2015/10/31

201510 南法秋遊第十二日 - 香檳之路:Reims (蘭斯),Épernay (埃佩爾奈)

今日我地會去著名既法國香檳區,一早 8:30 去火車站既 Bonne Journee 買左個麵包食,然後就去 Hertz 租車。因為我地冇行李,所以租左架細車 Ford Fiesta。估唔到我地黎法國十幾日,呢架係第四架車!

火車站

早餐食麵包

租左呢架 Ford Fiesta
搞好租車手續,攞埋車都已經 9:15。我地預訂左 11:00 去參觀 G.H. Mumm 香檳酒莊,由巴黎去蘭斯 (Reims) 要一個半小時,其實時間只係剛剛好,所以我沿途都以剛唔超速既速度行車。好好彩剛好 10:55 去到。

不如先介紹下咩係香檳區,香檳區位於巴黎西北面,因為土壤及降雨量既關係,令到該地區非常適合釀製香檳酒。法國法律更指定只有香檳區出產既酒先可以叫香檳,其他地區出產既只可以叫氣泡酒。香檳迷於香檳區一定要去蘭斯 (Reims) 及埃佩爾奈 (Épernay) 呢兩個鎮,因為出名既 Moët & Chandon、Dom Perignon、Krug、G.H. Mumm 及 Venve Clicquot 都來自呢兩個鎮。

我地先去位於蘭斯既 G.H. Mumm 香檳酒莊,參觀香檳酒莊有三個價錢,三個價錢都會有專人帶領去參觀酒窖,並講解釀製香檳既方法。三個價錢唯一分別係最後品酒既酒,最平 €20,可以飲一杯 G.H. Mumm Cordon Rouge 最平既香檳,另外 €28 就有一杯 Cuvee 既香檳,最貴既 €39,就有一杯 Blanc de Blancs (100% Chardonnay) 及一杯 Blanc de Noirs (100% Pinot Noir)。我地兩個人一人選最平,一人選最貴,咁就可以試下平酒,又可以試下貴酒。

G.H. Mumm 香檳酒莊

好大支香檳

介紹唔同大細既香檳名稱
試酒前,我地先參觀左地下酒窖,酒窖面積非常之大,所有通道都要比個街名,冇名真係有可能會盪失路。成個參觀過程大約35分鐘,第一次參觀酒窖既,真係好新鮮,好有趣!

落去地下酒窖

地下酒窖

等轉樽既香檳

講解香檳既歷史

舊式釀香檳既木桶
到重頭戲試香檳,我地由酒窖上返去地面,安排去到一個品酒區,有位著住禮服既法國高大男士,用高貴既手勢倒出一杯杯晶瑩剔透既香檳,香檳幼細既氣泡係杯中慢慢升起,睇見已經好開心!我先飲 Blanc de Blancs (100% Chardonnay),唔會太甜,入口乾身,但講唔出同平時飲既普通香檳有咩分別,貴左係邊?跟住飲平既 G.H. Mumm Cordon Rouge,嘩!兩隻酒一齊飲黎比較,即刻分到隻貴野真係好飲好多,冇一種苦澀味,好香醇!

倒緊香檳呀

帶我地落去酒窖既領隊

我果兩杯貴香檳

品酒中

買左支帶返屋企
本來一個鐘既參觀,我地因為慢慢品酒,又去買下香檳,搞到差唔多玩左兩個鐘,大約 1:00 先離開。我地預約左 2:00 參觀位於埃佩爾奈既 Moët & Chandon 香檳酒莊,而家淨返一個鐘時間,要揸車去又要預時間食午餐,時間好緊迫。

因為真係冇咩時間,我地係埃佩爾奈市中心一間麵包店,買左麵包上車快快食左就算。跟住揸車去 Moët & Chandon ,又行錯少少路,搞到遲左 10 分鐘到,錯過左介紹 Moët & Chandon 歷史既環節。

埃佩爾奈市中心

午餐係呢間買麵包
先講講參觀既價錢,又係三個價錢,包參觀酒窖同品酒。三個價錢既分別又係在於飲唔同既酒。最平 €22,有一杯最平既 Moët Impérial,€28,有一杯 Moët Impérial 同一杯 Moët Rosé  Impérial,最貴既€35,有一杯 Grand Vintage 同一杯 Grand Vintage Rosé。我地又係選擇一個最平加一個最貴。

Moët & Chandon 香檳酒莊

香檳之父 Dom Perignon 銅像


因為我地錯過左介紹 Moët & Chandon 歷史既環節,直接就去睇左個幾分鐘既介紹影片。然後就有專人帶我地去酒窖,酒窖內同 G.H. Mumm 既差唔多,不過就更加大。

Moët & Chandon 酒窖

Moët & Chandon 酒窖

呢幾支咁多塵,應該都有番咁上下歷史
去到酒窖既盡頭,有一間間房,房內就係品酒區。入到去有兩位西裝友係度倒香檳。我地 €35 既朋友,係有一杯 2006 既 Grand Vintage 同一杯 2006 既 Grand Vintage Rosé,有 Vintage 香檳,仲要平過 G.H. Mumm,好抵呀!呢兩杯 Vintage 一跟 Impérial 一齊飲,即刻高下立見,貴既 Vintage 真係貴得有道理!參觀完兩間香檳酒莊,我已經飲左四杯香檳,飲到醉醉地!

有係品酒時間

兩杯 2006 Vintage 香檳

我又飲兩杯

酒窖有個好舊既招牌

唔同年份既 Vintage

冇腳既杯仔

金色特別版

浴缸版
黎個總結,我覺得參觀酒窖,兩間都係睇差唔多既野,所以搵一間去睇已經好夠。而品酒方面,Moët & Chandon 出 Vintage,嬴晒啦!另外係賣酒既地方,Moët & Chandon亦多左好多特別版既酒、精品及酒杯等售賣。所以我覺得如果黎香檳區,走去 Moët & Chandon 參觀酒窖及品酒就夠,跟住去其他小型香檳酒莊試下酒,就仲好!

Moët & Chandon 係位於埃佩爾奈既香檳街 (Avenue de Champagne) 上,呢條街有好多其他大大小小既香檳酒莊,好多香檳迷都走去小香檳酒莊內,一對一跟香檳酒莊既人一面傾酒,一面品酒。我地都入左幾間去睇下!

香檳街 (Avenue de Champagne)

小酒莊 Champagne A. Bergere

另一間酒莊 Champagne Collard-Picard

見太陽仲未落山,我地揸車去左附近既葡萄園,影下即將變成香檳酒既葡萄。

經過條橋時見到條河好靚

葡萄園
由埃佩爾奈揸車返去蘭斯,係蘭斯聖母院 (Cathédrale Notre-Dame de Reims) 附近泊左車。跟住就行左去蘭斯歌劇院 (Opéra de Reims) 一帶,呢度係蘭斯最旺既地方。我地見有間餐廳叫 Cafe du Palais,內有好多人,估佢都唔會太差,所以就係呢度食晚餐。餐廳有八十幾年歷史,店內四周都放滿不同既藝術品,好似一家小型藝術館。後來上網搵,呢間餐廳仲係米芝蓮推介既餐廳。

蘭斯聖母院 (Cathédrale Notre-Dame de Reims)

蘭斯聖母院 (Cathédrale Notre-Dame de Reims)

蘭斯最旺既地方

Cafe du Palais
係香檳區食晚餐,點可以唔叫枝香檳!我地得三個人飲,飲一支又太多。呢度好貼心咁有 37.5cl 細支既香檳,最厲害呢間餐廳有自己品牌既香檳 (Champagne Cafe du Palais),價錢只係 €24 一支,更係要試下啦!

餐前小食

餐廳自家品牌香檳

餐廳有個晚餐,€39 可選一頭盤,一主菜及一點品。頭盤我叫左個自家製鵝肝配多士及沙律,個鵝肝黎時嚇左一跳,件鵝肝成磚牛油咁大,好誇張!不過件鵝肝好好食,雖然超大件,但都食晒!老婆試左個帶子大蝦沙律,足晒料,唔錯!

成磚牛油咁大既鵝肝

帶子大蝦沙律
主菜我叫左油封鴨腿炒磨菇薯仔沙律,呢道菜炒出黎有少少中式味道,大鑊氣,好惹味!另外老婆叫左個鵪鶉配鵝肝沙律,呢個鵝肝沙律未又係果磚牛油咁大既鵝肝,不過切左一粒粒放係沙律上面,呢間餐廳既鵝肝好似唔駛錢咁,駛唔駛咁大件又多呀!食完好有罪惡感,要做幾多運動先可以填返條數!

油封鴨腿炒磨菇薯仔沙律

鵪鶉配鵝肝沙律
入黎餐廳時,見佢個甜品櫃好多好精美既甜品,我地個餐可以任點一款,太好啦!我叫左個一入門口已經吸引左我既蘋果蛋糕,侍應仲話呢個係佢地既招牌甜品。呢個蛋糕好甜,不過我鍾意。但係之前既頭盤同主菜太豐富,搞到我好飽,所以只係食左三份二個蘋果蛋糕就頂唔順。

甜品

蘋果蛋糕

雪芭
食完飯就揸車返巴黎還車,去埋入油,大約二個鐘先返到去。王生可能因為心急返巴黎,佢超晒速。後黎返到香港收到兩張超速告票,一張罰 €90,另一張罰 €45,好鬼貴!

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete