2017/01/23

201701 越南峴港會安第三日 - 峴港 (Da Nang),會安 (Hoi An)

今日下午會轉去會安,早上有半日時間黎個峴港市內觀光。我地係酒店食完早餐,9:30 出發去峴港沙灘。峴港沙灘被稱為全世界十大漂亮沙灘之一,我地去到見到個沙灘真係好長,不過因為天氣唔好,冇咩人,個天、個海同沙灘全都係灰灰暗暗,唔靚囉!其實係沙灘,只要藍天白雲,好多人係度曬太陽、玩戶外活動、仲要有幾個比堅尼!咁已經係一個好靚既沙灘。





係沙灘坐的士去市中心既峴港占婆博物館 (Cham Museum)。呢個博物館係峴港一個重要既博物館,內裡展出好多當地占婆時期既文物。你唔好似為重要就有羅浮宮既級數,呢度簡陋好多。第一,冇冷氣,成個博物館既窗係開晒既,佢又唔會怕空氣、濕氣影響到展品。第二,好細,呢度係得一層,好似一間普通既平房。第三,多數展品係唔會有射燈照住比你睇,係靠自然光。所以黎參觀之前,要調節好心態,唔好有太大期望。

占婆博物館入口






港占婆博物館行去北面,就會去到峴港大教堂及 Han Market。峴港大教堂係一座粉紅色既教堂,都幾靚。而 Han Market 就係一個室內街市,有熟食、札肉、蔬果及衫賣,我地入左去買左札肉拎返香港。不過去到街市入面,我見到有老鼠係賣零食既舖頭出現,去到越南既街市,都預左有蛇虫鼠蟻!

峴港大教堂


Han Market

Han Market 內

Han Market 的熟食檔
係買札肉既舖頭,我地問老闆娘附近有邊間食越南牛肉河好食,佢介紹左我地去兩三個街口左右,一個位於轉角位叫 Pho Bac Hai 既大排檔式小店。,我地一人食左一碗牛肉河同叫左個炒米粉,都只係 170000 (約 HK$60),真係好平。碗牛肉河大大碗,好多芽菜及其他香葉,不過湯底比較咸,冇係 Ba Na Hill 山上個碗咁清甜。

食越南牛河

湯底

越南牛河


炒粉
係越南牛肉河店對面,有間地道越南咖啡店,點為之地道越南咖啡店?係越南既咖啡店會好似歐洲咖啡店咁,係門口放晒檯椅比人飲咖啡,不過越南既檯椅就簡陋好多,只係一張好細好矮既木檯,旁邊隨便放幾張木矮凳,坐係度好似大人去到小學既課室,坐小學生既凳。我地見有時間,又想試下好似當地人咁飲咖啡,所以就坐底叫左三杯越南滴漏咖啡,每杯都只係港紙幾蚊,好平!

街邊飲咖啡

越南咖啡

我地 2:00 返酒店,坐預早跟酒店訂左既車去會安,呢程車係 VND 412,000,即約 HK$145,車程約一個鐘。我地先直接車去會安住既酒店 Lasenta Boutique Hotel Hoian,呢間酒店好好多,成個建築物已經係帶歐陸色彩,酒店內中庭有個噴水池,一入去個感覺已經好良好。酒店有不同房型,我地訂左 Deluxe Double with Rice Field View,係一間有 38 平方米既雙人房,房內有分開既浴室及洗手間,浴室有個大浴缸及大花灑。房中間有張七呎大雙人床,房間窗外係一片無敵稻田景,比禽晚峴港既酒店好好多。係酒店既頂層仲有個無邊界泳池,住客可以對住青翠既稻田游水,可惜今日天氣唔好,又比較涼,所以游唔到水。

Lasenta Boutique Hotel Hoian

酒店內中庭

我間房



泳池



酒店有提供免費單車比住客玩,我地先去左酒店對面稻田影下相,然後嘗試踩去古城方向。一出到大街,情況好惡劣,人、車及電單車爭路,我踩住架單車係馬路邊行,好危險。我地踩左兩個路口,頂唔順,就踩返轉頭返酒店。

酒店對住既稻田
見有些少肚餓,係酒店旁有間咖啡室,我地入去食少少野。我係個餐牌見到佢有會安特色美食,高樓麵 (Cao Lao),即刻叫碗試下。高樓麵係一款乾身既撈麵,裡面有豬肉、香葉、蔬菜。醬汁甜甜地,好好食。

酒店旁咖啡室


高樓麵
酒店離會安古城有一段距離,所以酒店有免費專車接大家去到古城既邊皮,點解只去到邊皮?因為古城內係唔可以行車既。由古城既邊皮行去古城中心,要十至十五分鐘。會安古城我覺得好特別,成個古城都係古舊既一層或兩層建築物,好多都改成有特色既新款型格小店、餐廳及咖啡店。古城既街道掛滿唔同顏色既燈籠,晚上亮起燈後,好有特色,真係估唔越南都有咁型既地方!

會安古城

有得買燈籠

河邊




我地今晚訂左一間位於古城河邊既餐廳,叫 Mango Mango。餐廳主打係新派既越南菜,網上評價都唔差。我地叫左春卷、帶子、魚,其實我都唔係好記得食左咩,不過印象中,野食係幾好食,最印象深刻反而係熱情果 Cream Brelee,因為未食過帶酸既 Bream Brelee,原來又夾到喎。食完野,客人仲可以去露台,一路飲野,一路欣賞會安古城河邊既景色。

Mango Mango

去露台飲啤酒


春卷


扇貝

炒雞塊

熱情果 Cream Brelee


No comments:

Post a Comment