2015/10/24

201510 南法秋遊第五日 - St. Remy (聖雷米),Les Baux-de-Provence (雷伯鎮),Aix-en-Provence (埃克斯)

今早又去前日朝早去過既麵包店 Marie Blachere Boulangeriea 食早餐。今次試左個蘋果撻,好好味,不過最好味始終係牛角飽。

Marie Blachere Boulangeriea 麵包店

蘋果撻

我地既早餐
我地執好行李,放晒上車離開阿維儂。一撻車,架車個錶版出左句 "Key Battery low Replace soon",即係條車匙開始冇電。因為我地仲有八日要揸呢架車,驚真係無啦啦會撻唔到車,所以決定去阿維儂 TVG 火車站既 Hertz 換車匙電。去到 Hertz 佢話要換另一架車比我。我條匙冇電咋喎,唔駛換車咁大件事呀!但佢地都係話要換車。我冇諗過要換車,所以架車個油缸唔滿,我又要揸架車去搵油站入油。去到油站,所有指示只有法文,我搞黎搞去都搞唔掂點樣入。算啦!去返 Hertz,由得佢計我油錢!搞一搞換車就花左一個半鐘。不過好彩既係佢 Upgrade 換左架 Citroen C4 Picasso 比我地,呢架車高級好多,有全 LED 錶板, GPS 導航系統同後波鏡頭。

出左 "Key Battery low Replace soon" 既字

換左呢架 Citroen C4 Picasso
我地 11:15 先去到今日第一個目的地 St. Remy (聖雷米)。聖雷米係梵高晚年居住既地方,雖然佢只係短短住左一年時間,但好多著名作品都係呢段時間於聖雷米畫既,因此令到聖雷米呢個小鎮成為南法其中一個熱門旅遊據點。我地係街邊搵左個錶位泊好車,然後開始聖雷米追蹤梵高足跡之旅!

首先我地去 Musée Estrine - Présence Van Gogh 梵高藝術中心,去到個接待處職員話 12:00 關門食飯,下午先再開。佢又好老實同我講館內冇咩真跡,大部份既真跡都去晒世界不同地方既博物館。佢咁講,我就決定唔入去睇啦!

梵高藝術中心

聖雷米市內

聖雷米市內
於聖雷米遊客中心,可以拎到一張聖雷米地圖,地圖上標示左市內梵高作畫既地方,大家可以跟住行呢條梵高之路(Van Gogh Walk)。

其中一個梵高作畫既地方
大約 12:15 ,又係食午餐既時候,我原本打算去一間米芝蓮餐廳 La maison Jaune Restaurant 食,但去到冇開門。我地四圍睇下,入左去一間叫 La Cassolette 既餐廳。一個午餐,包頭盤、主菜及甜品,只係€14。我頭盤叫左份沙律、主菜牛扒配焗薯、甜品心太軟,環境,食物質數及賣相都非常好,呢餐簡直係超值!

冇開門既米芝蓮餐廳 La maison Jaune Restaurant

La Cassolette 餐廳

環境好好

我地叫唔同既頭盤

我既主菜黎啦

主菜同甜品
飯後就揸車去 Maison de santé Saint-Paul 精神病院,呢間精神病院就係梵高死前住地方。講到精神病院,大家唔駛驚,而家已經冇精神病人住架啦!入去精神病院要比入場費,入到去可以見到好多梵高畫作既實景,仲有梵高當年住既房間。所有梵高作畫既地方都有塊 "Les paysages de Vincent van Gogh" 既標記,如果時間夠多,可以行埋由精神病院到聖雷米市中心個段路,因為有非常多梵高作畫標記。

Maison de santé Saint-Paul 精神病院外梵高作畫既地方

Maison de santé Saint-Paul 精神病院內有梵高自畫像

梵高銅像

呢度係當時種野既地方

精神病院內既教堂

精神病院內

梵高間房

呢幅畫係梵高跟呢個景畫,而家都冇咩點變

梵高係呢度畫呢幅畫

畫中既樹,應該係呢棵
大約 3:00 離開聖雷米,揸車去有石頭城之稱既 Les Baux-de-Provence (雷伯鎮)。途中我地經過一個小酒莊 Mas de la Dame,普羅旺斯最出名係「玫瑰紅酒」(Rose),去到呢間酒莊,試左支 Rose,好好,所以買左兩支走!

小酒莊 Mas de la Dame

買左枝酒
雷伯鎮位於二百幾米既山脊上,附近四周都係奇形怪狀既石灰岩石。入到城內,城內多用石黎建築,係一個好特別既山城。我地沿城內石路一路向上行,兩旁有好多精品店及咖啡室,以前因地理環境而建成既易守難攻山城,而家變城吸引遊客既亮點。上到城既最高處係莱博城堡遺跡 Château des Baux de Provence 既入口,入去參觀要比錢,所以我地冇入去。我地反而走去城內一間咖啡室,坐低睇下風景,飲杯咖啡,仲嘆!

雷伯鎮

附近全係呢 d 奇怪石頭

雷伯鎮內

有舖頭行下

雷伯鎮

嘆下咖啡
雷伯鎮旁有個好好好特別既美術館 Carrieres de Lumieres,呢個美術館設於石灰山洞內,用天然既白色石灰牆作營幕,將著名藝術家既名畫及雕塑投到牆上,再配上音樂,另大家欣賞名作時有不同既感受。不過我地因為之前太嘆,去到門口已經 5:00,剛過了最後入場時間。我地唯有聽日再專登揸車過黎啦!

我地由聖雷米揸一個鐘車,去到另一個普羅旺斯既大城市 Aix-en-Provence (埃克斯)。我地會係埃克斯住兩晚,我地租左一間兩層兩房既民宿 (Apartment),住 Apartment 有個唔好處係冇接待處,我地要用 Whatsapp 打電話去約 check-in 。Apartment 位於舊城區既小巷內,小巷口有條大鐵柱唔比車入,我地將架車停係條柱前等個 Apartment 主人Quentin。十分鐘左右佢就黎到,佢用張卡掃下路旁一部機,條大鐵柱就降底左,架車就可以入去條小巷,好勁呀!

我地就停左係度等屋主
去到 Apartment 樓下,冇電梯,要拎住大行李上幾層樓!Apartment 好大,有兩層,樓上有一間房、大露台及浴室,樓下有另一間房、另一個浴室、客廳及開放式廚房。Quentin 同我地介紹下間 Apartment 既設施,樓上個浴室有個好大既落地玻璃門,沖涼時可以拉低個捲簾。佢叫我地唔好大力拉個簾,會跌落黎!到左夜晚,我沖涼時一拉,個簾就跌左落黎!頂!我唔係好大力咋喎!我睇下個簾,原來佢只係用雙面膠紙黐塊布簾上去個窗簾桿,咁梗係易跌落黎啦!我用我既辦法黐番上去,之後就住就住咁用!另外佢又同我地講唔好同時開太多電器,因為舊城區電力唔夠,好易跳掣,跳左掣就要叫電力公司去開返!我地都唔會用太多電器,點知聽日整早餐時就中招.... 跳左掣!

Apartment 就係呢幢屋既三樓

開放式廚房

客廳

上二樓既樓梯

我間睡房

睡房內既浴室

有個大露台
Quentin 交帶完,我地又係附近停車場泊好車,跟住就落街食野。我地落到 Apartment 樓下,旁聽就有一間叫 Le Carrefour Bar 既餐廳仔,見佢有蠔食,我地就入去試下。我地先叫左一打 Mont-Saint Michel 既生蠔,一打只係 €19,呢隻生蠔好新鮮,好甜美!跟住我地再叫左青口,鴨胸、雞肉沙律及意粉。除左生蠔超好食,其他食物都..... 算 ok 啦!

Le Carrefour Bar 既餐廳仔

我地既主菜

No comments:

Post a Comment