2019/04/16

201904 克羅地亞第六日 - 十六湖國家公園 (Plitvicka Jezera)

今日只做一件事,就係遊十六湖國家公園上湖區,時間好充足,所以我地瞓到 8:00 先起身,跟住揸架車去附近超級市場買野返公寓煮早餐。食完後,11:00 先出發。

超級市場
超級市場

早餐

我地揸架車去十六湖國家公園二號入口既停車場,泊好車就入公園啦!我地今日係行 E 路線,全長約 5100 公里,大約需時 3 小時。今日既天氣超好,我地行上湖區,一路向上行,經過種種唔同形態既瀑布同湖,係陽光下閃閃發光,真係勁靚。禽日天氣唔好既十六湖,跟今日天氣好既十六湖真係差好遠,起碼相差 50%。十六湖國家公園,佢既規劃、配套及景致,真係世界級,行一陣又有靚景,行一陣又有,你真係會不停影相。唔怪得佢係克羅地亞最著名既必到景點。









我地玩左 3 個鐘後,午餐走左去十六湖酒店 (Plitvice Hotel) 既餐廳 。我地去到差唔多下午 2:30,因為太晏,所以冇咩人。我地叫左湯、牛扒及雜扒。你地睇下個牛扒好厚身,個雜扒用個盤上,盤下有個火保溫,淨係個樣都冇得輸。但係完來係有得輸架,個牛扒同雜扒都勁乾,唔好食!個雜扒份量仲咁勁,食晒都有少少辛苦。估唔到酒店餐廳既食物仲差過禽晚既快餐。呢餐四個人 KN710 (HK$862),係克羅地亞算係貴野,但唔值囉!




食完都差唔多 4:00,其實都冇咩地方去。我記得上網見過有一個秘密觀景台 (Vidikovac),可以係高處俯瞰下湖區一級級既湖及瀑布,個景超無敵。個觀景台位置大概接近大瀑布 (Great Waterfall) 既頂,網上冇咩資料提供詳細地點,問十六湖國家公園既詢問處都話唔知,好神秘!我地就決定去試下探秘!

我地睇下 Google Map,可以揸車去到大瀑布附近,咁就唔駛行上山咁辛苦。我地揸到山上,第一次過左龍,去遠左,之後返轉頭停係一個 T 字路口。跟住見到係草叢中有條少少既路,不過冇路牌指示,我地試下行入去,行緊時又似係又似唔係,後來行到山邊,終於見到個觀景台。個觀景台好明顯係已經荒廢,成地泥水,圍欄既石都爛左冇維修。不過呢度個景真係無敵,最可惜係呢個時間,個一級級既湖及瀑布比個山既影摭住,呢度應該係中午太陽正中射落去時最靚既。


位置

由小路行入去

小路向前行

秘景


午餐食左難食既野,今晚要食返好野。我地揸車去左一間叫 Plum Bistro & Caffe 餐廳,呢間餐廳係 Tripadvisor 中呢個區域第一名既餐廳。我地叫左燒鱒魚、黑松露意大利飯、鴨胸及沙律。呢度既燒鱒魚可以比美禽日下午羅斯托克(Rastoke)既燒鱒魚,黑松露意大利飯有一片片黑松露係面,一上枱已經聞到好濃既黑松露香。呢間餐廳絕對對得起第一名呢個名,食物及環境都好好!



冷壓果汁,好飲

燒鱒魚

黑松露意大利飯

鴨胸

鴨胸


No comments:

Post a Comment