2019/04/22

201904 克羅地亞第十二日 - 杜布羅夫尼克 (Dubrovnik), 洛克魯姆島 (Lokrum Island)

要欣賞整個杜布羅夫尼克 (Dubrovnik) 舊城區,可以坐纜車上 Srđ 山睇,就好似香港坐纜車上太平山睇全景一樣。我地一早去到纜車站, 已經排大隊。係排緊既時候,有個男人走過黎,佢話 KN300 可以坐佢架的士車我地上山,途中會停一停一個影靚景既地方。纜車回票價係 KN170,單程係 KN90。我地諗一諗,可以坐的士上去,然後坐返纜車落黎,都幾好,咁我地就跳上佢架的士啦!

纜車

山腳纜車站

係途中,佢停左係一個叫 Dubrava Observation Point 既地方,呢度可以無任何遮擋下影到成個舊城,阿司機先生仲幫我地影合照,選擇坐的士上黎都幾好,可以多一個景點。

Dubrava Observation Point 影既 Dubrovnik


上到山上纜車站,有一些小店及餐廳。不過多數人都係不斷係唔同角度影返個舊城。另外山頂最高處有一座石做既十字架。




由山頂返去舊城區,我地去舊城既港口坐船去洛克魯姆島 (Lokrum Island),船程約十分鐘。洛克魯姆島係一座位於杜布羅夫尼克東南邊既小島,面積只有約 0.7 平方公里。島的中央地帶有動植物公園 (Botanical Garden)、修道院 (Benedictine Monastery)。係公園內有好多野生孔雀及野兔四圍走。修道院裡面放左權力遊戲既鐵王座,遊客可以坐上去影相。

坐呢架船去洛克魯姆島

左上角就係洛克魯姆島

修道院

修道院

權力遊戲既鐵王座



係島既南面就有個湖 (Dead Sea) ,舊小型碉堡及天體海灘。因為天氣有少少涼,所以個湖得幾個細路玩水,天體海灘就一個人都冇。

Dead Sea

Dead Sea

小型碉堡

露天咖啡廳食午餐

午餐

天體海灘

其實係石灘

向島既北面行,可以經過一條叫天堂之路 (The Path of Paradise) 既斜路行到去位於島最高點既皇家堡壘 (Fort Royal)。係皇家堡壘可以清楚望返去杜布羅夫尼克。

行去天堂之路

天堂之路

天堂之路

皇家堡壘

皇家堡壘

皇家堡壘望返去杜布羅夫尼克

坐船返去杜布羅夫尼克舊城,舊城既城牆可以比 KN200 一個人上去行一個圈,我地覺得都幾貴,所以冇上到去。係舊城內,其實仲有好多景點可以去睇。

史特拉敦大道 (Stradun) 係杜布羅夫尼克最主要及熱鬧既地方。史特拉敦大道由舊城西面 Pile Gate 城門一直伸延到東面既盧札廣場 (Luza Square),全條路由石灰岩舖設而成,再加上兩旁林立建築物及商店,係杜布羅夫尼克獨有特別的景色。

史特拉敦大道 (Stradun)

史特拉敦大道 (Stradun)

係盧札廣場旁就係聖布萊斯教堂(Church of St. Blaise)及瞻仰總督宮(Rector’s Palace)。聖布萊斯教堂建於 1715 年,由威尼斯建築師興建。因為教堂正正位於盧札廣場旁,好多慶典都係教堂前舉行,所以聖布萊斯教堂係杜布羅夫尼克其中一所重要既教堂。

瞻仰總督宮建於1435年,係14世紀至1808年是拉古薩共和國總督既辦公室,係當時權力既核心。而家已經改為一間博物館。入去總督宮參觀須要收費,我地只係門口影下相就去下一個景點。

瞻仰總督宮(Rector’s Palace)

聖布萊斯教堂(Church of St. Blaise)

係瞻仰總督宮旁有另一間教堂,杜布羅夫尼克主教座堂(Dubrovnik Cathedral)。此教堂建於 1713 年,而家係天主教杜布羅夫尼克教區既主教座堂。據說佢有個珍寶館,並收藏左好多著名文物,不過我冇比錢入去睇。

係杜布羅夫尼克主教座堂附近仲有另一間教堂聖依納爵堂 (St Ignatius Church)。係前往教堂前,會經過耶穌會樓梯 (Jesuit Staircase),呢條樓梯亦係權力遊戲重要取景地點,所以係杜布羅夫尼克地標之一。唔知點解呢條樓梯令我覺得好似巴黎聖心教堂 (Basilique du Sacre) 前好著名既樓梯。

耶穌會樓梯(Jesuit Staircase)

聖依納爵堂 (St Ignatius Church)

聖依納爵堂 (St Ignatius Church)

附近市集

係史特拉敦大道西邊,Pile Gate 城門旁就係另一地標,歐諾佛利歐水池 (Onofrijeva Fontana)。水池係一個圓柱形,四周有好多精美既面具雕刻出水口,好似話泉水可以直接飲用,不過我冇試到。

歐諾佛利歐水池 (Onofrijeva Fontana)

圍繞住城牆可以睇下聖約翰堡 (Fort St. John) 、波克爾堡壘 (Bokar Fort) 及波克爾堡壘對面既羅維里耶奈克要塞 (Lovrijenac)。呢幾個堡壘都係以前重要既防禦外敵既設施。

右邊係聖約翰堡 (Fort St. John) 

波克爾堡壘 (Bokar Fort) 

波克爾堡壘 (Bokar Fort) 對面權力遊戲場景

明天我地就完結今次克羅地亞旅程,今晚搵間好既餐廳食晚餐。我地去左一間叫 Dubravk 1836 Restaurant & Café 既餐廳,餐廳對正波克爾堡壘 (Bokar Fort),我地坐係露天位置,睇住我個堡壘食晚餐。我地叫左青口做頭盤,主菜叫左牛扒及豬扒等,甜品就有蘋果蛋糕及芝士蛋糕。其實所有食物都正正常常既,味道都好正路。可能禽晚既晚餐太精彩,今日食正常西餐就有少少失望。不過我重申一下,Dubravk 1836 Restaurant & Café 唔係唔好食既,佢個景對住波克爾堡壘都係正既,完!







食完晚飯,行返去 apartment 時,順便影下杜布羅夫尼克既夜景。

波克爾堡壘 (Bokar Fort)

史特拉敦大道 (Stradun)

盧札廣場 (Luza Square)

No comments:

Post a Comment