2015/10/23

201510 南法秋遊第四日 - Fontaine de Vaucluse (碧泉村), Gordes (葛德山城), Roussillon (魯西隆), Apt (阿普特)

今朝一早食酒店食埋禽日買個麵包做早餐,然後大約 9:00 出發去 Fontaine de Vaucluse (碧泉村),車程大約 40 分鐘。碧泉村位於壯麗既山谷內,我地去到大約 10:00 ,太陽仲未照到入黎,成個碧泉村有少少陰寒,而經過碧泉村既 River Sorgue 索格河只係一條好普通既河啫!網上個個人都講到呢度好靚,呢一刻我又唔係好覺囉!

碧泉村

條河冇咩特別

右下角有架水車,比較有少少睇頭
一場黎到,點都四圍行下既,我地見沿河既左岸有條路可以去到泉口 (La Source de La Sorgue),冇咩做所以去睇下!去到泉口,因為水流不大,所以只見到一個好大好大既洞!我地沿路行返去,因接近中午,太陽照射到村內,嘩!同今朝既景色完全係兩回事!陽光下清澈見底的翠綠河水閃閃發光,真係好似綠寶石一樣。因為有太陽,今朝既陰寒亦都散去,係陽光下好溫暖舒服,碧泉村原來真係好靚!

沿呢條河行去上流

當行山做下運動

泉口

個洞口其實好鬼大,有個人行到好近,可以對比到好大

陽光照到碧泉村,原來真係好靚架

有陽光,當堂唔同晒

碧泉村既中心地帶
我地玩到 11:30 就揸車去 Gordes (葛德山城),葛德山城被稱為天空之城,成個城既建築都以石頭建成,好有中世紀色彩!入城前大家記得揸去城外 D15 公路既展望台,可以遙望整個山城。

係 D15 展望台遙望葛德山城

山城前係一片田園
入到城,於城內城堡前既停車場泊好車,然後係城中心既 L'Encas 餐廳食午餐。呢間餐廳有個午市套餐,頭盤+主菜或主菜+甜品,每位 €16.5,主菜我地叫左個吞拿魚扒,及一個牛扒,大大碟跟薯條,好抵食!

 L'Encas 餐廳

 L'Encas 餐廳內好多人

有隻窗睇下風景

我既主菜!吞拿魚扒

我地叫左既其他主菜同甜品
飯後係葛德山城行個圈,睇下鎮上的教堂,石頭建築,再去城邊眺望普羅旺斯田園風景。因為葛德山城唔係太大,大約半個鐘就行完。

葛德山城中間既小廣場

廣場旁既城堡

附近仲有間教堂

成個山城都係窄窄既小路,好有特色

通過呢條路,就去到城邊

可以欣賞普羅旺斯田園景色

南法既路牌都好靚
揸 15 分鐘車,就去到另一個有紅色山城之稱既 Roussillon (魯西隆)。魯西隆位於紅色既赭石礦脈上,當地人以此來建屋,所以整個山城都係深深淺淺既紅色建築物。係山城旁有條 Le Sentier des Ocres (紅土步道),要收入場費,成個山頭既泥土都係紅色,係上面行好似行緊天然既紅地毯,好得意架!

魯西隆紅色山城

魯西隆紅色山城

魯西隆紅色山城

紅土步道

紅土步道
大約 4:40 左右,我地就行完魯西隆,見時間尚早,所以揸車去 20 分鐘車程既 Apt (阿普特) 古城。可能太夜,去到阿普特,店舖都開始關門,成個鎮冷清清。我地行左半個鐘,好冇癮,所以決定返去亞維儂一帶食晚餐。

阿普特市內

我覺得呢個係阿普特一個特色景點
由阿普特返去亞維儂大約一小時車程,當過左亞維儂機場,接近亞維儂市時,我地見到有一個大型商場叫  CAP SUB Centre Commercial,場內有戲院、老佛爺百貨公司 (Galeries Lafayette Avignon)、餐廳。啱晒啦!我地可以行下老佛爺先,然後搵間餐廳食飯,食完就返酒店!

CAP SUB Centre Commercial
行百貨公司就唔駛講啦!不如講下我地食咩!我地見到有一間叫 Le Patacrepe 既餐廳,食燒扒及漢堡,好似幾好,就入左去試下。睇下個餐牌,有個鵝肝漢堡。好新奇,我未食過,我真係未食過!所以叫左黎食。個鵝肝漢堡係一塊飽,上面放左塊漢堡扒,再上面有塊同漢堡扒一樣大既鵝肝。三樣野一齊放入口,又真係好奇特,塊鵝肝好香,再配漢堡扒有少少既焦香味,而塊飽又吸收番個油膩感,好特別,係堅好味既!

Le Patacrepe 餐廳

鵝肝漢堡

牛扒

一人一份,好飽

No comments:

Post a Comment