2015/10/29

201510 南法秋遊第十日 - Menton (芒通),Eze (伊茲)

今日一出門口,太陽、藍天終於出返黎啦!好開心呀!今日既早餐,我地係酒店附近既麵包店,買左麵包係車上食!

終於好天啦

係後面呢間買麵包

我食呢個蘋果酥
9:30 開車前往芒通小鎮 (Menton),中途又會經過摩洛哥山上既路,我記得禽日係山上有個位可以睇見成個摩洛哥及地中海既景色。今日咁好天,我地專登再去呢個位睇下同影相。一去到,望落去,電影中出現既藍天碧海摩洛哥,終於返左黎啦!呢個先至係我心目中既「蔚藍海岸」!

蔚藍海岸既摩洛哥

咁靚, 影返張打卡相
我地大約 10:40 去到芒通,芒通係一個連接意大利邊境既小鎮,又以出產檸檬著名,鎮內建築物以檸檬黃色為主,每年二月更會舉辦檸檬節,所以芒通有檸檬小鎮之稱。我地係海邊條路 (Promenade du Soleil) 泊好車,跟住沿沙灘行,睇住真係蔚藍色既地中海,真係好靚。我地係沙灘影相同玩下,都差唔多玩左一個鐘!

芒通海灘邊

呢 D 餐廳個景好正

芒通海灘

芒通海灘

芒通
係沙灘向舊城區方向行,首先去到一個市場  Marche Couvert,市場後有一個小市集 (Les Halles) ,只係早上營業,不過好細!跟住我地沿窄窄既斜路同樓梯上去教堂 (Basilique Saint Michel),上到去,係教堂前古舊建築中間,可以清楚看見地中海,兩邊既建築物及地下就好似畫框咁,而中間就係美美既地中海景色風景畫!每個人第一眼見到都嘩嘩聲!

Marche Couvert 市場

檸檬

芒通既建築物

芒通小巷都好有特色

係建築物中既海景,好似畫咁

Basilique Saint Michel 教堂

專賣檸檬產品既專門店, 有檸檬酒, 檸檬汁

仲有唔同味既檸檬果醬
今日午餐我地預訂左一間真正係意大利邊境位置既米芝蓮二星餐廳 Mirazur。我地由芒通揸車過去,係餐廳門口有個路牌指住前面就係意大利,我地更係要去影張相啦!Mirazur 除左係米芝蓮二星餐廳 ,佢連續兩年 (2014及2015) 係 World's 50 Best Restaurants 排第十一位,真係唔惹小!

餐廳門口有個路牌指去意大利

米芝蓮二星餐廳 Mirazur
入到餐廳,四周都係大大幅玻璃,一面食一面可以欣賞芒通小鎮景色,再加上暖暖既陽光,非常舒服既環境。我地叫左€55 既午餐,我地問有咩食,個侍應話係 Surprise Menu,只係問我地有冇對咩食物敏感。首先黎左三個餐前小食,紅菜頭啫喱上面有小小羊芝士、一條細細條做型特別既沙甸魚仔配芒通檸檬及黑布甸蘋果馬其龍 (Macaroon)。三種餐前小食都細細份,但食入口又好清新!

餐廳內無敵既景色

有溫暖既陽光照入黎

佢有部機即製有氣水

沙甸魚仔配芒通檸檬

黑布甸蘋果馬其龍 

紅菜頭啫喱配羊芝士
餐前小食後,就黎左個自家製麵包,外型已經好吸引。跟住侍應仲比左張紙我地,原來係主廚寫既有關麵包既詩,可以見到呢個主廚真係好尊重食物。個侍應跟住拎支油出黎,好鄭重咁介紹呢支係主廚出品既檸檬橄欖油,並以芒通既檸檬製成。我地試左用麵包點呢隻檸檬橄欖油,好似檸檬洗潔精既香味,唔係太接受到,都係塗牛油比較好味!

自家製麵包及檸檬橄欖油
跟住就黎左道魚生薄黃瓜片配柑橘醬,呢個魚生食得出好新鮮,個柑橘醬又令到成道菜有清新既氣色!

魚生薄黃瓜片配柑橘醬
而個湯就變左一個粟米糊,杰杰既糊入口真係有粟米湯既味,其實叫佢糊都唔夠黎形容佢杰既程度,我覺得可以叫佢係膏。呢個粟米膏再配上一 d 脆脆既薄片,口感好新奇特別!

粟米糊
主菜有兩款,一款係魚,另一款係雞。個魚煎得好香脆及滑,不過因為之前既菜式太特別,反而主菜就冇左驚喜,平平無其。個雞就仲搞笑,碗內有一個好似雞冠既物體,我心諗雞冠都食得架咩?原來係菇黎既,佢切到形狀好似雞冠啫。跟住碗內有一塊白色好珍貴既雞肉,應該係一塊雞胸肉,食入口,好滑,有雞味,不過呢個未就係我地平時食既白切雞整法。我地平成食白切雞,一大塊一大塊放入口,呢度就得一塊仔,慢慢續少續少切黎食,我覺得成件事好好笑。可能廚師整到雞胸肉都可以咁滑咁有雞味,法國人覺得好驚奇。但對我地香港人黎講,簡直係家常便飯。

煎魚


我地既主菜
甜品以一隻好特別既碟盛著,係一個橙雪芭配杏仁泡沫,面層仲有一塊脆脆,食入口有幾個層次。最後以黑橄欖白朱古力,咖啡塔餅為總結。其實成餐除左個主菜,全部都有驚喜,加上個咁無敵既景,我覺得都值得黎食一次既!

橙雪芭配杏仁泡沫

黑橄欖白朱古力,咖啡塔餅
我地大約食到 2:35 ,上返車,跟住就揸車去意大利,個邊境完全咩都冇,普通一條路駛過去,入左意大利都未必知。係意大利落車,搵意大利路牌影張相,跟住就返去法國啦!

呢條路就係法國同意大利交界, 就咁行過去就得架啦

意大利生果檔

係意大利有路牌指返去法國
由芒通揸 40 分鐘車,去到一個叫伊茲 (Eze) 既山城。呢個山城有個好特別既熱帶園庭 (Le Jardin Exotique),園座依山城興建,內裡除左有花,仲擺設好多藝術品。我地首先係去左 Fragonard 香水工廠參觀,入場免費,都幾好玩,不過我地因為參觀左香水工廠,所以冇時間去熱帶園庭。

伊茲山城

Fragonard 香水工廠

Fragonard 香水工廠內

伊茲山城內

伊茲山城內
今晚冇指定去邊食飯,記得禽日去康城時,途日見到一個超大既購物中心,好多車排晒隊入去,我地就決定去呢個新開張既 Polygone Riviera 購物中心。我地 7:00 去到,購物中心仍然超多人。呢個購物中心係戶外既,似高級版 Outlet,不過呢度仲有戲院,酒吧及春天百貨公司 (Printemps),高級好多。我地係購物中心既一間叫 Le Comptoir 食晚餐,呢間野裝修好摩登,大大隻金色波波燈,好有特色。食物方面,佢有少少混合泰式風味,都幾得意!

Polygone Riviera 購物中心

春天百貨公司

Le Comptoir 食晚餐

好摩登既餐廳

右上角係泰式拼盤





No comments:

Post a Comment