2017/09/15

201709 日本山陰第三日 - 出雲

今日係酒店食完早餐,然後去酒店旁既 Toyota 租預先訂左既 Prius Alpha,四個人去旅行,呢架車真係最好既選擇,車尾可以放四個大行李,又係混能車。租車時,Toyota 既職員同我地講,外國遊客,又住係米子既酒店可以平 ¥5,000,鳥取真係好外國遊客 Friendly。

我地架 Prius Alpha

去緊出雲既途中
今日我地係出雲一天遊,9:00 開車,大約揸左一小時十五分鐘就去到出雲大社。係出雲大社前既表參道「神門通」,有幾家收費停車場,但係「神門通り交通広場」內有一個大型露天停車場,仲係免費既,所以大家冇必要去收費停車場。

表參道「神門通」
出雲有好多出名既美食,我地首先去左一間叫「日本ぜんざい学会壱号店」既小店食「出雲ぜんざい」,即係一款出雲年糕紅豆湯。紅豆及年糕係日本都係代表消災及吉祥既意思,所以好多日本人都會幫襯下。不過唔係好食甜既話就要注意啦!因為連我呢個好食得甜既人,都覺得呢個年糕紅豆湯係甜到有少少過份左。

日本ぜんざい学会壱号店

出雲ぜんざい



出雲大社係日本地位非常崇高既神社,每年既農曆十月,全日本神社既神據說都會集結到出雲大社,因此全日本農曆十月都稱為「神無月」,只有出雲叫「神在月」。不過當所有神黎晒出雲,我地都冇可能知係唔係真,同冇可能見到,咁黎到出雲大社都有其他野睇既。出雲大社有一條日本最大形既注連繩,長十三米,重五噸。當我地沿表參道一直行入去,去到拜殿,見到條注連繩,比想像中細好多喎。講到係全日本最大,都唔係好勁啫,真係未見過大蛇......。正當想走時,我地行埋去西面既神樂殿,原來個條五噸繩係呢個殿,頭先個條得一噸既細繩咋!好彩過一過黎!





拜殿

神樂殿

呢條注連繩好大條
除左參觀出雲大社,我地沿表參道行左去出雲大社前駅,呢個站係由一畑電車經營,佢地係全日本現役最古老既電車。由出雲大社前駅再向前行,就去到出雲大社既一鳥居,呢個白色既石鳥居係日本第一既鳥居。

出雲大社前駅

車站內

好舊既電車

舊電車上

一鳥居
出雲名產有「出雲蕎麥麵」,所以成條表參道都好多蕎麥麵店。有一兩間門口好多人等位,就知道一定係好野!我地去左一間好多人等位既「田中屋」。黎到出雲,大部人都會叫三色割子蕎麥麵,雖然叫三色,但都係淨蕎麥麵,冇配菜。「割子」其實係放蕎麥麵既漆器小碗,三色割子係將蕎麥麵放係三層既小碗,然後將醬汁倒入第一層食,食完將上一層既醬汁倒入下一層食,如此類推。因為三層蕎麥麵都放左不同既配料,所以口味有少少不同。


田中屋內

三色割子
午餐後,我地揸車前往日御崎燈塔,由出雲大社去日御崎燈塔呢段路係沿海涯岸既路,條路又窄,彎又急,所以要好小心咁揸過去。係 Google Map 睇日御崎一帶都有舖頭及餐廳,但去到見到遊客都唔多,而多數舖頭及餐廳都冇開,只係有少少舖頭買下紀念品及烤魷魚。去到燈塔要比錢上塔頂,塔頂上面極大風,吹到呼吸都有困難,影相就變晒披頭散髮。



燈塔上既風景
係出雲好多地方都會貼左一張風景相,張相係一塊大石於沙灘上,我估呢個都算係出雲其中一個地標。由日御崎燈塔返去出雲大社,途中就會見到呢塊石,我地當然落車去影張相。呢塊石原來叫「稲佐の浜」,在「神在月」既神在祭前一夜,於「稲佐の浜」就會舉行神迎祭黎迎接眾神到出雲大社。

稲佐の浜
由一鳥居向出雲大社反方向走,就會去到一個已經唔再駛用既舊大社駅,舊大社駅之所以出名,係因為佢係一座純日本建築風格既火車站。而月台及路軌都仍然保留著。

舊大社駅




下午 3:30,我地去到根島葡萄酒莊 (島根ワイナリ) , 日本威士忌就係人都知出色及昂貴,日本既紅白葡萄酒就真係唔多識。我地入到去葡萄酒莊,先睇下介紹釀酒過程既展品,然後去到一個售賣區,區內有一盆盆不同種類既紅白酒,旁邊有隻膠杯仔,比你去試酒。成個佈局都好唔專業,我試左幾款酒,好一般,吸引唔到我買。

根島葡萄酒莊


葡萄酒任飲
今日既晚飯會係根島葡萄酒莊既餐廳食,因為時間尚早,我地先揸車去附近既 AEOM Mall Izumo 行下,然後再返黎食飯。

AEON Mall
晚餐我地係一間叫「弥山」既餐廳食燒和牛。呢度係標榜使用根島和牛,我地叫左兩款和牛,未燒前賣相極靚。燒好入口,其實都非常好食,但相比第一晚食既 A5 黑毛和牛,A5 就真係高一級。價錢方面同 A5 黑毛和牛個間差唔多,所以都係第一晚既「大力家族亭」又抵又好食!

弥山餐廳

根島和牛





No comments:

Post a Comment