2017/09/19

201709 日本山陰第七日 - 宮津 (天橋立),城崎溫泉

係酒店食完早餐,9:15 出發去宮津,車程一個半鐘。先解釋下禽晚我地點解唔直接由鳥取揸車去宮津,然後係宮津住一晚,咁今朝就唔駛再揸一個半鐘車。第一個原因係由鳥取揸車去宮津,車程兩個半鐘,夜晚不停揸兩個半鐘,司機同乘客都好辛苦。第二個原因係宮津冇咩平既酒店,多數係一泊兩食既溫泉酒店,如果我地好夜先到宮津,跟本就享受唔到間溫泉酒店,好似比多左錢,但又用唔到佢既服務。所以我地就係鳥取同宮津中間既豊岡,搵間平平地既酒店住一晚。

我地 10:30 去到宮津,我地架車泊左係智恩寺旁既收費停車場。黎到智恩寺旁,當然順便入去睇下。智恩寺係求智慧既寺,參拜既人會求一扇小紙扇,上面會寫左大吉、小吉等字樣,參拜者會張小紙扇掛係寺內既松樹上,一把把小紙扇係松樹上,都幾有趣!

智恩寺





智恩寺旁就係天橋立既起點,天橋立係日本三大景之一,三大景有廣島縣既宮島,宮城縣既松島及京都府既天橋立。天橋立其實係一個天然既沙洲,由地穀移動而形成,沙洲分隔開阿蘇海及宮津灣。要觀賞天橋立,日本人認為走上山上既傘松公園,倒過來,頭低於褲襠間睇見既天橋立就好似一條奔上天上既龍,或者似一座架係天上既橋。

遊覽天橋立有好多方法,我地選擇左係智恩寺旁租架單車,經過天橋立,踩去另一邊,跟住坐吊椅上傘松公園,係傘松公園玩完就坐吊椅落返黎,跟住再坐快艇返去智恩寺。單車加快艇一個套餐,每人 ¥900 (唔包來回吊椅)。

租單車公司
由智恩寺出發,踩單車上天橋立沙洲,去到沙洲另一邊, 3.5 公里,行路大約 45 分鐘,踩單車只需 15 分鐘左右。但係我地沿途停下影相,差唔多踩左一個鐘先去到另一邊。

出發


天橋立上踩單車
當我地去到沙洲另一邊,還左架單車,時間已經係中午 12:00 。係行去傘松公園時,我地見到有間食手打烏冬既舖頭。踩完單車,熱熱地,好想食碗冷烏冬,所以走左入去食午餐!我叫左個天婦羅冷烏冬,天婦羅有米餅、雞肉、牛蒡、魚片、冬菇等。即叫即炸,好好味!宮津既黑豆原來很有名,呢間烏冬店好窩心咁提供免費黑豆茶,個茶飲落真係有黑豆既焦香味,好特別!

午餐幫襯既烏冬店




上傘松公園,我地買左 ¥660 來回既吊椅劵。一面坐吊椅,一面睇住個天橋立既景慢慢開始廣闊,係一種唔錯既欣賞方法。

坐吊椅上傘松公園
上到傘松公園剛剛有一團日本菁英團,我地等佢地影完相,我地就輕輕鬆鬆走去用指定標準動作,倒過來,頭低於褲襠間睇天橋立。倒轉睇其實有咩特別?我都係唔講啦!大家自己去試下啦!







我地坐吊椅返去海邊,再轉坐快艇返去天橋立棧橋,大約 2:15 左右,然後直接揸車離開前往城崎溫泉。

坐吊椅返去海邊

坐快艇

我地坐船頭



大約 3:30 ,我地就去到城崎溫泉。我地訂左一間叫緑風閣既溫泉旅館,所以我地先去旅館 check-in。緑風閣有兩個溫泉,「緑風」及「水風」,兩個都有露天風呂。兩個溫泉採取男女交替方式,晚上男士可使用「緑風」,女士可使用「水風」,第二朝就會交換使用。

緑風閣



城崎溫泉有一個特別既地方,就係有個城崎七外湯。遊客可以比錢買七外湯放題劵(¥1200),就可以全日任浸位於城崎溫泉街上七間各具特色既公眾溫泉。不過住係城崎溫泉任何旅館都可免費獲得呢張七外湯放題劵。

我地係旅館換左浴衣,旅館會提供一個籃,比大家放毛巾,然後就出發去浸外湯。城崎溫泉既溫泉街都唔短,溫泉街大部份都沿著條河,河兩旁有好多垂柳及橋,而旁邊仲有好多不同既商店,著住浴衣,踏住木屐係條街上,好似回到江戶時代既日本。

去浸外湯

溫泉街

溫泉街

我地雖然 3:30 就黎到城崎溫泉,但要慢慢行下商店同浸外湯,都係唔夠時間。所以下次再黎城崎溫泉,起碼要中午就黎到。要係有限既時間浸晒七外湯,真係好難。我地當日有三個外湯維修,所以我地既目標只係要浸晒四個外湯。我地晚飯前浸左二個,晚飯後再去浸另外兩個去完成目標。

如果真係浸唔到咁多外湯,我推介大家一定要去浸下面呢三個。第一個係御所の湯,御所の湯有美人湯之稱,裡面有一個面向流水叢林既露天風呂,環境開揚舒服。第二個係一の湯,一の湯最特別係洞窟風呂。第三個係駅舍溫泉さとの湯,呢個湯因為維修,所以我冇浸過,但網上其他人講,さとの湯係有和式及洋式既大浴場,和式及洋式既露天風呂,仲有蒸氣浴,烤箱及冰箱,係設施最齊備既外湯。

御所の湯

一の湯

入夜既城崎溫泉
我地既晚餐係但馬牛 Sukiyaki ,旅館安排左一間獨立大房比我地四個。Sukiyaki 前有前菜及刺身。和牛火鍋一向都唔係我喜愛既食和牛既方法,今次呢個 Sukiyaki 都係一樣,煮完既但馬牛係食唔到和牛既油香,Sukiyaki 既甜味更蓋過牛肉既味道。



但馬牛
我地食完飯大約 8:00。跟住就出去影下溫泉街既夜景,然後去左浸另外兩個外湯,柳湯及地藏湯。柳湯及地藏湯只係一個普通既內湯,真係好一般。

柳湯



No comments:

Post a Comment