2015/10/25

201510 南法秋遊第六日 - Arles (亞爾),Aix-en-Provence (埃克斯)

今日係夏令時間完結,個 iPhone 識自己校慢一個鐘,好聰明!我地又可以瞓多一個鐘,好鬼嘆!今朝起身,諗住用 Apartment 個廚房整早餐食,開個焗爐焗熱個麵包,用電磁爐煎蛋同火腿,開左洗衣機洗衫,忽然跳電掣!全屋冇電!跌窗簾同跳電掣,中晒屋主叫我地注意既野!我地唯有照食凍凍地既火腿飽做早餐。跟住我 Whatsapp 屋主 Quentin,點知另一位屋主 Michel 覆我,佢叫我試下 check 下個電錶掣。其實我已經出左去攞車,咁我未返上樓睇下,啪下電錶掣上既掣都冇咩反應,咁我同 Michel 講,我地出去啦,叫佢自己上黎整啦!最後佢真係要聯絡電力公司先搞番好。

早上的埃克斯
我地 10:00 去返禽晚入唔到既 山洞美術館 Carrieres de Lumieres,入場貴 €12 一個人。禽日講過,呢個美術館設於石灰山洞內,用天然既白色石灰牆作屏幕,將著名藝術家既名畫及雕塑投到牆上,再配上音樂展現出黎。我地呢段時候,剛好係展出達文西、米高安哲羅既作品,有大家熟悉既蒙羅麗莎、最後晚餐、大衛像等。入到山洞真係好似入到奇幻既地方,牆身、石柱、地板全都係放大左既藝術家作品。投出石雕作品時,好似真係一座座真品係眼前,好神奇既感覺。大家四圍行完,影完相,其實可以搵個地方坐定定,舒舒服服咁欣賞牆身不繼轉出黎既名作。成個展出大約一個鐘,因為太精彩,完全唔覺唔覺我地就真係乖乖咁睇左一個鐘!

山洞美術館 Carrieres de Lumieres

山洞美術館 Carrieres de Lumieres

美術館內

美術館內

美術館內

美術館內

美術館內

美術館內

美術館內


美術館內的影片

我地下一站係去另一個小鎮 Arles (亞爾),我地去到市內,發現好多路都封左,原來剛剛舉行完馬拉松比賽。我地將架車泊係旅遊中心附近既街邊入錶停車場,因為今日係星期日,所以唔駛比錢泊車,不過一落車有個人過黎問我地攞錢,我地驚唔比錢佢,佢會搞我地架車,所以比左幾蚊佢!
Arles (亞爾),又有木馬

市中心既廣場 Place de la Republique

廣場旁既教堂 Paroisse Saint Trophime
我地先步行去亞爾既 Les Arenes (圓型競技場),呢個競技場同 Nimes (尼姆) 個圓型競技場好似,不過比較小型些少,而呢度都冇咁多人,我地只係外面影下相,冇比錢入去睇,跟住順便望下旁邊既 Theatre Antique (古羅馬劇場)。

Les Arenes (圓型競技場)

圓型競技場

圓型競技場
黎亞爾其實最主要又係跟隨梵高既足跡,梵高既名作「星空下的咖啡館」既咖啡館其實就位於亞爾,呢間咖啡館而家真係改左名叫「梵高咖啡店」(Le Cafe Van Gogh),而外牆亦油左同幅畫一樣既黃色。

梵高咖啡店 (Le Cafe Van Gogh)

梵高既名作「星空下的咖啡館」
今日既午餐,我地去左 Tripadvisor 內亞爾餐廳排名榜第一位既 Café Factory Republique,呢間係一間小小餐廳仔,店內有四型五張檯,店外有幾張露天座位。一去到門口,老闆好熱情咁招呼我地。呢間野個老闆真係超熱情,佢不停去唔同檯同客人傾計,有兩個美國黎既女仔同佢傾到超開心。佢又同我地講佢老婆呀,仔女呀! 我地叫左牛扒同魚食,食物質數係中上既。但我覺得佢拎到 Tripadvisor 第一位,唔係因為食物,係因為佢既熱情!

Café Factory Republique

午餐

南法好多呢隻衣草熊仔

專賣衣草製品既名店
我地係亞爾市內行左一陣,跟住揸車去亞爾市外既梵高橋 (Van Gogh bridge),呢條橋係梵高時常畫既橋,所以都好出名!

梵高橋 (Van Gogh bridge)

梵高畫既梵高橋 (Van Gogh bridge)
我地 2:40 左右真係揸車離開亞爾,大概半個鐘車程,我地到左 Alphonse Daudet's Mill (都德風車) 睇風車。我地跟 GPS 行,去到一個小村既盡頭,車唔可以再入,我地就咁泊架車係路邊,然後行上山,大約行十五分鐘就去到風車既所在地。都德風車因為都德小說而出名,咩係都德小說?我都唔識,我只係知個山上面有座老式風車,好靚!我四圍望下,見好多人走時行另一個方向,原來係 D33 公路旁有個大停車場,停車場一行上黎,就係風車呢度,我地好笨呀!泊到鬼死咁遠,仲行餐死先到!

行呢條路去睇風車

Alphonse Daudet's Mill (都德風車)

Alphonse Daudet's Mill (都德風車)
係風車附近,大約十分鐘車程,有一間比較大型既酒莊 Château d'Estoublon ,酒莊面積非常之大,除左有店舖試酒同賣酒,仲有小教堂同餐廳。呢度除左有酒之外,原來橄欖油都好出名。

 Château d'Estoublon 酒莊

酒莊內小教堂

小教堂內

有得試酒

南法 Rose

影下酒桶

影下葡萄
時間尚早,我地搵下附近有冇超級市場。王生同佢部電話搵到一間好大既家樂福,咁我未跟住佢指示揸架車去。揸下揸下,我估都要大半個鐘先去到,不過去到見個空外停車場冇咩車,個招牌又冇開燈。去到門口,頂!今日唔開門!我望下附近好似有個機場,我拎部 iPhone,睇下我而家係邊,原來我地係馬賽機場旁邊。

一場黎到機場附近,我就揸車去機場,打探下我留左部相機係飛機單野。去到機場,我走去報失處,我同佢講幾日前我黎報失,你同事比左個電郵地址同電話我,個電郵冇人覆,個電話打唔通,咁點算!個職員睇左個電郵地址同電話,佢話呢個錯架,跟住佢係一本簿上面搵左個用手寫既電郵地址比我。佢叫我寄電郵去呢度問。上返車之後,我即時寄電郵過去,好快就有人覆,原來呢個係德國機場既報失中心。我比左我部相機既資料佢,例如型號,顏色同序號。佢好快覆返我話搵到部機,叫我去返慕尼黑機場攞。但係我回程唔會再經過慕尼黑機場,佢後來話免費寄返比我!太好啦!我叫佢直接寄返去香港比我!失而復得!好開心!

大約 7:00 返到去埃克斯,泊好車就去搵食。我地去左 Cours Mirabeau (米拉波林蔭大道),呢條街係埃克斯最旺既地方,全長 440 米,街道兩旁有好多餐廳及名店。王生行到去 Les Deux Garcons (雙侍咖啡館) 門口話食呢間,雙侍咖啡館開業於 1792 年,而埃克斯出生既名畫家保羅.賽尚(Paul Cezanne)時常係留連係雙侍咖啡館,所以出名。呢種有名氣既餐廳,我本來只係打算下午坐低,飲杯咖啡,感受下文人氣息。不過王生出到聲話係度食晚餐,就食啦!我地叫左個晚餐,有頭盤、主菜及甜品,€28。頭盤我叫左鵝肝,主菜就係牛扒,甜品叫左布甸,預左呢種餐廳係名多於實架啦!

Les Deux Garcons (雙侍咖啡館) 






No comments:

Post a Comment