2015/09/29

201509 台灣台中第五日 - 打完風既台中

突然多左半日係台中,要諗下去邊度玩。一早先係酒店食早餐。早餐後發現酒店頂樓有個叫Giant's Pantry 既休憩地方,有免費汽水、咖啡,仲有雪糕同小點心,露天地方仲可以欣賞風景,不過禽日打風吹爛左好多野,所以露天既地方圍封左。

酒店早餐

酒店頂樓 Giant's Pantry

個露天地方吹到咁樣
前日買唔到俊美太陽餅,今朝打去問有貨未,佢話未有。我地唯有去日出買,點知去到門口先知因為打風冇開門。我地決定又開車去高美濕地,睇下打風後既海邊情況,一路駛去時,不時見到塌樹及招牌,而好多台灣人已經開始出動清理中,效率好快!

打風後既情況

呢架車比個塊板打中

開始拆危險既招牌

我地順便去台中歌劇院門口影張相
去到高美濕地,水漲到成塊濕地唔見左,海水仲倒灌上海邊行車路。我地架高身四驅車更係唔怕呢小小既水,照衝過去!嘩!車身兩邊濺起好多水,好勁!好好玩!玩左一輪水中四驅車,我地又去清水服務區買大陽餅,跟住就去機場囉!

海水衝上車路

濕地同條橋都唔見左

架車濺起好多水

去到機場唔係太多人,好正常

上機前食米糕




No comments:

Post a Comment