2019/01/24

201901 泰國第二日 - 清萊

酒店既早餐都幾好,有泰式湯麵,有西式煙肉、蛋等。夠食飽飽出發。


係清萊有三座廟好出名,最有名係白廟,跟住就係藍廟 (Wat Rong Sue Ten),另一個叫黑廟 (Baandam Museum)。今早我地就先去 15 分鐘車程既藍廟。

藍廟真係一座藍色既寺廟,除左寺廟牆壁屋企係藍色,連入面既佛像都係藍色。估唔到藍色配金色都好靚。重點黎啦!藍廟係免費參觀架!





由藍廟去黑廟,車程只係二十分鐘左右。黑廟英文係Baandam Museum,其實唔係一座寺廟,係一個博物,正確名稱係黑屋博物館。黑廟係由2014逝世既藝術家 Thawan Duchaneey 建造,佢以對比強烈既藝術品黎呈現生命與死亡既世界。講到咁深,未必人人都可以體會到。其實黑廟地方好大,入黎睇下佢既建築物,行下都唔錯架。重點又黎啦!黑廟唔係免費入場架!每位 80 泰銖,唔貴,抵入去睇下啦!





揸 15 分鐘車左右就去到另一景點,長頸族少數民族村 (Union of Hill Tribe Villages and Longneck Karen Village)。講重點先,入場費 300 泰銖一位。我地去到冇咩遊客,入到去有長頸族既人做下手工藝品,遊客可以同佢地合照,唔會另收費。我感覺呢個民族村係佢地返工既地方,唔係一條佢地真係住既村莊。





今日午餐,我地去左 Tripadvisor 清萊必到餐廳第二位,Chivit Thamma de Coffee House。呢間餐廳位於 Kok River 河畔,係一座英國維多利亞式房屋,並建有英式庭園,門口放左好多古董車,去到有如返到維多利亞時代既英國。食物方面,有西式炸魚著條、漢堡,又有泰式菠蘿炒飯。不論環境及食物都非常高分,不枉係清萊必到餐廳第二位。







午餐後就去左 Central Plaza 商場行下,去下超級市場買下野。


晚餐我地去左一間好細好地道既小店,佢個名叫 PadThai Thai Food & Drinks。呢間小店係 Tripadvisor 地道泰國小店第三位。佢個門面超級唔超眼,直情可以話係簡陋。因為小店太細,太少位,我地八個人就要等一陣先有位。入到去,我地點左炒飯、炒河及沙律等食物。呢度其實就似香港既大牌檔,地方簡陋,但食物即叫即炒,好夠火喉!




晚餐後又走去行下夜市,食下街邊串燒,去雪糕店食下雪糕。



No comments:

Post a Comment