2017/01/21

201701 越南峴港會安第一日 - 峴港 (Da Nang)

從來都冇考慮過去越南,又係多得香港航空出左條越南峴港直航線,所以先有呢個行程。上網搵下峴港既資料,發現都幾多野玩,可以去有歐洲式建築物既 Ba Na Hill、去全世界十大漂亮沙灘之一既峴港沙灘行下、又可到會安古城睇滿街燈籠。交通方面,本來有打算租車自己揸,不過諗諗下都係坐的士算啦!因為峴港交通都幾亂,時常會見到逆線行車,十字路口又亂駛出黎,都幾危險!





坐粉腸去峴港
講一講越南簽證!最正路係去越南領事館申請,價錢六百至千三,睇你係申請單次或多次簽證。另外可以搵旅行社代辦,單次入境,$700 左右,比自己去領事館貴少少,但慳左唔駛自己去領事館既時間。最後,亦係我用既方法,搵網上中介,然後落地簽証。我上網搵左一間中介,填好個人資料,網上用 PayPal 比左 US$8 (一個人),過兩三個工作天,就會經電郵收到一個成功申請既確認信,記住要印確認信出黎帶埋去越南。網上中介最大既問題係呢封確認信唔單止有你既名、護照號碼及出生日期,仲有其他差唔多時間經呢間中介申請既人既資料,換言之,即係其他陌生人都會見到你既名、護照號碼及出生日期,冇晒私隱。當去到峴港機場,係拎行李附近有一個窗口仔,就係申請落地簽證既地方,我地比左我地本護照,確認信及每人 US$25,跟住等十分鐘左右,佢叫你名,你就可以攞返本護照入境。網上中介呢個方法,每人一共只係 US$33 (HK$260),係最平同方便既方法,唯一係要唔怕比陌生人見到你個人資料。

講返行程!我地坐下午 4:30 飛機,機程唔駛兩個鐘,係當地時間下午 5:25 到達。辨好入境手續,然後係機場既電訊公司櫃台買左電話 Simcard,US$6 一張,包 2GB 。跟住就去機場既找換店換越南盾,好多人話用美金換係比用港元抵,所以我都帶美金黎換。美金個價係 VND22,420 至 VND22,200,港元係 VND2,837。我唱左 US$530 (HK$4117),收到 VND11,876,900。如果直接用港元 HK$4117 唱,就會收到 VND11,680,945,相差 VND195,955,即係約 $70 港元。大家自己諗下值唔值專登唱美金去啦!唱完錢,有成千萬係手上,錢包都放唔晒,真係未試過手上咁多錢!

找換店換越南盾

買 Simcard 既櫃位

成千萬係手
係機場搞左都個半鐘,7:00 我地先去坐的士到 Mai Boutique Hotel,Mai Boutique Hotel 位於峴港海邊附近,係一間小型酒店,價錢好平,所以冇咩設施,房間地方好大,同乾淨,不過個裝修有少少老土。地點就唔係咁好,我地去到先知附近仲係發展緊既地區,好多空置既地皮,所以附近冇咩商店。大家去峴港,我建議搵返旺少少地區既酒店。

Mai Boutique Hotel

接待處

我間房
去到峴港,好多人都介紹去食海鮮,網上好多人都幫襯一間叫 Quan Be Man B 既餐廳,由酒店行過去,大約 15 分鐘。Quan Be Man B 係一間好簡陋既餐廳,似香港大牌檔,不過就真係人頭湧湧,好多人幫襯。

Quan Be Man B

座滿晒人
係峴港食海鮮跟我地係鯉魚門既程序差唔多,首先去到魚缸前挑選海鮮。呢間野有個職員識講國語,所以溝通到!越南蝦一向都好出名,我地叫左一人一隻大頭蝦,隻蝦極大隻,成隻小龍蝦咁大,蝦頭內又勁多膏,係必食既海鮮。另外我地仲叫左魷魚、大蜆及賴尿蝦。所有既海鮮都真材實料,非常新鮮,煮法又好啱我地口味。我地四個人呢餐食左 VND2,750,000,即係約港元 HK$950。其實都有少少近似香港食海鮮既價錢,我好懷疑以越南當地人既收入,冇咩可能去食咁貴既海鮮。

挑選海鮮既地方

我地既海鮮

越南 Tiger 啤

超大隻既大頭蝦




食完飯,飽飽地,我地就行左超過大半個鐘,去搵地方按摩。我係網上搵左一間叫 Noah Spa ,我地行到去,因為接近關門時間,所以只接受半小時按摩,咁我地唯有走去搵另一間。係條街行下行下,見到一間幾層高既,有好多韓文既按摩店,我地入去真係韓國人開既。一入去,裡面既職員見到我地,好似有少少奇怪,我地問佢想按摩,佢話 ok,跟住帶我地去一間按摩房,女士們就咁係按摩房換衫,男士就有個正正常常有儲物櫃既更衣室換衫,男士更衣室入去仲有浴池、桑拿。點解男士既設施咁齊全,女士冇既?點解呀?典解呀?男士換完衫就返去按摩房會合女士們,我地係房等左一陣,個職員入黎話唔好意思,今日搵唔到按摩師,不過可以免費比男士們地浴池及桑拿。我地男士冇可能自己去浴池及桑拿,女士係度等,所以我地換返衫就走啦。

我地再係街度搵,跟住入左去另一間又係韓國人開既按摩店 Beach Spa。其實呢一帶好多店舖都有韓文,我估呢度係峴港既韓國街。今次入到去見到有其他女士幫襯按摩,應該冇問題掛。老闆見我地四個人,即刻打電話搵按摩師,等左十幾分鐘,終於可以按摩啦。我地一個鐘既全身按摩,一個人約 HK$135。呢間既按摩都幾好,唯一既問題係有兩個按摩師,一路按一路傾計。



按摩後,我地就坐的士返酒店。今次係我地第一次係越南坐的士,呢程大約一公里,坐左 5 分鐘左右。車費只係 VND15000,即HK$5 左右。平到咁,唔駛諗啦,呢幾日不論遠近都照跳上的士啦!

晚上冷清清既峴港街頭


No comments:

Post a Comment