2015/11/02

201510 南法秋遊第十四日 - Paris (巴黎)

今日係旅程最後一日,晚上 8:45 就坐飛機飛蘇黎世,再轉機返香港。早上 9:00 先去火車站既 Brioche Doree 食個簡單既麵包早餐。跟住就坐地鐵去 Auber 站既老佛爺百貨公司 (Galeries Lafayette Hanussmann) 行下。

Brioche Doree 食個簡單既麵包早餐
入到老佛爺百貨公司,成間野都係亞洲人,仲大部份操鬼國話。十一年前帶背囊入去都比保安話,以而拖喼都得,我仲以為自己去左老銅既 Sogo,好恐怖!

老佛爺百貨公司

春天百貨公司
行完 Sogo ,講真,其實都冇咩癮行。我地再坐地鐵去影艾菲爾鐵塔 (Eiffel Tower) 既日景。影下行下都玩左成個鐘。

濃霧中既艾菲爾鐵塔

合照一定要啦

就係影呢 d 相玩左好耐

好有秋意既巴黎街邊
今日既午餐,我預訂左 Restaurant Auguste - Gaël Orieux 米芝蓮一星餐廳,我地準時一點左右去到。午餐 €37,包頭盤、主菜及甜品。餐廳既餐牌全法文,好彩侍應英文好好,佢續個續個介紹比我地知係咩。

Restaurant Auguste - Gaël Orieux
頭盤係一個打成泡既腸仔湯,或者係帶子,兩道菜都用一個好精緻既全透明玻璃碗盛住。我就飲個腸仔湯,佢將腸仔打到完全見唔到,你只係飲到個味,通常米芝蓮餐廳都係咁玩法。

餐前小食 - 泡芙

腸仔湯

帶子

開左支酒
主菜我食塊魚,哈哈!真係法國菜多舊魚!呢個魚又冇咩特別,冇驚喜。

一塊魚
甜品有雜莓雪芭或者招牌班戟。我係食班戟既,個班戟又真係幾好食,再跟個雪糕,唔怪得係招牌甜品啦!

班戟及雪糕

雜莓雪芭
食完午餐,我地就返酒店攞行李。然後坐 Les Cars Air France Line 4 既穿梭巴士去機場,車站係酒店附近,好方便。車費每位 €15,車程上網話一個鐘,其實半個鐘多少少就到機場。

巴黎里昂車店外

等穿梭巴士既站

穿梭巴士去機場
我地一早去到機場就係要搞退稅,海關好快搞好,反而去找換店攞錢排勁耐。

坐瑞士航空返香港啦

No comments:

Post a Comment