2015/11/01

201510 南法秋遊第十三日 - Paris (巴黎)

對上一次黎巴黎已經係十幾年前,今日除左會再遊巴黎著名景點,仲會去上次冇去過既巴黎歌劇院 (Palais Garnier)。今早 9:30 酒店旁既 Paris de Lyon 車站坐 RER A 火車去 Auber 車站,然後係附近既 Starbucks 食早餐,食完就行去巴黎歌劇院 (Opéra national de Paris)

巴黎歌劇院

星期日百貨公司唔開門

冇咩人既巴黎街頭

早餐
巴黎歌劇院係一座新巴洛克風格既建築,建於 1862 年。入去參觀,每人 €11。巴黎歌劇院內部裝飾古典華麗,可以見到不論牆身、天花、樓梯、燈飾,甚至每條柱上都佈滿不同既雕刻藝術品。入到大休息廳,整個地方以金色為主,金碧輝煌,廳內更掛滿閃閃生輝既水晶燈,表現出奢華耀目既豪華感。去到歌劇院中間既大劇場,劇場可容納差不多二千觀眾,以當年黎講,係非常大既劇場。劇場內既裝潢跟出面一樣,非常華麗,天花既畫、吊燈,精雕細琢、一絲不苟。巴黎歌劇院真係一個好值得一到既地方。

巴黎歌劇院

燈都係雕刻品

巴黎歌劇院中間既樓梯

四圍都有藝術品

金碧輝煌既休息廳

休息廳既天花

兩排吊燈

劇場

劇場

劇場既天花
睇完歌劇院,我地坐地鐵 (Metro) 去到 Saint-Germain-des-Pres 站,一間叫 Huîtrerie Régis 既小店食午餐。呢間小店專食生蠔,佢有一份份套餐,我地叫左兩份 €30 既 la Degustation 套餐,包12 隻 Fines de Claires 生蠔,一杯白酒及一杯咖啡,另外仲叫左兩份 €39.5 既 la Cabane 套餐,包 6 隻 Fines de Claires 生蠔、6 隻 Speciales de Claires 生蠔及 6 隻蝦。野食黎既時間,48 隻生蠔加 12 隻蝦,全部放晒係一隻大銀碟上,好震撼!係法國食生蠔真係冇得輸,又平、又新鮮!呢一餐好滿足!

Huîtrerie Régis 小店

48 隻生蠔加 12 隻蝦

配埋白酒
食飽飽,天氣又溫暖,我地慢慢係巴黎街頭散步,我地沿塞納河行去西堤島既聖母院 (Cathédrale Notre-Dame de Paris),再行去羅浮宮 (Louvre-Rivoli)。聖母院同羅浮宮依然係咁多人,我地十幾年前入過去睇,所以今次只係門口影下相就算啦!

塞納河畔

塞納河

塞納河

聖母院

聖母院

羅浮宮

羅浮宮

日落巴黎
由西堤島 (Cite) 坐地鐵去香榭麗舍大道 (Avenue des Champs - Elysees),行去影下黃昏下既凱旋門 (Arc de Triomphe),跟住差唔多 7:00 食下午茶。我地既下午茶係去出名食馬卡龍 (Macarons) 既 Laduree。Laduree 開業於 1862 年,有 153 年歷史,係法國其中一間甜品名店。我地去到香榭麗舍大道既分店,樓高幾層,裝修典雅。我地叫左八件唔同口味既馬卡龍,再叫左茶同咖啡。

香榭麗舍大道

凱旋門

Laduree

Laduree 馬卡龍

下午茶時間
食完下午茶都已經七點半有多,又係晚飯時間啦!不過剛食完下午茶,更係冇胃口即刻食晚飯。我地先坐地鐵去艾菲爾鐵塔 (Eiffel Tower) 睇下夜景,大約 9:00 就坐地鐵去 Grand Boulevards 一間叫 Bouillon Chartier 既餐廳食晚餐。

艾菲爾鐵塔

艾菲爾鐵塔
去到餐廳門口,咁夜都仲要排隊,一定唔會太差。Bouillon Chartier 已有百年歷史,前身係工人食堂,所以食物價格非常便宜,但質數又唔會因價格而變差,網上非常多人推薦黎食飯。入到餐廳,地方非常之大,雖然食平野,但環境都唔錯,係比較嘈少少。餐廳餐牌全法文,好彩我之前上網做定野,已經一早翻譯左做英文。呢度一碗湯 €1,真係冇睇錯,係一蚊,仲平過係香港餐廳飲湯。一打焗蝸牛只係 €13.2,因為太平,又好食,我地食左兩打。另外又叫左鴨肶同漢堡扒,四個人仲叫左支酒,一共只係食左 €81.8。真係又唔差,又超抵食既一餐。

Bouillon Chartier 門口

Bouillon Chartier 內

我地既晚餐

又平又抵食既一餐

No comments:

Post a Comment