2015/10/26

201510 南法秋遊第七日 - Aix-en-Provence (埃克斯),Marseille (馬賽),Nice (尼斯)

係埃克斯住左兩晚,今朝執好行李,等屋主 Michel 黎做埋 Check-out 手續。Michel 問我地今日去邊,我地打算全日於埃克斯行下,黃昏左右就揸車去尼斯。Michel 話其實埃克斯唔係太多野睇,佢建議我地去馬賽既 MuCEM守護聖母大教堂 (Notre Dame de la Garde)。我唔去馬賽其實因為聽聞馬賽治安好差,但 Michel 話其實小心少少就冇問題,例如泊車要泊去有 CCTV 既室內停車場。我地即時上網睇下 MuCEM 同守護聖母大教堂,又真係好似好靚,所以決定行完埃克斯,跟住去馬賽,然後尼斯。

埃克斯既圓亭噴泉
埃克斯有水都之稱,不過唔係因為好似威尼斯咁好多水道,而係因為市內有非常多大大小小不同既噴泉。我地由米哈博林蔭大道 (Cours Mirabeau)  出發,行經市政廳廣場 (Place de l’ Hotel de Ville) ,去到救世主教堂 (Cathédrale Saint Sauveur),最後行返去市內最大既圓亭噴泉 (Fontaine de la Rotonde)。老實講,埃克斯呢幾個景點其實真係冇咩特別,好彩今日天氣唔太凍,慢慢行下,睇下市集,都幾舒服。

米哈博林蔭大道

米哈博林蔭大道

街上既小噴泉

市政廳廣場

救世主教堂

救世主教堂內

救世主教堂內

埃克斯街頭

市集

市集

市集

另個小噴泉

圓亭噴泉
午餐我地去左一間係 Tripadvisor 都排幾高位既店 O'Bagel。呢間野專賣 Bagel,有好多不同配料選擇,我見都幾大隻,我地每兩人分一隻食。雖然呢間野都幾高分,不過我真係唔係好識欣賞 Bagel。

O'Bagel

午餐
1:30 左右,我地由埃克斯揸一個鐘車去到馬賽,第一個目的地係 MuCEM,我地係 GPS 輸入左 MuCEM,並諗住泊 MuCEM 個停車場。當地到附近,轉黎轉去都搵唔到係邊度入去 MuCEM 個停車場,轉左一個大圈,後來駛左入去一個地下隧道,個停車場入口原來就係隧道內,真係估佢唔到!

MuCEM (歐洲與地中海文明博物館) 於 2013 年開幕,獨特摩登的建築站立於海港旁,建築物上仲有一條天橋連接中古城堡。因為時間關係,我地冇入到去 MuCEM 內部睇既!不過淨係睇下呢個建築,睇下海灣風景,影下相都已經非常開心,Michel 真係冇介紹錯。

馬賽港灣

Cathédrale La Major 馬賽主座教堂

Villa Méditerranée 地中海別墅文化博物館

MuCEM

MuCEM

MuCEM 連接中古城堡天橋
我地由 MuCEM 揸車去山上既守護聖母大教堂,上山條路又斜又窄,揸住架棍波車,終於停完燈起步時,死左火,呢度係今次旅程唯一死火既地方!上到去教堂,教堂前有位免費停車。教堂位於馬賽市內 154 米高山丘山,居高臨下可欣賞馬賽港蔚藍海岸及古老市區既景色,教堂本身建於1214 年,以不同顏色大理石建造出獨特外貌,而教堂的 46 米高鐘樓上矗立了一座金色聖母像。教堂內部亦非常華麗,可以用金碧輝煌來形容。睇完 MuCEM 同守護聖母大教堂,真係又要讚多次 Michel ,馬賽真係一個好地方!

山上看馬賽市

山上看馬賽市

守護聖母大教堂

金色聖母像

守護聖母大教堂外雕像

守護聖母大教堂內

守護聖母大教堂內

守護聖母大教堂內

守護聖母大教堂外雕像
大約 5:00 ,我地揸左一個半鐘車去到公路上既休息站,休息站叫 (Vidauban Service Area),我地既晚餐就係呢度食。本來以為好似日本既休息站,好多人,好多野食。點知錯晒,冇咩野食,同唔好食。不過驚去到尼斯太夜,餐廳關晒門,所以我地照係度食左餐唔好食既晚餐。

休息站

睇個樣都知唔好食
食完晚餐,我地再揸一個半鐘,大約 9:00 就去到尼斯。我地今晚開始,會住係 Hotel Massena 四晚,亦係南法最後住既酒店,跟住我地就會上巴黎。Hotel Massena 位於市中心馬塞納廣場 (Place Massena) 附近,地點非常好。不過亦因為位處市中心,泊停車場超貴,我地揸架車四圍搵,好彩搵到街邊停車位,仲要過左 8:00 唔駛比錢。

Hotel Massena

Hotel Massena 門口

我間房

我間房
上房放低行李,泊好車,見唔係太夜,我地係尼斯行下,影下夜影,點知見到仲有好多餐廳未關門。頂!早知唔駛食頭先咁難食既晚餐啦!我估尼斯係一個旅遊城市,所以餐廳都比較夜關門。

馬塞納廣場

馬塞納廣場

馬塞納廣場既噴泉

食得唔好既晚餐,食返支雪糕補數

No comments:

Post a Comment