2017/09/18

201709 日本山陰第六日 - 鳥取

今日好早就起身,諗住先去內湯浸溫泉。但係禽晚既水浸仲未整好,所以今朝佢開放貸切風呂比男士使用。我去到貸切風呂,有一個室內及一個露天風呂,我入到去得我一個人,變成我自己獨佔既貸切風呂,太好啦,最重要係免費!

今早既水位仲係好高,個野湯都浸晒
早餐係傳統溫泉旅館既燒魚、豆腐、溫泉蛋、漬物、白飯。有人鐘意早餐食自助餐,款式多,份量多。但我反而喜愛傳統一碟碟細細碟又精緻既日式早餐。



今早天氣同禽日十百八十度轉變,烈日當空。禽日出唔到去附近影相,今早趁離開前出去行下。我地走到河邊,本來河邊有個野湯,但河水已將佢淹過。另外有個叫藥師の湯既足湯,又唔知點解係乾既!冇溫泉水既!好奇怪!

冇水既足湯



我地 9:30 離開三朝溫泉,跟住揸一個鐘車,去到鳥取最有名既名勝,鳥取沙丘。鳥取沙丘南北寬2.4公里、東西長16公里,面積非常之大。當我地行到入去沙丘,真係好厲害,面前一大片沙,係遠處仲有座好高既沙丘,好多人都行左上去。之前上網見過鳥取沙丘有騎駱駝、滑翔傘及滑沙等活動玩,但我係沙丘一樣都見唔到。不過算啦!我地行左去最高既沙丘,影下相,幻想下自己係沙漠,已經非常過癮!






沙丘後面就係大海
係沙丘附近有一座砂之美術館,內裡有好多大型沙雕,而沙雕會不時轉主題,我地呢段時間係以美國為主題,所以有太空人、瑪莉蓮夢路、自由神像、荷李活及西部牛仔等既沙雕。沙雕擺放得好集中,大約 15 至 20 分鐘可睇晒。砂之美術館入場費係 ¥600 ,一場黎到,時間又唔會花太多,都值得入黎睇下既!





係鳥取海邊有個魚市場叫賀露港,呢度梗係食刺身、海鮮出名啦!我地由沙丘揸 15 分鐘車就黎到。之前我做定功課,搵左一間叫海陽亭既餐廳食午餐,呢間餐廳網上評價不俗架。我地 1:30 去到海陽亭,都要等一陣位。我地叫左海鮮丼及鳥取出名既白魷魚刺身。白魷魚刺身晶瑩雪白,真係正既。海鮮丼好豐富,有蟹、海膽、鮑魚、吞拿魚等,見到已經覺得正。不過一食入口,唔新鮮喎,海膽有怪味,其他刺身都唔得,雖然只收 ¥2160 ,但平都要好食架,我專登黎魚市場,食呢個質數既刺身,真係想反佢枱。

海陽亭


海鮮丼

白魷魚刺身

好辛苦咁捱左呢碗海鮮丼,跟住係魚市場行下。魚市場內有一間間少舖都有海鮮丼,價錢平過海陽亭,望落去都幾新鮮,早知係呢種小店食仲好。賀露港除左魚市場,仲有農產品及和果子手信賣,我地係呢度大手入左鳥取廿十世紀梨及好多盒手信,呢度既價錢比出面平少少架!

旁邊既魚市場

仲有個地方可以買農產品及手信
我地既現金已經所餘無幾,所以急切要搵 ATM 機提款。我地揸車去市中心鳥取火車站,網上搵到附近有間大和証劵係有 Seven Eleven 既 ATM (Seven Eleven ATM 係接受銀聯提款卡)。去到大和証劵,因為今日係假期,所以冇開門。佢地既 ATM 機唔似香港咁放係外面,佢地係放入面,冇開門就冇得入去用 ATM。咁多嘗試去火車站,博佢有可以接受銀聯既 ATM,點知佢真係多唔同銀行既 ATM 機,但都係冇一部收銀聯。我即刻上網搵下附近有冇郵局,係火車站不遠處有間好大既鳥取中央郵便局。行到去,終於搵到可以收銀聯既 ATM,呢度既 ATM 假期開放時間係 09:00-19:00,好彩解決到冇現金呢個問題!

鳥取中央郵便局

好辛苦咁終於搵到呢兩部可以用銀聯或 PLUS 既提款機
有錢就身痕,我地即刻上車,然後揸車去鳥取市既驚安の殿堂購物,跟住仲去埋鳥取北既 AEON Mall。呢間 AEON Mall 真係超大型既 AEON Mall ,唔似米子個間,不過時間有限,我地好快咁行左一陣,然後搵左間拉麵店食左晚餐。

鳥取市既驚安の殿堂

食晚餐既拉麵店




晚上我地趕車由鳥取揸車去豊岡,我地 8:30 出車,係漆黑既路上,我都唔知自己行緊山路定係公路。揸左一個半鐘車,去到位於豊岡既酒店 豊岡スカイホテル 。呢間酒店,完全只係借宿一宵,因為第二朝一早,我地又開車離開豊岡。


豐岡晚上條街冇咩人


No comments:

Post a Comment