2017/09/13

201709 日本山陰第一日 - 米子

今次去日本中國地區既山陰,好多人一見到中國呢個字,都以為我返大陸。所以先介紹一下山陰係邊度先。日本既中國地區係指本州既西部,包含鳥取縣、島根縣、岡山縣、廣島縣、山口縣等5個縣。簡單小小講,大約即係近畿 (大阪一帶) 同九州中間既地方。而中國地區又分成山陰山陽地區,山陽係面向四國既山口縣、廣島縣及岡山縣。山陰就係面向大陸既鳥取縣及島根縣。

山陰既位置

以往去山陰地方,要先去大阪,再轉火車或內陸機。近年香港航空開辦好多日本冷門地方既直航航線。今次我就係坐直航機去米子。我地坐中午 12:00 既機,大約日本時間下午 4:10 到達米子鬼太郎空港,米子鬼太郎空港好細,得兩條登機橋,全日只有六至九班機。細有細好既,過關同拎行李都唔會太耐。

降落米子鬼太郎機場
叫得米子鬼太郎空港,機場內當然有好多鬼太郎既野。例如成個天花都畫左鬼太郎,好多標誌都同鬼太郎有關,所以我地都係機場影左一陣相。

鬼太郎接機

天花既鬼太郎

進入禁止 係 牆壁怪
通常我去日本都會用提款機直接提取日元,係機場既提款機每次最多只可提 ¥100,000,咁我就先取 ¥100,000,諗住唔夠先係市內再提款。點知係山陰既銀行好多都唔可以用銀聯或 VISA Plus 既提款卡,只有郵局及 7-eleven 可以收銀聯或 VISA Plus 既提款卡,而山陰地方極少 7-eleven,郵局就多數要辦公時間先可以用佢既提款機。我地 18/9 星期一,因為係日本假期,我地搵左好耐,要去到鳥取市最大既中央郵局,先提到款。所以最好都係於機場先提取足夠既現金。

由米子鬼太郎空港坐 JR 去米子市,大家要留意,呢條鐵路線差唔多一個鐘先一班車,如果掛住係機場影相,錯過左班車,就要等好耐啦!而我地就真係差少少錯過左班車!

普通電車去米子市中心
米子市係山陰地方其中一個主要都市,一出車站,唔好以為好似大阪咁繁榮,佢只係一個冇咩人既鄉下地方。係車站前既街係最旺既地方,大部份餐廳都位於此,而附近有一間 AEON Mall,不過亦都好細。跟住就咩都冇啦。

米子火車站

火車站前既地標

AEON Mall

米子市內既酒店唔係太多,我地選擇住係車站附近既 Super Hotel,行去車站只係兩分鐘左右,酒店旁就係我地之後租車既 Toyota Rent a car。Super Hotel 係商務集團式酒店,房間唔會太大,比較特別係有一個大浴場。當夜晚返到黎,可以去浸一浸消除疲勞,都幾爽架。不過因為佢得一個浴場,男女交替使用,通常我地夜晚返到黎都係女士使用既時間,要去到 11:00 先輪到男士使用時間。我地會係 Super Hotel 住四晚,呢幾日我地會去境港一日遊、出雲一日遊及松江一日遊。

Super Hotel

我間房
今日冇咩行程!去到酒店都已經 6:30,放低左行李,先去 AEON Mall 既超級市場買生果今晚食。今日一早係屋企出門口,夜晚先黎到米子,舟車勞動左一日,所以要慰勞下自己,去食好野。我地由 AEON Mall 行左十幾分鐘,去到一家叫大力家族亭既餐廳食晚飯,呢間餐廳係食 A5 黑毛和牛,係 Tabelog 有成 3.54 分,非常高分。

大力家族亭



我地先叫左一個四人分量既牛肉拼盤,拼盤有唔同級數既 カルビ 及 ロース。係日本既燒肉店,最常見係 カルビ 及 ロース,カルビ 通常係指肋骨附近比較多脂肪既肉,ロース就係其他冇咁多脂肪既肉。另外拼盤仲有牛舌 (タン)。我地食左幾款唔同既肉,我地最鍾意係一款上級既ロース,入口即溶,香噴噴既牛油香佈滿整個口腔,再配上香軟日本白飯,食完有好幸福既感覺!我地食完個拼盤,另外再叫左厚切ロース及上級ロース,真係超級滿足!


牛肉拼盤

韓式煎餅

上級ロース

配白飯,好好食!
返到酒店,沖完涼,我地就走去酒店大堂既檯食生果。我地買左桃及香印提子,桃可能已經過左當做既時候,所以唔係好甜。而香印提子就剛好季節,真係又香又甜又多汁,香印提子最特別係入口有一種獨特既花香味!平時係香港買香印提子,最平都要百幾蚊,我地係 AEON Mall 買都只係 ¥398,約 HK$28,好抵食!

宵夜

酒店大堂

No comments:

Post a Comment