2015/09/28

201509 台灣台中第四日 - 打風返唔到香港

今朝起身上網睇下我地今日坐班飛機狀況,一起身時睇都仲冇事,洗完面再睇就見到航班取消,因為個颱風正正下午會經過台中。咁係出動 Plan B 既時候啦!諗下 Plan B 係咩野先。

首先要聯絡港龍轉另一班機,而家台灣打風,打去台灣港龍一定唔通,打去香港港龍應該比較好。我地張電話卡可以打返香港,但因為張卡有限錢,所以唔可以講太耐。我試下打去香港港龍,又係按一字,按二字咁,之後又比音樂我聽,我等左十分鐘,唔係路!就算有人聽,我都講唔切!好收線!我叫阿王生用佢電話卡打去香港馬可勃羅熱線試下,果然呢個快好多有人聽,好順利地我地改左坐聽日同一時間既航班。都幾好呀!放多一日假,玩多日!

搞惦好晒就食早餐,呢間紅點文旅既早餐好特別,每人有一個即煮既主菜,另外有自助頭盤及飲品。我地食完早餐就 check-out,諗住都去一去機場問下港龍櫃檯有冇酒店或餐飲提供。

紅點文旅既早餐


我叫左呢個漢堡

呢個似甜品多 d
開車去機場時,不時都有陣陣強風,個風真係越黎越近。我地去到機場,港龍櫃檯得一個人,我地問佢有冇酒店或餐飲提供,係冇既,佢只係比左張表,上面列左附近酒店既資料,即係廢既!

台中機場

我班機係 UO183,取消左
本來今日要還車,我地決定租多一日,因為始終有架車方便搵酒店及搵食。我地走去機場間 AVIS,辦好續租手續後,就回市區搵酒店。

我記得前晚揸車時,經過一間叫 Se7en 既酒店,成坐建築及大堂都幾靚,我地即刻用手機上網睇下,佢有兩層既樓中樓房間,好特別。我地決定去睇下有冇房,如果冇就返去住「逢甲商旅」。

去到 Se7en 酒店,停左架車門口,我一開車門行出去,超級大風,我又剛好企係塊濕滑既鐵板上面,比風一吹就滑倒左!我即時爬起身扮冇事行入去大堂,其實都有少少痛!(仲好驚比人見到咁柒!)

入到去問接待處,樓中樓既房得返一間,另外佢有普通房,我地決定租一間樓中樓,一間普通既房。因為時間尚早,所以未可以上房,我地先去食午餐。

Se7en 酒店既大堂

後面係酒吧
黎到台中冇去春水堂飲杯珍珠奶茶,好似冇去過台中咁。我上 Google Map 搵到朝馬三街春水樓人文茶館,雖然打緊風,但係係春水堂內都有好多人。我食左吐司、牛肉麵及珍珠奶茶,好好味!

春水堂午餐

春水堂午餐
食完野,風越來越大,街上雜物吹到飛黎飛去,真係好危險!我地即刻揸車返酒店,攞左房之後就上房休息。我住樓中樓既房,樓下係廳、廁所,樓上係睡床,房內有塊兩層樓高既大玻璃,可以清楚睇到出面打風既情況。

我間房門口地下投影左個房號 (804)

房內有樓梯上樓上睡房

由樓梯影返去客廳

樓梯下係水吧區

樓上係睡房

浴室都好大
係房瞓下,又起身睇下電視播既「康熙來了」,跟住要諗下今晚食咩啦!上次黎台中,去到台中大遠百既饗食天堂,因為太多人,所以食唔到,今晚可以去試下!我地打電話去問下會唔會打風唔開門,佢覆我地話唔會,咁我地就訂左 7:00 。

6:30 開車去食飯,四周圍都係塌樹,跌左落地既招牌,真係可以話係「滿目瘡痍」。香港就算打完九號風都冇咁誇張!可能因為塌樹,好多道路都行唔到,所以好塞車,我地遲左少少先去到台中大遠百既停車場。我地入去停車場時,大部份車都係離開,得我地駛入去,一落車,有個女仔同我地講個場既舖關晒門,冇野睇啦!因為我地訂左位,所以照入去睇下。坐電梯上到十一樓,一出電梯,個保安話關門啦!趕我地走,我地話訂左位去饗食天堂,佢又比我地過去,好奇怪。行到去饗食天堂,真係有開門,但裡面好少人,得十枱客左右,員工仲多過客人。

嘩!吹斷左棵樹

招牌都吹左落黎

呢兩個人係街下,好勇!
饗食天堂晚餐每位 NT$ 798,食物種類大路,沙律、湯、刺身、海鮮、熱盤等,種類真係好豐富。甜品櫃有超多不同種類蛋糕,好吸引!整體黎講,呢個價錢,有咁多野你食,算係幾好。食餐我覺得最特別係「和風銀杏土瓶蒸」及「鮮蛤蜊清湯」,新鮮即製,味道唔錯!食完大約 9:00 ,四圍仲係「滿目瘡痍」,我地都係返酒店休息啦!

饗食天堂

饗食天堂

左上係和風銀杏土瓶蒸,左下係鮮蛤蜊清湯

好多甜品

真係好多甜品


No comments:

Post a Comment