2019/04/21

201904 克羅地亞第十一日 - 涅姆 (Neum), 斯通 (Ston)

今日由斯普利特 (Split) 揸車去我地係克羅地亞最後既目的地杜布羅夫尼克 (Dubrovnik),由斯普利特去杜布羅夫尼克全程230公里,我地會途中到涅姆 (Neum) 及斯通 (Ston) 停下及玩下。

涅姆 Neum

涅姆唔係屬於克羅地亞既地方,而係屬於波士尼亞與赫塞哥維納 (個名太長,我地簡稱佢做波赫)。克羅地亞最東南面既國土係比波赫分開左,所以我地一定要穿過波赫先可以去到杜布羅夫尼克。揸車穿越邊界時,要比護照佢地睇一睇。

進入波士尼亞與赫塞哥維納

我地去到另一個國家,點都落車影張相,當到此國一遊。我地去到海邊影左張相,跟住去左一間叫 Grand Hotel Neum 酒店飲杯咖啡、食件餅。比錢時,點解咁平既?原來佢係用波赫既貨幣。我地冇呢種貨幣,呢個時間就係信用卡出場既時候。講返呢間酒店,正架!我地坐係露台位置,對住個海飲咖啡,係好爽架。

Grand Hotel Neum



離開左波赫,我地又返到克羅地亞,我地既午餐係去到一個叫馬里斯通 (Mali Ston) 既小鎮。馬里斯通既海灣係著名既蠔養殖場,品種係 European Flat Oyster。所以好多遊客專程黎到品嚐新鮮即開既生蠔。我地去到海灣附近既餐廳 Bota Sare Restaurant & Oyster Bar。呢度生蠔 KN10 一隻,烤蠔就 KN12 一隻。我地叫哂兩種整法既蠔,另外叫左蕃茄湯、魚湯、蠔湯及意粉。主角生蠔及烤蠔都非常好味,我搵支叉吉下隻生蠔,佢仲郁架。入口海水及蠔既鮮味都好特出,一流既味道。烤蠔都好好味,不過咁新鮮既蠔一定係生食最好。

馬里斯通 Mali Ston

蠔養殖場

Bota Sare Restaurant & Oyster Bar


送既小食




除左馬里斯通,係一公里外有個大小小既鎮叫斯通 (Ston)。連接馬里斯通及斯通有一條五公里長既城牆。呢條長城係歐洲最長,亦係全世界第二長既城牆。我地由馬里斯通一人比左 KN70 行上城牆,本來正常係行去斯通,不過我地架車等左係馬里斯通,所以只係行左一陣就原路拆返,返去馬里斯通攞車走。








由馬里斯通去杜布羅夫尼克只係一個鐘車程。杜布羅夫尼克係克羅地亞熱門既旅遊城市,市內有個被城牆包圍,位於海邊既舊城區,區內不可行車,係遊客集中既地方。我地租住左一間係城牆東面入口附近既小小 apartment。房間不是太大,其實我唔覺得係 apartment,只係一間有個小小煮食角落既套房。



我地將行李放低後,就揸架出去 Hotel Rixos 既 Sixt 還車。Hotel Rixos 離舊城區大約 1.5 公里,我地還車後,慢慢沿海邊行返去舊城區,沿路可以欣賞下當地民居既建築。

當地民居


我地由城牆西面入口 Pile Gate 行入城內,我地今晚訂左 7:30 去城內東面既 360 Dubrovnik 餐廳食晚餐,所以我地就直接係城內快快去由西面行去東面,城內面積唔係太大,我地由西行去東都只係 400 米左右,唔駛十分鐘就行完。

西面城門

舊城內


360 Dubrovnik 係一間米芝蓮一星餐廳,係克羅地亞摘到星既餐廳十隻手指都數得出,要搵一間我地會經過,而佢又有開門既,我都只係搵到呢間。360 Dubrovnik 位於舊城既城牆上,高高地觀望著舊港口,位置及景色都一流。我地 7:30 去到,天仲未黑,可以睇住杜布羅夫尼克由日轉夜既景色。


網上搵既餐廳航拍照


我地叫左三道菜既餐,價錢係 KN640 一個餐。三道菜唔係真係只有頭盤、主菜及甜品,頭盤前會有餐前小食,麵包籃,係甜品後仲有 Petit four,都食得幾飽。頭盤叫左左鵝肝醬,個擺盤已經好靚,仲配件烤得好靚既多士。主菜叫左鴿肉,有驚喜,煮到皮香肉軟,好好食。個甜品有勁多不同食物係個碗入面,勁多不同口感同層次。呢間餐廳果然係米芝蓮摘星餐廳,環境、食物、服務全都水準之上,係非常值得光顧既餐廳。

餐前小食

麵包籃及兩款唔同口味既牛油

鵝肝醬

多士

鴿肉

牛柳

甜品

甜品

Petit four


No comments:

Post a Comment