2015/10/20

201510 南法秋遊第一日 - Marseille (馬賽)

今次法國十四日旅程,主要係去南法既普羅旺斯及蔚藍海岸一帶,最後有兩日會去上返去巴黎。秋天唔係南法既旅遊旺季,因為冇薰衣草睇,所以我地行程主要係去下小鎮及山城,跟下名畫家梵高既足跡。

Pont du Gard (杜嘉水道橋) 前既風景
二十號晚,我地坐 23:20 既德國漢莎航空 (Lufthansa),先飛慕尼黑,再轉機到馬賽機場。今次係我第一次坐漢莎航空,架飛機好新,最特別係佢既洗手間,全部集中於飛機既下一層,呢個設計好好,唔會再有被迫坐洗手間旁既位置。我地班機預計 05:35 到達慕尼黑,而我地只有一小時十五分鐘去轉機,時間都幾趕。當差唔多到德國前,機長話預計 6:00 到達,即係遲到?我地只係得 45 分鐘左右轉機,好似好趕!因為我地坐係飛機比較後既座位,一陣一定好遲先落到機,我問空姐可唔可以掉我地坐前些少,空姐話幫我睇下前面有冇位。佢之後返黎話今日班機好滿,頭等同商務都冇位,不過佢叫我放心,下一班機知道我地坐呢班,會等我地!

我地坐呢架漢莎航空飛機

架機好新
架飛機一停定,我地以極速彈起身,趁其他人都未起得切身時,即刻有咁前去咁前!落左機繼續急步去過海關,再衝去下一班機既閘口。途中我伸手入個袋搵野,哎呀!我部相機呢?死啦!放左係頭先班機個位度,唔記得拎。平時落機我一定會回頭睇下個位,頭先太趕,冇睇到就落機,一次既大意就出事啦!

我已經冇時間返轉頭搵,唯有同飛法國呢班機既閘口職員講。佢地幫我打左個電話問,好似冇咩消息。佢叫我地先上機,去到馬賽機場就去報失中心報失!好奇怪!我唔見左個相機,心情好似冇咩野,心諗「算啦!冇左個相機,用 iPhone 影囉!返去 Claim 旅遊保險啦!最可惜係影唔到 Wide 既相同夜景!」可能係出發時唔見相機既打擊比之後輕,因為我而家只係唔見相機,冇咩相係裡面!

飛法國呢程機都有野食,個紙盒仲好靚
到左法國,我地就係坐呢架機由德國去法國

呢架機細好多
去到馬賽機場,係早上 8:25,天氣都幾凍,即刻變裝,著返厚衫同褸。跟住就去報失中心報失,個職員話係機倉唔見既就要打去漢莎問,佢仲即刻打印左一張漢莎聯絡電話及電郵既紙比我,真係好人!(我後來發現讚錯左佢!) 我嘗試打電話去問,但打極都打唔通,我只好寫一封電郵去問。如想知呢單唔見相機事件既發展,第六日會再講。

淨係坐飛機都寫左咁多野!好啦!正式開始南法秋遊啦!請睇下一篇!

No comments:

Post a Comment