2017/09/17

201709 日本山陰第五日 - 北榮町,倉吉,三朝溫泉

今日依然天陰,仲要中午後不斷落大雨。早上係米子酒店執埋行李上車,然後揸大約一個鐘車去到東伯郡既北榮町。山陰除左有鬼太郎,仲有名偵探柯南,名偵探柯南作者「青山剛昌」既故鄉就係北榮町。所以係北榮町有一座青山剛昌博物館,而北榮町市內亦都有好多關於柯南既野。

青山剛昌博物館

北榮町地圖,好多有關柯南既景點
我地一早 9:30 就去到青山剛昌博物館,博物館門口有阿笠博士架甲蟲車,而博物館內有兩層,主要介紹返名偵探柯南呢個漫畫。影相位唔多,裡面多數係紙版人像,只有入口處有個大型雕像,所以好快參觀完。

阿笠博士架甲蟲車



作者青山剛昌既辦公室

扮柯南踩滑板既遊戲

我係被麻醉既毛利小五郎

我地揸車去附近既米花商店街,米花市係名偵探柯南中虛構既城鎮,而米花商店街就係模仿呢個虛構城鎮既場景,係度仲有一度大宅鐵閘模仿工藤新一 (即係未變細路前既柯南) 既大宅。係米花商店街前小小就係柯南大橋,大橋頭尾兩端都有柯南既銅像,橋上有好多柯南的浮雕。

米花商店街

工藤新一

柯南大橋

柯南大橋

柯南大橋

工藤新一既大宅
係北榮町既由良駅,因為柯南既原故,亦都改名做柯南駅。最多影相位原來係車站及車站附近。車站前首先有個超大既柯南像,車站候車室、月台,四周亦都見到柯南。而車站前既街道上更有少年偵探隊既雕像。

柯南駅

柯南駅侯車室




少年偵探隊
係北榮町玩左三個鐘,我地 11:45 揸車前往倉吉。去鳥取既遊客一定會去位於倉吉既二十世紀梨記念館,我地揸左 20 分鐘車,先將架車泊係二十世紀梨記念館門前既免費停車場,跟住就行去位於白壁土藏群既清水庵食午餐。

清水庵係倉吉頗有名既食店,佢主打係十二色麻糬涮涮鍋,呢個鍋除左有十二種不同口味既麻糬片,仲有跟烏冬、蔬菜及肉丸,另外仲可以點牛肉或海鮮。今次係我第一次食麻糬涮涮鍋,麻糬放入鍋,二秒左右就要拎出黎食,塊麻糬有唔同口味,例如芝麻或蝦,有啲食得出佢講個種味,有啲就食唔出。不過塊麻糬煙煙韌韌,又幾特別!

清水庵

十二色麻糬涮涮鍋


十二色麻糬
食完午餐,雨亦越黎越大,本來打算係白壁土藏群慢慢散下步,影下以前江戶,明治時期建的建築,參觀下以前造酒廠和醬油廠改建成既物產館及咖啡店。不過真係大雨到唔想係戶外行,所以我地快快趣行返去二十世紀梨記念館。

白壁土藏群

白壁土藏群
日本人真係好厲害,為左梨都可以整個咁靚既博物館。二十世紀梨記念館入場費 ¥300,館內有介紹鳥取梨既歷史,種植方法及品種。而大家最期待既係試食!試食區有專人不斷切梨,四盤不同品種既梨放係度任你試,我都學識左有一種叫「新甘泉」既梨,佢係好甜,好多汁。

二十世紀梨記念館

館中間既大梨樹

不同品種既梨

梨試食



大家食飽梨之後,我地就揸車去三朝溫泉。係去三朝溫泉前,我地嘗試去倉吉火車站搵櫃員機提款,不過冇一部收銀聯卡或 VISA Plus,咁之後再搵啦!

我地今晚住係三朝溫泉既橋津屋,一泊兩食,晚餐選左食鳥取和牛, 燒蟹及燒鮑魚,好期待!到達橋津屋,雨亦係最大,本來打算出去三朝溫泉既河邊及溫泉街行下,而家唔駛去啦!

去到橋津屋,先食接待處食茶點

女仕可以揀浴衣

我間房

女將堅持要同我地影呢張相

太大雨,只可係門口影張相
呢張係明天早上影既橋津屋門口

因為冇咩野做,係食飯前就去一去浸溫泉。橋津屋本屋既地庫有分開男及女既內湯,叫岩の音,係一個好細既室內浴場,而其中一面牆身舖上岩石,扮係岩洞內咁既樣,其實冇咩睇頭。住得溫泉旅館,我當然唔會選擇冇外湯既。係橋津屋行兩分鐘左右,會去到橋津屋既外湯,叫雨情,呢個係一間獨立屋內既風呂,有一個檜木既內湯,加一個露天風呂。露天風呂冇咩景觀,只係有少少草草木木睇下,不過露天已經好爽啦。因為得一個外湯,所以男女要交替時間使用,女士食飯前用,男士食飯後用,而早上又輪到女士使用。另外係雨情旁有另外比錢既貸切風呂,叫吟湯,大家只要比 ¥1300 就可以私人使用 45 分鐘。因為某特別原因,我唔駛錢可以用到,原因我一陣先講啦!

雨情

貸切風呂,吟湯
6:30 開始食晚餐,呢度既晚餐係住客既房度食,因為我住一樓,而朋友們住地下,所以我地全部去左朋友既房食。一入到去,照例成枱已經係精美器皿盛載住既美食,我地一人有五片厚切既鳥取和牛。呢五片和牛放上鐵板上燒,燒完入口真係入口即溶,牛油香又係爆滿口內。不過始終都同第一日既 A5 差少少,不過都有 90 分既質數。



鳥取和牛
到燒鮑魚,隻鮑魚新鮮生猛郁郁下咁放上鐵板上燒,好彩佢有個蓋,所以睇唔到佢慢慢燒死。我好記得十七年前,即 2000 年,第一次係箱根住一泊二食既溫泉旅館,就係睇住隻鮑魚慢慢係面前燒死,佢不斷想逃走,但又走唔出個殼,到而家講返都歷歷在目。新鮮鮑魚即燒,然後切片食,中間仲有未熟透既鮮味,鮮鮑魚真係簡單咁燒已經好好食。

燒鮑魚
食得七七八八,招呼我地既女將突然奉黎上一盤好大盤既燒蟹,盤燒蟹既所有蟹腳都處理過,有一邊係開左,方便我地挑蟹肉出黎食。呢盤蟹真係有驚喜,我估唔到有咁多。

燒蟹
呢一餐食左差唔多兩個鐘,大家都超級大滿足。食完飯雨仲係好大,所以我地留係旅館內休息一陣。跟住男士就出去外湯浸溫泉,女士就留係內湯浸。但係旅館既內湯突然關閉,原因係大雨導至水浸,因此旅館安排開放貸切風呂-吟湯比女士去浸。

條河既河水泛濫
今日去完二十世紀梨記念館,我地係附近既超級市場買左一串岡山晴王提子,價錢只係 ¥1280,約 HK$90,香港買起碼 HK$300。岡山晴王比前幾日食既香印,又真係又高一班,個甜度仲高左,而花香味更濃,咁鬼抵食,其實應該日日都買一串食啦!

岡山晴王

岡山晴王



No comments:

Post a Comment