2017/09/14

201709 日本山陰第二日 - 境港

我地係米子住既 Super Hotel 包早餐,早餐主要係日式,所以係食飯。我地食完早餐就去車站坐 8:42 既 JR 去境港。境港係鬼太郎作者水木茂既故鄉,因此境港市而家變左係鬼太郎既故鄉。由米子去境港會有鬼太郎列車行走,係車站會列出鬼太郎列車時間表,我地坐呢班剛好係貓女列車,成架車由內到外都畫滿貓女,而車內廣播亦都由貓女講出黎。由米子到境港途中各車站亦都會以鬼怪命名,境港呢個鬼太郎故鄉當然係鬼太郎站啦!

坐貓女電車


境港鬼太郎站


境港鬼太郎站內
經過 50 分鐘車程,我地到達境港車站。一出車站,不論你係任何地方,一定會見到有關鬼太郎既野,道路維修會有鬼太郎雪糕筒,街燈係鬼眼爸爸,的士車頂燈箱又係鬼眼爸爸,飛髮舖又係鬼太郎,連洗手間指示牌都係。由車站至水木茂紀念館呢條路叫做水木茂之路,大約有八百米,本來道路兩旁放滿不同妖怪既雕像,最近水木茂之路開始大改革,所以將妖怪雕像搬到車站旁一個公園,佢地仲美其名話因為佢地要開世界妖怪會議,所以搬晒過去。

車站前既水木茂及鬼太郎

郵筒

巴士

世界妖怪會議

世界妖怪會議

妖怪神社

燈,廁所指示牌都咁有趣

賣酒既商店

理髮店

地下既水渠蓋及電話亭

沿水木茂之路行,你會不斷拎部相機出黎影相,因為真係不斷有關於妖怪既野出現。我地已經冇咩入去商舖睇野,但都行左四十五分鐘先去到水木茂紀念館。係紀念館旁,有間妖怪食品研究所,我見黎親境港既人,都會幫襯買一對鬼眼麻糬。大家旨在放對鬼眼麻糬係自己塊面影相。



鬼眼麻糬



水木茂紀念館展出水木茂既畫作及一些有關妖怪既資料,入場費每位 ¥700,不過只要係外國遊客,就特價 ¥300 一位。之後既行程,有好多景點都有外國遊客特價,所以我覺得鳥取同島根縣對外國遊客真係幾好!

水木茂紀念館入口既鬼太郎

水木茂紀念館





我地今日要趕坐 13:35 電車返米子,再去鳥取花回廊,所以 11:30 就去食午餐。一講日本既蟹,大家必會想起北海道。但原來日本產蟹量最多既係鳥取縣,比北海道多四倍,所以鳥取縣又有人叫蟹取縣。九月份未到松葉蟹既季節,但可以去食紅楚蟹,價錢非常平民。我地去左一間叫「かにじまん」既餐廳,佢有一個原隻紅楚蟹餐,價錢只係 ¥ 1,500。呢個餐張一隻紅楚蟹跟飯一齊蒸,再跟個蕎麥麵、湯及甜品,真係超晒價。不過一分錢一分貨, 紅楚蟹比松葉蟹平咁多,味道當然冇松葉蟹咁肉質肥厚及鮮甜啦!但以 ¥ 1,500黎講,值得一試!

かにじまん 餐廳

紅楚蟹餐

紅楚蟹餐
我地準時坐 13:35 電車返米子,今次又係坐貓女列車,所以冇影相,全程差唔多瞓足 50 分鐘。返到米子車站,車站前既巴士站有免費車接載去鳥取花回廊 (とっとり花回廊),不過又係一個鐘一班,我地坐最後 15:00 個班。見仲有時間,入左去米子車站既咖啡店坐下。

去鳥取花回廊既免費車
由車站坐免費車去鳥取花回廊大約 25 分鐘車程,而最後一班車係 16:45 開出,所以我地只係得一小時十五分鐘左右。鳥取花回廊入場費  ¥ 1,000,外國遊客特價  ¥ 500。鳥取花回廊佔地達五十公頃,係全日本最大規模的花卉公園,園正中有一個溫室,一年四季都有不同品種既花盈開。不過九月就真係比較少花,成個園最靚只有一大片紅色既一串紅花田。而其他地方既花都比較少,反而過幾日之後去既松江花鳥園仲多靚花睇。去完鳥取花回廊真係有少少失望。

鳥取花回廊

溫室

溫室內

花回廊空中走廊







呢度冇咩花
返到米子車站,又走去 AEON 超級市場買生果,今次買左巨峰提子及鳥取廿十世紀梨。

巨峰提子, 鳥取廿十世紀梨, 番薯及杯麵
今日既晚餐去左一間係 Tabelog 超高分既居酒屋 「旬門 米子本店」,地點位於米子車站前既大街。我地被安排於一間獨立既房間,餐廳以 Tablet 為餐牌,並可直接按圖落單,好方便。我地叫左刺身、壽司、雞翼、天婦羅、串燒、以及鳥取一帶最出名既白魷魚刺身。唔駛講,係日本居酒屋食,一定質數又好,價錢又平啦!

旬門 米子本店



No comments:

Post a Comment