2017/09/20

201709 日本山陰第八日 - 城崎溫泉,米子

今日係行程就後一日,我地會係米子鬼太郎空港坐下午 5:10 飛機返香港。我地而家身處既城崎溫泉離米子有成 170 公里,所以我地今日就係揸車日!中途都會停一停休息及食午餐。





一早起身係旅館既「水風」浸溫泉,真係好好彩,室內及露天風呂都冇人,我又可以一個人獨佔風呂。浸完溫泉,食過早餐,然後出去城崎溫泉車站附近影下相,大約 9:30 開車離開。

「水風」溫泉



我地揸左 50 分鐘車,去到余部橋梁。呢條橋幾特別架,第一代既鋼橋於1909年12月開工、1912年3月竣工。現今第二代水泥橋於2007年3月開工、2010年8月竣工。而舊橋有部份保留下來,用作興建余部鉄橋「空の駅」展望台之用。現在余部橋梁係呢一帶其中一個熱門既觀光點。我地因為趕時間,所以都係停一停休息下,冇上到去「空の駅」。

舊余部橋梁既鋼材

余部橋梁

舊余部橋梁照片
再揸多一個鐘車,我地去到道の駅 神話の里「白うさぎ」- 白兔神社 。呢個道の駅除左有休息站及餐廳,旁邊有條路通去白兔神社。白兔神社係神話「因幡的白兔」內,白兔神跟大國主神結緣既地方。係呢度,不論四周你都見到跟兔仔有關既野,有白兔手信、白兔石雕、白兔的士等。

道の駅 神話の里「白うさぎ」

白兔神社





白兔郵筒

白兔的士

白兔手信
我地本來打算係道の駅食午餐,入到去見到有間食海鮮刺身既餐廳。睇下個餐牌,好熟口熟面喎,未同賀露港既海陽亭餐牌一樣既!你唔好以為改左名我就唔認得你。經過上次係海陽亭既不快經歷,我係唔會比多次機會你既。所以我寧願唔食!走!

我地一路向米子方向走,去到另一個道の駅,叫 はわい 。我地入去,食左個定食午餐,簡簡單單,又平又好食!

道の駅 はわい




經過慢長既車程,我地終於 14:45 返到去米子空港。係 Toyota 還左車,然後坐 Toyota 提供既接駁車去機場。係機場既商店買埋最後既手信,跟住我地就坐 17:10 既飛機返香港。呢個山陰旅程亦都完結啦!

返到鬼太郎米子空港





No comments:

Post a Comment