2015/10/30

201510 南法秋遊第十一日 - Nice (尼斯)

今日最後一日係南法,下午 5:04 會坐火車去巴黎,所以我地有大半日時間遊尼斯,好好彩,今日依然晴天!今日既早餐,我地走入一間小咖啡店,店內得老闆娘一個人,客人全都係熟客,好地道既小店。我就食左件多士、奄列同飲左一杯咖啡。即叫即整既食物,一定唔會差得去邊!

食早餐小店

我既早餐
尼斯海邊既英格蘭散步大道 (Promenade des Anglais),係一條著名既海濱步道,全長有五公里。呢條大道棕櫚樹林立,開滿商店、餐廳、咖啡廳、賭場及酒店,並能夠飽覽蔚藍的地中海及鵝卵石海灘既美景。

英格蘭散步大道

尼斯海岸

有好多沙灘椅係沙灘

我都坐下先
係英格蘭散步大道東面有個大型市集 Cours Saleya,市集於早上六點至下午一點半營業。市集有超多野賣,有生果、鮮花、麵包、糖果、鮮豔既陶製品、薰衣草、香皂及手工藝品等。呢個市集真係好好行!

呢度行入去就係市集

有生果

陶製品

鮮花

香皂
我地行返出去英格蘭散步大道,大道上有自助租借既單車。見仲有時間,就租左黎係英格蘭散步大道玩下。我地騎住單車沿大道走,蔚藍色既海,溫暖既天氣,好多比堅尼都返左出黎啦!

自助租借既單車

係英格蘭散步大道

去左另一邊睇返英格蘭散步大道

今日真係超好天


我都話比堅尼返左黎啦

有個小自由神像
午餐我地去左市集旁一間叫 Le Flore 既餐廳,因為天氣實左太好,我地就坐左係戶外既位置,曬住陽光食午餐。呢餐都係食下牛扒、蝸牛、青口及沙律!

Le Flore 餐廳

我地坐露天位置



午餐後都已經過左 3:00,係時候去走啦!我地去停車場攞車,入埋油就揸去火車站還車。

尼斯火車站

尼斯火車站入口
我地坐 5:04 分火車去巴黎,車程要五小時四十分鐘,去到巴黎會係晚上 10:44。所以上車前係火車站既 Paul 麵包店,買左麵包上車做晚餐。係火車瞓下、食下野,其實好快就去到巴黎,不過唔知搞咩,我地去到巴黎已經晚上 11:30,架車差唔多遲左一個鐘先去到巴黎。

Paul 麵包店

我地座呢架火車去巴黎

火車內

火車內既小食店

我地既晚餐

去到巴黎, 凍左好多, 好掛住溫暖既南法
我地訂左係 Paris Gare de Lyon 火車站旁既 Mercure Paris Gare de Lyon 酒店。一出火車站,旁邊就係酒店。我地快快 check-in,跟住就上房休息啦!因為聽日仲有緊密既行程!

Mercure Paris Gare de Lyon 酒店既房



No comments:

Post a Comment