2019/04/19

201904 克羅地亞第九日 - 斯普利特 (Split)

斯普利特 (Split) 係克羅地亞第二大城,古城宮殿區及海岸一帶完全係一個旅遊集中地。喜愛古蹟既可以遊覽戴克里先宮殿 (Diocletian’s Palace),休閒既可以坐係海邊 Riva 既餐廳大半天,愛郊遊既可以去隱世後山馬里安森林公園(Marjan Forest Park),愛大海既可以參加出海小島遊既一天團。


我地今日主要係戴克里先宮殿遊覽,雖然佢叫宮殿,但其實係更似一個城堡,佔地有四萬平方米。我地由 Apartment 行十分鐘左右到達宮殿既入口金門 (Porta Aurea)。金門其實係戴克里先宮殿既北門,而整個古城就係呢個宮殿。係金門既正門門口有一個好大既人像 (Gregory of Nin),佢就係十世紀既主教寧格里高利,克羅地亞既語言係因為佢而出現,大家行過都會去摸下佢隻腳指,傳說係會帶黎好運。

金門 (Porta Aurea)

Gregory of Nin

Gregory of Nin

入到宮殿,我地首先去參觀宮殿地牢 (Basement Hall of Diocletian's Palace),入場費每位 KN45。參觀地牢,真係只得個空既地牢,我覺我冇咩野好睇,唔識欣賞。

落地牢前有小小店舖

宮殿地牢 (Basement Hall of Diocletian's Palace)

戴克里先宮柱廊 (Peristyle)係宮殿既中央廣場,廣場四周都係羅馬高柱,而係教堂入口旁更有兩座超過三千年並保存得好好既獅身人面像。

戴克里先宮柱廊 (Peristyle)

獅身人面像

聖多明各大教堂 (Cathedral of St. Domnius) 本來是一個帝王陵墓,後來改為教堂。旁邊的哥德式高塔則建於十四世紀。要進入斯普利特的所有教堂,就可購買 KN45 既套票。





朱庇特神廟 (Jupiterov hram) 位於宮殿西面,建於295-305年,亦係其中一個保存得好好既羅馬時期神廟。



銀門 (Porta argentea) 係戴克里先宮殿東面既入口,係銀門外有個售賣小食,生果,鮮花及手工藝品等的小市集 (Green Market)。我地係呢度買左無花果乾及風乾火腿,好抵買!

銀門 (Porta argentea)

Green Market




係戴克里先宮殿南面對出既地方叫做 Riva,係一條種植高高棕櫚樹,開滿咖啡廳及餐廳的海濱長廊。


Riva

Riva

我地今日既午餐選擇左係 Riva 既 Olive Tree 餐廳,我地坐係海濱長廊戶外太陽傘下既座位,環境好舒服,好多人食完野,叫杯野飲,坐係度睇下風景,睇下書就大半天啦!我地點左青口意粉,意大利飯及烤雞胸配薯角。因為只係記得個環境,食物既質數已經冇咩印象,如果好差或好好都會記得,應該係中中等等啦!





午飯後,我地係戴克里先宮殿範圍內四圍行下。順帶一提,係斯普利特有間好有名既朱古力店叫 Nadalina 。我地去到,店內職員好慷慨地比我地試食不同口味既朱古力,最特別係佢有薑味,無花果味,薰衣草味及海鹽味既朱古力。佢一排排既朱古力,價錢唔算貴,味道又特別,真一份好好既手信。

舊市政廳 Stara gradska vijećnica

人民廣場 Pjaca

行到下午四點多,我地返 Apartment 攞車揸去一個現代化既大型商場 Mall of Split。由 Apartment 揸車過去大約十五分鐘。Mall of Split 地方都好大,有好多各大品牌既店舖,例如 Top Shop, H&M, Tommy Hilfiger, Mango, GAP, Levi's, Zara 等。不過我地最主要係過黎食個下午茶及行下Interspar 超級市場。





晚上既戴克里先宮殿,所有古建築物都被燈光照亮,跟白天感覺不一樣。我地今晚打算去一間叫 Konoba Fetivi 既餐廳食飯,呢間餐廳係米之蓮推介,主打食海鮮及肉。我地因為冇訂位,所以冇得食,咁我地唯有即時訂定聽晚既位。




當我地四圍再搵食時,突然見到 Surf n Fries 出現,呢間係我地早幾日係扎達爾 (Zadar)午餐食過既炸雞店,上次食過又平又好食,所以我地決定買返去 Apartment 食。



No comments:

Post a Comment