2017/06/16

201706 韓國首爾第二日 - 南怡島、小法國村

旅館係有早餐,佢有方包、杯麵、午餐肉放係度,比你自己煮,煮完要自己洗返晒你用過既野。不過我地今日 8:00 太早,旅館方面都未買麵包同杯麵返黎,所以冇野食。咁我地就去東大門既 Isaac 買三文治。上次我冬天黎,係 Isaac 買完,上火車先食,但因為冬天,成個三文治凍晒,唔好食。今次比多次機會佢,我一買完,即時係佢檔口前食。剛整好,熱辣辣食真係唔同,好食好好好好多!

早晨, 東大門

Issac 三文治

Issac 三文治
我地今日會去 Hertz 租兩日車,然後揸去南怡島及春川一帶,不過我地唔會搬酒店,所以每晚都會返黎首爾。跟據網上既地址,Hertz 係位於 Lotte FITIN 商場既地庫,去到你唔會見到大大隻招牌寫住 Hertz,因為佢原來係 Lotte Rent A Car 既舖頭。佢比左架銀色既 KIA K3 我,仲幫我設定好英文既 GPS。因為剛開車,唔係太熟習佢個 GPS,所以我用埋我預先安左係 iPhone 既免費 GPS 軟件 Waze。兩個一齊用就一定冇事啦!由首爾去南怡島車程本來只係一小時二十分鐘左右,但路程中有人炒車,搞到大塞車,我地足足用左兩個鐘,11:30 先去到!

Lotte Rent A Car 既舖頭
兩個 GPS

KIA K3


前幾年試過冬天黎南怡島,四周都被白雪舖滿,白茫茫一片,感覺好滄桑。今次夏天黎到,因為唔係花季,所以冇咩期望。不過去到南怡島,由碼頭行去島既中心地帶,沿途跟住樹蔭行,望去四圍一片綠油油,好舒服!行行下,居然發現有幾棵開滿紅葉既樹,估唔到未到秋天都見到紅葉!

冇咩人既南怡島登船處

上船去南怡島

船入面

紅葉




大草地都冇人
我地由河邊行去南怡島著名既杉樹大道,沿路真係得我地行,冇咩人!可能因為少左強國人。一切景點都行得好舒服,好悠閒。我地係杉樹大道仲影到背景冇咩人既相。

杉樹大道



午餐我地去左島上既韓式料理餐廳「南門」,我地叫左牛肉湯定食、冷麵、炸蠔餅等韓式經典菜式。好唔好食我就唔識評啦!跟我食開既味道一樣囉!

南門



我地係南怡島逗留左三個半鐘,下午 3:00 離開去小法國村,車程約半小時。揸車去到法國村之前個灣位,我見有個小草地,好多車泊左係度,所以我就張架車都就咁泊左係度,唔駛比錢。法國村係好多韓劇同綜藝節目既拍攝場地,而今次係我第二次黎,所以都冇咩特別野做,係村內行個圈,影下相,睇下木偶表演,5:30 左右就離開返去首爾。

小法國村








回程都幾順暢,直至去到首爾市內就開始塞車。其實首爾市內基本上是由朝塞到黑,所以係市內揸車真係冇著數。

我地因為有人唔可以食牛,所以就分開左,有人去食紅蟹,而我就去食燒韓牛。我直接揸車去到食韓牛既餐廳 강강술래 Sullai。Sullai 係一間正宗既燒韓牛餐廳,首爾市內有多間分店,我地選擇去左位於江南既分店,而餐廳門口仲有專人代客泊車,食燒韓牛係一件好高級既事情。

Sullai

餐廳有不同既牛肉,有肉眼、西冷及助骨等。佢最貴既係高級肉眼,一碟 150g,KWD 55,000,即約 HK$380,最平既醃過既肉眼,一碟 260g,KWD 29,000,約 HK$200。我地每款都叫一碟,咁就可以試晒不同既款式。

我地張檯,有一位專人姨姨招待我地,係牛肉未到之前。姨姨先上左好多不同既韓國配菜,呢度既韓國配菜跟其他餐廳既不同,雖然都係芽菜、泡菜、魚仔等。但個質數係食得出高一班,好食好多。而個辣湯又係恰到好處,令到你好開胃!

用炭火燒韓牛

一大堆配菜
好啦!到個韓牛啦!韓牛賣相好靚,跟和牛有得揮。個專人姨姨會幫我地係面前個炭爐燒同剪開分比我地,我地完全唔駛自己出手。韓牛入口牛味香濃,油份適中,有咬口。但始終不及和牛果種係個口爆出油香既驚喜。呢餐韓牛價錢唔平,但為左一嘗高級韓牛,我覺得值得一試。不過一試好啦,下次都係留返比和牛啦!

韓牛
因為係韓國時間有限,但又有好多野想食,所以接住我地就揸車去普樂醬蟹 ProSoyCrab (프로간장게장) 食第二餐。係首爾揸車有時真係仲煩,我係其中一個路口轉唔到灣,點知就上左漢江旁既高速公路,仲要夜晚既高速公路都塞車,搞到本來十分鐘左右既車程,變左大半個鐘。

上次黎首爾,去左弘大一間餐廳食醬油蟹,我覺得太咸,同個質感好奇怪。今次比多次機會醬油蟹,所以去左最著名既普樂醬蟹。因為剛食完韓牛,唔太餓,所以我地點左一隻特大母蟹,三個人分黎食,呢隻蟹要 KWD50,000,約 HK$350。另外仲叫左個蟹籽伴飯及紫菜湯。

普樂醬蟹 ProSoyCrab

普樂醬油蟹既蟹膏好豐富,蟹膏及蟹肉入口唔會勁咸,但都帶咸香鮮味。質感比上次好,唔會流質到一 Pat 野咁。跟住我試下撈飯食,因為有飯係度,食入口更實在。普樂醬油蟹真係比上次好好多,不過我都係鍾意食煮熟左既蟹。所以今次試左最好既醬油蟹,知道醬油蟹應該係咁既味道,所以唔駛再試囉。

特大母蟹

好多膏

紫菜湯

蟹籽伴飯
食完蟹都 10:00,我揸車返去東大門附近,女士們又要去行街,所以我係 APM Place 商場門口放低佢地,然後我一個人就揸去旅館附近搵地方泊車。之前旅館主人幫我地搵左旅館對出大街對面條小巷內有地方泊,咁我就揸入去睇下。係巷內有個好簡陋得幾個泊車位既停車場,係個更亭內又冇人,咁我停埋一邊落車去睇下。突然有個阿叔係一度門走出黎,我即刻上去用英文問佢有冇得泊車,佢更係唔智識英文啦!咁我同佢用下身體語言,再加埋手機既 Google Translate,問到可以泊到聽朝,只係 KWD 2,000,好平!跟住阿叔仲幫我泊車,佢駛入去個位時,差少少撞到隔離架車,嚇到我心都離一離!

返到去旅館,旅館既男主人仲未瞓,我同佢吹左一陣水。佢話聽日星期六,我地揸車去春川好大機會塞車,其實坐火車會仲好!但係我已經租左車,冇辦法啦!

No comments:

Post a Comment