2019/04/11

201904 克羅地亞第一日 - 薩格勒布 (Zagreb)

克羅地亞位於歐洲東南部,好多人會連埋斯洛文尼亞及黑山等附近國家一齊玩。我開頭都有呢個打算,但原來克羅地亞本身自己已經有好多旅遊資源,例如古城、城堡、世界級國家公園既湖光山色、古羅馬遺跡及一座座於清澈見底海水上既小島。所以決定將十三日比晒克羅地亞。




我地由薩格勒布 (Zagreb)先向西面去羅維尼 (Rovinj)及普拉 (Pula),再到中部既十六湖國家公園 (Plitvicka Jezera),然後到南面扎達爾 (Zadar)、克爾卡國家公園 (Krka National Park)、斯普利特 (Split) 及杜布羅夫尼克 (Dubrovnik)。另外係斯普利特 (Split) 會參加出海團去睇藍洞 (Blue Cave) 及參觀附近一帶小島。



我地今次一行四人,由香港坐漢莎航空,早上 05:05 到達慕尼黑 (Munich),因為有七小時轉機時間,我地就坐火車出去瑪利亞廣場 (Marienplatz) 一帶行下,順便食個德國早餐。





下午 12:05 係慕尼黑上機,一小時左右,下午 13:05 到達克羅地亞首都薩格勒布 (Zagreb)。我地打算坐 290 號巴士,再轉電車到市區內既酒店,巴士票要先係機場內購買,我地四個人一共 KN32 (約 HK$38.5)。巴士站係機場對出一條大馬路,大約露天行一百米左右,但因為突然落大雨。如果我地行去巴士站,一定濕晒,所以我地決定放棄左張巴士票,轉左去坐的士。由機場去到市中心,的士價錢係 KN200 (約 HK$240)。雖然比巴士貴,但我地四人除開,其實每人都只係 HK$60。

冇咩人既機場



我地住係 Zagreb Sleep & Eat 既兩房公寓,去到公寓樓下,按鐘仔冇反應。我打比個屋主,佢要一個鐘先黎到。我地拎住行李,去唔得遠,見公寓旁有間小店叫 Mimice,就入去食下野。我地叫左燒魚、炸魚及炸魷魚圈。連埋汽水,一共 KN167 (HK$200),好平。而呢間既燒魚非常好味,竟然係成個旅程食到既燒魚中最好食。







Zagreb Sleep & Eat 呢兩房公寓幾好,地方大,仲有個大開放式廚房,離市中心又好近。附近仲有超級市場及咖啡店。我地住兩晚,四個人都只係 HK$2000 左右。



安頓好都已經下午 5:00,我地步行前住市中心既耶拉西奇廣場 (Ban Josip Jelačić Square),耶拉西奇廣場位於新城區及舊城區中間,係廣場向北上山方向就係舊城區。

公寓樓下

耶拉西奇廣場

耶拉西奇廣場

耶拉西奇廣場

舊城區方向行一陣就會見到聖母升天大教堂 (Zagrebačka katedrala),係教堂前有一支聖母瑪莉亞紀念柱,金色既雕像都幾搶眼。我地入去教堂,裡面好多人,原來做緊出殯儀式,咁我地都係走啦!




公寓既屋主介紹有一間食傳統克羅地亞菜既餐廳比我地,叫做 Restaurant Purger。入到去感覺好似香港太平館之類既餐廳,唔係好高級食 fine dinning 既,係好地道,好似有歷史既餐廳。





我地叫左四個湯,兩個蘑菇湯、兩個番茄湯,點知佢黎左兩大盆湯黎,我都唔係好明咩事。佢個蘑菇湯原來唔係我地平時飲開既忌廉蘑菇湯,佢係似個雞湯底,再放蘑菇片入去煲。蘑菇唔會溶係個湯入面。


兩大盆湯
我地仲叫左豬扒、釀青椒、意粉。個釀青椒唔係港式咁,佢係放係一個好濃既汁內煮,咁整法真係未食過。佢碟碟野都幾大碟,食到我地勁飽!呢餐一共 KN408 (HK$490),食晚餐每人都只係 HK$122,克羅地亞既消費真係好平!



釀青椒


No comments:

Post a Comment