2019/04/14

201904 克羅地亞第四日 - 羅維尼 (Rovinj),普拉 (Pula)

早上我地再到羅維尼 (Rovinj) 古城,發掘禽日仲未影既靚景。行到去聖尤菲米亞教堂 (Church of St. Euphemia),因為今日係星期日,所以有彌撒,好多人!





午餐我地去碼頭個邊一間叫 Kantinon Tavern 餐廳,呢間餐廳主打本地食材,就算可樂都係冇可口可樂,得克羅地亞既可樂牌子,叫 Cockta。我地叫左魚、意粉及意大利雲吞,食物不錯,價錢四個人食左 KN458 (HK$557),平!





下午 2:30 我地揸車去另一個附近既城市 - 普拉 (Pula),車程 45 分鐘。去到普拉,因為星期日,所以好易搵街邊車位泊車。普拉最著名就係古羅馬競技場 (Amphitheatre de Pula),競技場建於公元前 27 至公元後 68 間,有二千年既歷史。而佢更係保存得最好既古羅馬競技場。


古羅馬競技場入場費 KN50,入到去好自然會同最著名既位於羅馬既競技場比較。羅馬既競技場比普拉既大又高。而普拉既競技場就真係完整好多,起碼佢中央既競技場地仲係度,唔會好似羅馬既得一個個坑。最好既係普拉既競技場好少人,可以慢慢搵靚位影相。





普拉市內除左有古羅馬競技場既遺跡,仲有好多其他古羅馬既遺跡。奧古斯都神廟  (Temple of Augustus),市政廳 (Gradska uprava Pula)、塞爾吉烏斯凱旋門 (Arch of the Sergii),威尼斯城堡 (Malo Rimsko Kazaliste) 及羅馬劇場 (Rimsko Kazaliste)。大部份既遺跡都保存得好好,除左羅馬劇場。羅馬劇場只係剩下一幅幅破爛既石牆,基本上係想像唔到本來既外貌。


市政廳 (Gradska uprava Pula)

奧古斯都神廟  (Temple of Augustus)

塞爾吉烏斯凱旋門 (Arch of the Sergii)

塞爾吉烏斯凱旋門 (Arch of the Sergii)


羅馬劇場 (Rimsko Kazaliste)



威尼斯城堡 (Malo Rimsko Kazaliste) 

今晚既晚餐本來打算回羅維尼食,但因為想睇下古羅馬競技場既夜景,所以我地上網搵到一間位於普拉既薄餅店 - Pizzeria Tivoli。我地叫左一個沙律,兩個大薄餅。呢度個薄餅係帶少少美式既厚批,但個批底整得好好食,上面又足料,熱辣辣出到黎,唔覺唔覺就 KO 呢兩個大薄餅。埋單四個人 KN140 (HK$168),嘩!痴線架,平均一人 HK$42,香港茶餐廳都唔得啦!仲要咁好味!





我地回到古羅馬競技場,剛剛日落,個天又未去到全黑,影出黎既相勁靚。我地影左好多相,之後就揸車返去羅維尼。




No comments:

Post a Comment