旁,我地順便行左一陣。

春川明洞
春川市有個景點叫衣岩湖天空步道 (소양강 스카이워크) ,係一條伸出去湖上既玻璃橋。因為時間關係,我地只係去影左張杷,跟住就揸車返去首爾。





Hertz 8:00 關門,我地 6:00 係春川開車,好彩塞車唔太嚴重,剛剛好 7:55 返到去東大門還車。

晚餐我地去左網上曾經好紅既小店食九層海鮮塔,店名叫 무한조개구이까까。我地由東大門去奉天站,都幾遠架。去到見到間小店比較簡陋,又冇咩人,好似唔對路喎。但長途拔涉來到,就咁走又浪費左個車程既時間,所以我地照入去食。我地叫左個都算頂級既海鮮塔,黎到真係好壯觀架。影完相開始食,海鮮好一般,有幾種仲食得出唔新鮮。底層既海鮮因為蒸得太耐,老晒,唔好食。食完我地全都好失望,真係寧願再去食燒五層肉好過。

九層海鮮塔




我地又長途拔涉坐車返去東大門,要補償返頭先食左唔好食既野,我地又去返禽既既甜品店食甜品。今次食左個原隻蜜瓜冰,隻蜜瓜又甜又多汁,非常好食。總算安撫返唔好食既九層海鮮塔。

原隻蜜瓜冰

蜜瓜冰內有乳酪冰
夜晚又係女士 Shopping,男士回旅館休息既時候。我又獨自一人係東大門慢慢地行返去啦!

No comments:

Post a Comment