2017/09/16

201709 日本山陰第四日 - 松江

今日天陰,間中有雨,但係我地今日松江一日遊,戶外活動多,有少少麻煩。講到鳥取,最有名既梗係鳥取二十一世紀梨啦,所以今早先安排去梨園摘梨,即摘即食。

鳥取二十一世紀梨
係米子出發,大約二十分鐘車程,我地去到「大山観光農園」。係梨園,你可以選擇買梨走, ¥1000 大約八至九個梨。或者入園摘梨任食,每位 ¥800。以經濟效益黎講,入園比你任食,你最多未食三至四個,所以買走係比較抵。不過我地一場黎到,當入園觀光,體驗下親手摘梨,所以照比 ¥1000 入去。梨園既嬸嬸帶我地入去梨園內,雖然佢同我地溝通唔到,但都盡力用身體語言教我地點去摘梨。

大山観光農園
摘左第一個梨落黎,影完相,一口咬落去,個梨好多汁,好清甜,鳥取梨果然係唔錯。一個人食完一個梨,都有少少食唔落啦!跟住再摘多個梨,然後用嬸嬸比我地既膠刀切開一片片黎食,原來切開一片片食係冇咁膩,可以食多啲。我地四個人埋單食左 14 個梨,我已經覺得成績唔錯啦。走之前,我地同嬸嬸買左一袋梨,拎返香港做手信。



去松江有兩條路線可以去,比較近既係行山陰道,但我地走左去行米子空港方向,經江島過去。因為我地專程去睇連接境港及江島既江島大橋。江島大橋據說係日本最斜天橋,斜度有 6.1%。之前一個日本汽車廣告,配合拍攝角度,將條橋影到好似過山車既斜度,所以成為左一個景點。我地駛過條橋,然後停係橋下面,其實感受唔到佢好斜,後來發現要離遠睇先會覺得斜。

江島大橋

要離遠睇先會覺得好斜
去到松江已經下午 12:30 ,今日既午餐係去一間叫「大はかや」既鰻魚飯專門店,餐廳係松江市中心既西面,於 Tabelog 獲得幾高既分數。鰻魚飯有分大、中及少,我叫左個中既。中既份量其實都唔少,有三大片燒鰻魚。鰻魚肉質肥美,唔帶腥味,雖然炭火味唔夠,但都有 70 至 80 分水準,好食過東京某鰻魚飯名店。

「大はかや」既鰻魚飯專門店



今日不斷落雨,去松江花鳥園都有少少擔心,但入到去,原來全部地方都有蓋遮住,所以落幾大雨都冇問題。松江花鳥園入場費係 ¥1540,外國人又有特價,只係 ¥1080。係購票處既兩旁,未入場既位置都有十幾二十隻貓頭鷹比你睇。

入到花鳥園,你會見到好多精心擺設既花,比鳥取花回廊重多重靚。我地沿住佢預設既路線行,先坐扶手電梯上半山,半山上有幾個類似溫室既建築,內有不同既雀鳥,有啲鴨及鶴會係你旁聽走黎走去。

松江花鳥園




松江花鳥園既重頭戲就係每日只有兩次既「企鵝散步」及「貓頭鷹飛行表演」。先介紹下「企鵝散步」,園內有四隻企鵝,每日於 10:30 及 14:00,就會穿上制服,於熱帶鳥溫室內散步。遊客可隨意跟住班企鵝行,佢地係完全唔驚人,好得意!散步完,你只要比幾百円 ,就可以抱住一隻企鵝影相。

有五隻企鵝



企鵝散步




「貓頭鷹飛行表演」就會係鮮花大展示溫室內進行,表演時不同種類既貓頭鷹係觀眾頭頂上飛過,結束後仲可以將貓頭鷹放係手臀上合照。我地呢一代睇哈利波特大既,對貓頭鷹總有小小情意結,所以我都比幾百円同一隻貓頭鷹合照!

呢隻雀好得意

白色貓頭鷹


貓頭鷹飛行表演




松江市通常有兩件遊客會做既事,一係參觀松江城,二係坐船遊覽市內既河川。因為時間關係,我地只係去左參觀松江城。松江城既天守係日本國寶之一,不過去過好多日本不同地方既城堡,其實都大同小異,感覺不大。旨在到此一遊,影張相!

松江城

松江城
松江歷史館

歷史館內有鼓比你打

我地去左市中心行下百貨公司,但冇野睇既
每次去日本,都會搵間迴轉壽司餐廳。我係 Tabelog 搵到一間係米子既「すし弁慶 道笑町店」,係呢一帶最高分既迴轉壽司餐廳。我地 6:20 係松江揸車去,大約 7:00 到達,因為正值晚餐時間,好多人等位,我地都等左半個鐘先有位!



係日本既迴轉壽司餐廳,通常我都唔會拎迴轉緊既壽司,我會直接用我非常有限既日語,直接同壽司師傅落單,咁樣先可以食到壽司師傅剛剛整好既壽司。我地又叫大吞拿魚腩、又叫海膽,專食貴價刺身。四個人埋單都只係 ¥9500,即係約 HK$670,係香港一定貴一倍都唔得。




宵夜我地又去 AEON 買生果,今次我地買左岡山晴王提子同桃。桃真係唔得,真係要不時不食。而晴王就冇得頂,甜度比之前食既香印仲高,而花香未更出。如果係夏天尾去日本,一定一定要買晴王食,價錢一定比香港買到既晴王平,質數又一定高幾班。


晴王




No comments:

Post a Comment