2015/09/27

201509 台灣台中第三日 - 台中動漫彩繪巷,20號倉庫,勤美天地

酒店食完早餐,上房拎埋行李就 Check-out 離開,因為我地今晚會住另一間酒店。首先我地去台中動漫彩繪巷,呢度好多海賊王既壁畫,仲有龍珠、進擊的巨人、小丸子、Mario,好多好多不同動漫壁畫,都好得意!

台中動漫彩繪巷

台中動漫彩繪巷

山治!

仲有帽比你帶

鐵閘都有海賊王

好高呀



柯南都有

Mario


多啦A夢既隨意門
台中火車站附近有個20號倉庫,現改建成文化藝術區,台灣好多呢種由舊建築改成既文化藝術區。不過呢個地方比較細,好快行完。

20號倉庫

20號倉庫既水塔
黎到火車站附近,梗去一去宫原眼科食個雪糕同買下手信。

宫原眼科

宫原眼科雪糕
講到台中手信,你見周街都係太陽堂,就知最出名一定係太陽餅。而我食過幾間太陽餅,最好味我覺得係俊美。所以我專登揸車去俊美,買幾盒送禮自用。入到俊美,居然賣晒,仲要全線分店冇貨。

俊美

真係冇晒太陽餅
午餐,我地去左西屯區既「K2 小蝸牛廚房」意大利餐廳,去到餐廳樓下,開始好大風,因為有個颱風吹緊黎台灣,預計聽日晚上會係台中經過,我地聽日中午坐飛機離開,我仲好樂觀咁預計應該可以走到,不過...........

食左幾日中式台灣野,今日係「K2 小蝸牛廚房」意大利餐廳食下沙律、薄餅、意粉,好 refresh,好舒服!好多人去外國旅行食左好多日西餐,就頂唔順要食返中餐。我就食左幾日中餐就頂唔順,要食下西餐!

K2 小蝸牛廚房

K2 小蝸牛廚房
今晚我地住一間時尚設計酒店,叫做「台中紅點文旅」,最近好多雜誌都大力介紹。價錢比之前兩晚住既「逢甲商旅」,所以我好有期望。入到酒店大堂,最矚目係一條兩層樓高的銀色金屬滑梯以及一些懷舊傢俱。入到房,OMG,房間好細,又唔係四四正正,跟想像好大落差,我覺得「逢甲商旅」好好多!呢度唯一特別既係擺設、傢具、日用品都經過心思設計,不過間房太細,好焗促,幾好既設計都冇用!心諗唯有去玩多幾次滑梯先抵返!落到大堂,想去玩滑梯,又勁多小朋友玩緊,我冇理由走去同細路爭滑梯玩,滑梯都冇得玩,蝕晒啦!

台中紅點文旅門口

兩層樓高滑梯

我間房,好細

浴室三尖八角
揸車去左勤美天地及勤美術館,行下街,之後去左鼎王麻辣鍋食晚飯。好多人都食過鼎王麻辣鍋,但我係第一次食,食落又幾好食,食材質數高,環境又舒服,真係唔錯!食完火鍋,諗住去「路地冰之怪物」食甜品,去到剛剛收工,食唔到!

勤美天地

勤美術館

草地上好多裝置藝術品


鼎王麻辣鍋

鼎王麻辣鍋

肥牛

路地冰之怪物門口


No comments:

Post a Comment