2015/09/26

201509 台灣台中第二日 - 東海大學,高美濕地

雖然禽晚兩點先瞓,但今日照常 9:00 係酒店食早餐。呢度既自助早餐都有好多選擇,有西式麵包、多士、奄列、腸、火腿,又有台式白粥,肉鬆等。

酒店內食早餐

早餐
食完早餐,我地坐的士去台中火車站旁既 AVIS 租車,我地租左架 Ford Kuga 四驅車,車身高,好大架。第一站係去東海大學,點解要去大學呢?原來大學內有間建築好特別既教堂,叫路思義教堂。另外仲可以行下大學,感受下大學生活既氣氛。(我日日返工其實都感受緊大學生活既氣氛)

AVIS 租車

Ford Kuga 四驅車

東海大學

睇地圖都見校園範圍好大

校園內一個湖

好特別既建築

離遠睇好似真既假牛

路思義教堂

路思義教堂

教堂入口

路思義教堂頂既十字架
禽晚太夜到台中,買唔到上網電話卡,所以我地揸車去機場買電話卡,中華電信五日3G 無限上網,TWD$300。

中華電信有好多唔同既上網 Plan
我地今日午餐就去左公路旁既清水休息站,呢個清水休息站好大,裡面有好多手信賣,又有個好大既 Food Court。我係三商巧福點左個牛肉麵,連鎖店唔好太多期望,入得口,唔難食。食完就係一間叫 Uncle Tetsu's Shop 買個即製既芝士蛋糕,呢個就真係堅好食,唔怪得成個場得呢檔排晒隊啦!

清水休息站

裡面好大

三商巧福食牛肉麵

Uncle Tetsu's Shop 芝士蛋糕排晒隊

買左一個芝士蛋糕

Uncle Tetsu's Shop 芝士蛋糕
大約 4:30 去到高美濕地等睇日落,行到去著名木橋景點,成條橋都係人,仲多人過旺角。都係係岸邊等睇日落算啦!

高美濕地

日落前既景色

高美濕地

條橋超級多人

日落啦
高美濕地附近有個叫梧棲漁港既地方,好似話海鮮幾好食,我地去到天已經黑晒,但仲有好多人係度,應該都唔會太差。我地去左一間叫「阿敏平價海鮮」,叫左蟹、花枝丸、魚、蝦、煎蠔餅等。不過我又唔覺得非常好食,唔駛專登黎食囉!

梧棲漁港

阿敏平價海鮮

選海鮮既雪櫃

見到裝修好平實

食海鮮
晚上去左一中街夜市行下,去到一中街夜市,當然要食好正既臭豆腐,幾年前食過好好味,現在依然保持水準,我覺得係台中必吃夜市小食!

一中街

一中街夜市

買臭豆腐

臭豆腐

2 comments:

  1. 你好, 我將會第一次去台中
    請問租車係台灣揸車, 係咪要係香港先申請定?路難揸嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你去係香港申請左國際車牌先,然後上網去台灣租車公司預訂你想租既車。台中市中心要小心揸,因為好多電單車,去到市外就好易揸!

      Delete