2009/12/18

200912 泰國布吉 - 第四日 (潛水, Catch Beach Club 食 BBQ 自助餐)

今天一早起身,食過早餐便開車到碼頭會合 Dino 去潛水,集合時間是 8:30,好早架。今次是第一次潛水,我平時去游水都游十幾個池,應該問題不大。但老婆又唔識游水,佢又驚水,所以都擔心佢唔惦!但一場來到,比佢去試下!


食早餐


去到碼頭 


上船

我們今次潛水的目的地是 Ko Racha Yai,船程差不多兩小時,去到 Ko Racha Yai,海面都好大浪,加上坐左兩小時船,有些想嘔。


聽完 Dino 講解潛水要注意的事項,換上潛水衣,便帶樽落水,潛六米左右深的地方。老婆落到水比浪不斷拍面,嚇到佢依嘩鬼叫,死捉住個浮波唔放,因我都是第一次潛水,所以都幫不到佢,只有等 Dino 幫佢!


換好潛水衣


而我落到水就開始跟 Dino 教的方法潛下去,但潛到四五米左右,忽然心口翳悶,大鑊!好似想嘔。我立即遊回水面,一上水面,即嘔。而嘔吐物竟吸引大群魚遊來爭食。嘔完後,於水面休息幾分鐘後,環顧四周,所有人都不見了,連老婆都不見了,佢去左邊呢?

一個人都不見,只好再潛過,嘔完後,潛水的感覺很好。落到水底,原來大家都已在等我,連老婆都潛到水底,好勁,真意想不到!會合了大家,便捉住老婆隻手,一齊開始水底漫游。


布吉水底很清澈,能見度很高,水底有很多不同種類的珊瑚、海參,於珊瑚間更發現有獅子魚。潛了半小時便回船食午餐,回到船上,輪到豬大嬸嘔,豬大叔一早食左暈浪丸,所以冇事,最厲害是老婆,佢又冇食藥,又冇嘔。
去到水底



一齊合照



好多魚


仲有獅子魚


下午 1:00 第二次落水,今次比上次會潛得深,大約潛十米,因為有經驗,所以大家好快落到水底,但我於六七米左右不上不落,因為耳仔加壓有問題,有些耳痛。後來上上落落幾次終於去到水底。於十米水深的地方更多珊瑚,地方更廣闊。又是潛了半小時左右,一上水面,我又嘔,又係好多魚仔爭食嘔吐物。


我地有證書

玩完潛水,大約 4:00 坐船回到碼頭,我們開車先回酒店沖洗。我及豬大叔於女士門沖洗時,把握時間於 Resort 內踏單車遊覽。


Resort 內踏單車



去到湖邊

今晚訂了 7:00 於一間叫 Catch Beach Club 的餐廳食 BBQ 自助餐,每位大約 HK$430 ,四位包兩支酒。食物種類不算非常多,但有很多即燒的食物,我們可看見餐廳旁正在燒全豬。



Catch Beach Club



燒全豬


食飽走啦

雖然食自助餐,但我竟然狀態欠佳,食得好少。經過上次於西班牙及今次的經驗,我發現太累的時間,就算美食當前都是食而無味的。

因為大家都很累,所以 10:00 食完飯便立即開車回酒店!

No comments:

Post a Comment