2015/10/21

201510 南法秋遊第二日 - Avignon (亞維儂)

早上由馬賽機場行出黎,吸一口南法既空氣。嘩!冇老作架,真係好清新!我地先去 Hertz 租車,我預訂左一架 Peugeot 308 SW 或 Ford C-Max 呢個級別既棍波車,去到辨好手續就自己去停車場拎車。今次佢比左架 Ford C-Max 我,都幾大架,四個大行李都可以放車尾行李位內。我冇同 Hertz 租 GPS,我地靠手機下載左既法國 GPS App,個名叫 Navmii。呢個 App 係離線既,唔使用網絡數據。好準,好得,最正係免費!

清晨的馬賽機場停車場

Ford C-Max

放得晒我地四個大行李

Navmii GPS
我地首先直駛去 Avignon (亞維儂) 市內,車程一個小時左右。我地將架車停係亞維儂 Les Halles 中央街市既停車場,呢個街市裡面有幾十檔小店,有賣肉、菜、芝士及鮮花等,仲有幾檔地道熟食檔。我地係街市行左個圈,影下相,跟住就行去 Place de l'Horloge (時鐘廣場) 既方向。

Les Halles 中央街市

外國既蔬果店都靚過人既

唔買都影下啦!
我地由時鐘廣場開始,先行下 Rue de la Republique (共和大道),呢條共和大道係亞維儂最旺既購物大道,兩旁有很多商店,大型連鎖店及超級市場。
Rue de la Republique (共和大道)

Rue de la Republique (共和大道)
我地行到一半,就走入去旁邊一間叫 La Maison Nani 既餐廳食午餐。我地係門口見到佢個餐牌有一個套餐 (Formule du jour),€14.9 包 Today's special、甜品及咖啡,所以走入去。入到餐廳,裡面已經座滿人,好好彩剛剛有一張四人檯。我地問下侍應生今日套餐既 Today's special 係咩,佢話冇套餐,但冇講點解。咁我地只好叫餐牌既野食,呢度一個主菜大約 €11-€18,我地叫左牛肉他他、漢堡、牛扒及 Risotto (意大利飯),個侍應生以為我地唔知牛肉他他係生牛肉,同我地解釋,我地話 ok ...ok.....。雖然我個樣唔西,但都成日食好西架 (好多西餐架) !知道咩野係牛肉他他架!

La Maison Nani

點左呢種有氣既蘋果酒 (Cider)

好大碟架

我地就係叫左呢四碟
我地四個人分呢四碟食物,個牛肉他他賣相已經好靚,入口比到我期望既水準,好得!牛扒及漢堡大大份,跟好多薯條,味道中規中距,呢個價錢,收晒貨啦!意大利飯就唔太大碟,味道都可以既!其實呢間餐廳位於非常方面既位置,環境幾好,食物又唔差,我覺得簡簡單單食個午餐係唔錯既選擇!

食完飯,我地開始亞維儂半天遊。首先我地沿共和大道行去 Place de l'Horloge (時鐘廣場),時鐘廣場可以話係亞維儂中心地帶,廣場有好多餐廳及露天咖啡廳,中間仲有一個旋轉木馬,不過今日唔係太多人,唔夠熱鬧。大家要留意廣場旁既 Hotel de Ville (市政廳) 及 Theatre (歌劇院),廣場既名係因為市政廳上 14、15 世紀既時鐘塔。歌劇院就係另一個人氣建設物。

Place de l'Horloge (時鐘廣場)

 時鐘廣場既木馬

Hotel de Ville (市政廳)

Theatre (歌劇院)
穿過時鐘廣場,我地就去到 Palais des Papes (教皇宮),呢個教皇宮好勁架。1309 年,當時天主教主教 Clement V,因鬥爭離開梵蒂岡,遷到亞維儂教皇宮,前後一共有七位主教居於此。教皇宮係世界最大既哥德式宮殿,內裡極盡奢華,不過經法國大革命後,裡面大部份地方已經被摧毀了。教皇宮入場每位 €11,我地買左教皇宮加 Pont St. Benezet (聖貝內澤斷橋)入場套票,每位 €13.5。係教皇宮頂有一間小咖啡店,行到腳仔軟,可以坐低飲杯咖啡。

Palais des Papes (教皇宮) 門口

Palais des Papes (教皇宮)

教皇宮內

教皇宮內

呢個廳好靚

塔尖

教皇宮上眺望亞維儂市

教皇宮前廣場

大家可以係呢個地方睇風景

教皇宮既咖啡店,要係右下個窄巷上去
係教皇宮慢慢行都行左一個半鐘,離開左教皇宮就走左去旁邊一個小山丘上面既 Rocher des Doms (岩石公園)。對我地呢幾個剛剛坐完長途機既人黎講,行上呢個公園都幾吃力!上到去見到個公園冇咩特別,公園中間有個湖,湖上面有鵝有鴨,湖邊有間小食店,因為公園內既樹好茂盛,遮左大部份陽光,個公園都有些少陰沈沈。我地走到去向住(Rhône)隆河既一邊,嘩,呢邊好好多,高處睇見隆河及河上既 Pont St. Benezet (聖貝內澤斷橋),頭先咁辛苦行上黎呢個公園,見到呢個景,總算抵返晒!

公園內既小

Pont St. Benezet (聖貝內澤斷橋)

Pont St. Benezet (聖貝內澤斷橋)
由公園向隆河呢邊行返落山,可以行一小段亞維儂城牆,亞維儂整個城區就係被呢個 14 世紀中古城牆包圍住,全長多達五公里。

亞維儂城牆

亞維儂城牆其中一個入口
行完城牆就去到聖貝內澤斷橋既入口,因為我地之前買左入場套票,所以唔駛再比錢入去。聖貝內澤斷橋興建於1171年到1185年,於 1668 年被洪水沖毀,22 座橋拱只餘下現在 4 座。橋既設計帶有濃厚既中古色彩,其中一座橋墩有一間小聖堂,再加上係一座斷橋,所以非常特別,並成為亞維儂標誌性既地標。

橋上,唔講真係唔知

橋上睇既河景

都係去返岸邊先影到條橋
係教皇堂附近有條街叫 Rue de la Balance ,係一條開有不少特色小店,係呢度行下,好舒服,好寧靜!

街上小店

七彩既馬賽皂



頭先冇去行到教皇宮旁既 Cathedrale Notre Dame des Doms (聖母院大教堂),我地返去補行番,不過我搵唔到個入口,好奇怪!所以只係出面影張相。

Cathedrale Notre Dame des Doms (聖母院大教堂)

Cathedrale Notre Dame des Doms (聖母院大教堂)
今晚既晚餐我一早預訂左係 Tripadvisor 網站,亞維儂餐廳排行榜排第一既 Fou de Fafa。我訂左 6:30,咁我早少少 6:00 去到,佢竟然真係未開門,我地只好係街再遊蕩下,6:30 先返黎。

Fou de Fafa 一間唔係好大既餐廳,入面得六張檯左右,裝修好法國家庭感覺。餐廳得兩個人,一個係個主廚,另一個係招呼客人既女主人。女主人好好人,用英文形容係 Warm welcome,中文點形容呢,如果用「熱烈歡迎」我覺得太過左,因為佢又冇去到「熱烈」呢個有少少嚇人既程度。呢度真係令你有係家中食野果種溫暖、放鬆及舒適既感覺。

Fou de fafa

餐廳內
女主人介紹我地開左一支南法既 Rose,好清新!我地每人都點一份前菜及一份主菜,冇點甜品。頭盤我點左個湯 (Squash soup with truffle oil and poppy seeds),個湯好香濃,帶有松露香,好好味!另外佢地有叫其他頭盤,有蘋果沙律及三文魚他他,佢地都話好得!

飲 Rose

我地四個唔同既頭盤
主菜我叫左個鴨胸 (Pan-fried duck breast with a creamy mushroom sauce, stir-fried vegatables, crushed potatoes),一碟有成四片厚切鴨胸,睇見個樣同聞到個香味,我已經估到一定唔差,食入口,真係好好味,肉汁好豐富,外層煎到好香,我真係未食過咁好味既鴨胸。食完呢個鴨胸,我對法國人煮鴨好有信心,搞到我黎緊幾日係唔同餐廳都不時點了鴨胸,不過呢度既鴨胸係最好食既!

羊肉

鴨胸
只係食頭盤及主菜已經好飽,四個人一共只係€127,好抵食。我極力推介大家係亞維儂一定要黎 Fou de Fafa 食一餐,Fou de Fafa 係今次成個法國旅程,我覺得最好既餐廳,比米之蓮既一星、二星更加好食,不過記得一定要訂位!

飯後我地慢慢行返去 Les Halles (中央街市)攞車,今日由中午泊到晚上八點幾,成八個鐘有多,泊車費只係 €10.9,比香港平好多。

我地一連三晚會以亞維儂為基地,再去 Nimes (尼姆)、Fontaine de Vaucluse (碧泉村)、
Gordes (葛德山城)、Roussillon (魯西隆)及Apt (阿普特) 等地。我地選擇左一間唔係亞維儂市內既酒店 Novotel Avignon Nord,佢位於亞維儂東北面,十分鐘車程左右。呢一帶好特別,唔係住宅區,係一個購物區,有好多餐廳、酒店、商店及大型商場。Novotel Avignon Nord 價錢唔貴、房間又大,我地有車,住遠少少都唔係問題。

Novotel Avignon Nord

大堂

房都好大

有泳池,不過咁凍,冇人游啦!




No comments:

Post a Comment