2015/10/27

201510 南法秋遊第八日 - Cannes (康城)

今日早上會去昂蒂布 (Antibes),而下午就去康城 (Cannes)。9:00 左右出發去攞車,上左車,開車轉左一個彎,街上既途人對我地做手勢,再指指我地架車,好似架車有事喎。我地停埋一邊,落車睇下,左後車軚插左釘,爆軚!

早上既馬塞納廣場

爆軚
我上網搵下附近有冇 Hertz,尼斯火車站及海邊都有一間,海邊果間比較近,行十分鐘左右就到。我一個人行過去,入到 Hertz,得一個中年女員工,佢招呼緊另一個客,咁我企係一邊等左一陣。到我啦!我同佢講爆左軚,佢都只係借個電話我打去 24 小時支援熱線。電話接通左,我講左我個情況,佢問我係邊間租架車,我覆佢話馬賽機場,佢竟然將我個電話轉去馬賽機場 Hertz,馬賽機場果個人又話叫我打去支援熱線,好混亂!搞咩呀!我同舖頭果位中女職員講,佢接左個電話,講左一輪法文,跟住收左線。佢幫我再打去支援熱線,再講我個情況,佢又好勞氣咁對住個電話講左一輪法文,跟住又收左線。佢同我講對方唔知搞咩,話一個鐘之後先覆我。佢叫我不如揸架車去尼斯機場間 Hertz 搞,去尼斯機場有七公里路程,我架車爆左軚點,揸到咁遠呀?佢仲叫我寫信去投訴,反影佢地人手不足,幫唔到我。我見佢都冇晒計,咁只好返去架車度。我係 Google Map 睇下去火車站間 Hertz 只係一公里左右,再睇下條軚既狀態,我估慢慢行都可以去到既!我地好小心,好慢咁揸去,沿途好多人不斷向我地示意架車爆軚,後面架車個司機仲落車走黎同我地講,法國人真係超熱心!

好不容易終於去到尼斯火車站,時間亦去到 11:00。呢間 Hertz 又係得一個職員,不過好彩唔係中女,係個幾靚既後生女!後生女又真係比較好相與,佢好快咁話換另一架車比我,而爆軚就要收我 €224。我份旅遊保險包租車,所以可以返到香港問保險公司攞返。今次換左同一型號既車比我地,不過又升級左去自動波。個好相與女職員仲選左架車齡比較新既車比我地。因為爆軚,搞左三個鐘。我地只好取消去昂蒂布,直接去康城。

換左呢架車

架車個行車錶版都唔同左
1:30 去到康城,天色好差,灰濛濛,仲有少少雨。跟平時電影上見到藍天碧海既康城好大分別,搞到個人既心情都麻麻地!我地是但去左一間叫 Caffe Roma 既餐廳食午餐,都係食下沙律、意粉同薄餅,天氣差、心情差所以食而無味!

午餐既 Caffe Roma


因為落雨,我地重點只係去左節慶宮 (Palais des Festivals et des Congres de Cannes),即係康城影展行紅地毯既地方。旁邊既星光大道 (L’Allée des Etoiles-du-Cinéma),行埋去海邊睇下遊艇。跟住團友們要去睇名牌手袋!真係好快咁行左一個半鐘,我地就攞車,再揸去舊城區山上既聖母院 (Notre-Dame d'Espérance),諗住睇下康城市景色,不過又係因為落雨,唔好睇既!

好多靚遊艇,後面係聖母院

星光大道

節慶宮

我又扮下行紅地毯

康城海邊大道

又有木馬

觀光小火車

聖母院

康城港口
由康城揸車返尼斯,又好彩搵到酒店附近既街邊位。我地先上酒店休息一陣,跟住就去左一間叫 Brasserie Le Magenta 既餐廳食晚餐。我地叫左鵝肝、焗蝸牛、大蝦沙律、青口及洋蔥湯,點菜既姐姐都話我地好野,點晒法國經典菜式!返到尼斯,心情好返些少,所以覺得呢間野既野食都幾好食。

Brasserie Le Magenta 食晚餐

開左支酒

鵝肝洋蔥湯青口焗蝸牛

No comments:

Post a Comment