2017/06/18

201706 韓國首爾第四日 - 首爾

今早 10:00 左右去到明洞,大家分頭行街購物。大約 11:30 就相約明洞站出發去食午餐。

樂天百貨

明洞

明洞, 見到首爾塔

韓星既星光大道



今日既午餐,我地預訂左 12:00 到米之蓮一星餐廳 Bicena。以我一向習慣,我會上網搵定地址,點樣坐車去。Bicena 網頁只係得韓文,邊句韓文係地址我都唔識分,咁我上 Google Map 搵 Bicena,搵到係梨泰院一帶。我唔放心,上埋米之蓮網頁及 Tripadvisor 搵,都係同一地址,咁一定冇死啦。好啦!咁我地就 11:30 坐地鐵去到漢江鎮站,出左站,跟住 Google Map 去,點解唔見左間餐廳架?我以為我之前搵錯資料,所以即刻上網再睇,地址冇錯喎!我地入去附近既店舖問,原來間餐廳 2017年5月搬左去蠶室既樂天世界塔,我地只有即刻坐的士去樂天世界塔。

樂天世界塔
我地足足遲左一個鐘,1:00 先去到。入到餐廳,原來餐廳都知 Google Map 個地址未更新,今次真係第一次做足功課都去錯地方。

講完我地既傻仔野,講返間餐廳。Bicena 位於新建既樂天世界塔 87 樓,有一架專用既電梯由地面直達餐廳。我地被安排坐一張靠窗既檯,位於 87 樓,景觀真係無敵。

全部位都係窗旁邊


首爾景色

旁邊既樂天世界
餐廳既餐牌有韓文及英文,不過英文餐牌好似係 Google Translate 既出品,明明識晒每個英文單字,但夾埋一齊就睇唔明。好彩餐廳既侍應英文幾好,可以叫佢黎講解下。餐廳既午餐係有八道菜,價錢 KWD 70,000,約 HK$480。如果要轉菜式就另加錢,例如主菜由黑毛豬轉韓牛就加 KWD 15000。有一道菜係白飯,不過好講究,佢會即時跟據你喜好磨米,你可以選擇磨米既深度,你鐘意硬既就磨少少,軟既就磨深些。另外仲會跟好多配菜比你送飯。因為我估唔到佢個飯咁精彩,我好笨咁加左 KWD 5,000 轉左個白飯做豆漿冷蕎麥麵。

白飯都有不同精米度既米
睇見佢個餐牌,佢每一度菜都會加個年期。刺身會寫 "6 hour aged fish",腐竹會寫 "18 hours soaked beans...",雪糕都寫 "5 days aged ....",雪左五日都寫出黎? 我覺得將熟成講得過左火位。唔通我地既皮蛋又叫熟成一千年既鴨蛋,咸魚又熟成一千年既鮮魚咩?

唔好理個餐牌,我地睇返間餐廳既食物。呢間餐廳係主打新派韓菜,每道菜都以西式精緻既標準黎處理,菜式中加入韓國既原素。例如刺身跟帶柚子味既醬,雪糕會加入艾草,都係好特別既菜式。

前菜有三道,分別係刺身、蟹肉腐皮卷配豆漿及蘑菇牛肉餃。因為個煮法及醬料跟我地平時香港食開既不同,所以都好有驚喜。主菜有炭烤豬肉,可配泡菜或特製醬料,豬肉燒得香脆,不錯不錯。我叫左既豆漿冷蕎麥麵,開頭食好清新,不過份量不細,食食下都飽到膩。甜品有艾草雪糕,呢個真係爆驚喜,我真係第一次食到帶藥草味既雪糕,個味道又好夾,真係估唔到。最後仲有幾粒精緻既小甜品作尾。

刺身

蟹肉腐皮卷配豆漿

蘑菇牛肉餃

炭烤豬肉

白飯


豆漿冷蕎麥麵

韓式冷麵


艾草雪糕
呢間 Bicena ,不論環境,食物及服務都真係有米之蓮水準。大家除左黎韓國食燒肉、人蔘雞,都可以黎試一試精緻既新派韓菜。

我地食完跟住就去左安國一帶,慢步去明洞。大約 5:45 就坐車返去東大門既旅館,攞番行李後,就坐機場巴士去機場,然後坐夜晚 22:30 既飛機返香港,完結呢個四日之旅。

安國

No comments:

Post a Comment