2015/09/25

201509 台灣台中第一日

四月時,Expedia 網頁出左個台港歐特價機票,只要一次出三程機票,第一程台灣去香港,第二程香港去歐洲,第三程歐洲去香港,價錢約三千幾至五千蚊。而三程機票可以唔同時間飛,我再買一程香港去台灣,就變成一個去台灣既旅程及一個去歐洲既旅程,好抵!我買左九月尾由台中坐港龍返香港,跟住十月尾香港坐漢莎去法國馬賽,十一月頭巴黎返香港,一共只係 HK$4510。就係因為呢組機票,所以就有呢次台中之旅。

出發去台中
去程我自己買左單程香港快運晚上 18:35 機,去到台中 20:15,價錢 HK$616。我地好準時上機,不過機件有問題,成機人落返晒機,返去侯機室,遲左兩個鐘先坐另一班機出發,好彩我又唔急既,未等下囉!去到台中機場已經係晚上 11:00,過海關搞左半個鐘,然後去櫃員機攞錢。


只係應付一班機都要排大隊

櫃員機攞錢
出到去成班人排隊等的士,但係冇的士 (的士司機唔知有機遲左黎,以為已經冇機到,所以冇的士入機場),而巴士又太夜,已經冇啦!咁等法都唔係辦法,我地行出去路口,攔截未入機場既的士,有架的士問我地去邊,我地話去逢甲,佢話 NT$600,呢個時勢,你開一千我都要比啦!我地嗱嗱林上車,排緊隊班人見我地上左車,都有不少怨言。

我地今明入住逢甲商旅 (La Vida Hotel),地點好近逢甲夜市,仲要係 2015 開既新酒店。酒店走時尚簡潔風格,房間面積都幾大,浴室仲有雙洗手盤。價錢大約八百幾蚊港幣一晚,咁新咁大,價錢又好合理喎!

逢甲商旅

間房好大

可以望到浴室

浴室都好大
放低行李都已經 12:30,我地走去逢甲夜市食個宵夜,然後返酒店,沖埋涼,大約兩點先瞓!

逢甲夜市咁夜都係咁多人

我地入左呢間食

我食魯肉飯

再買粉圓返酒店食

仲有烤番薯

呢個粉圓又真係好好食

No comments:

Post a Comment