2019/04/20

201904 克羅地亞第十日 - 藍洞 (Blue Cave) , 赫瓦爾島 (Hvar Island)

今日我地參加左一個藍洞 (Blue Cave) 一天旅行團,早上 7:30 於 Riva 對出既碼頭出發。呢個團每位 Euro 110,由朝早 7:30 至下午 6:30,除左去藍洞,仲會去外島維斯島 (Vis island), Budikovac island 及赫瓦爾島 (Hvar island)。

赫瓦爾島 (Hvar island)

7:30 集合,8:00 左右上船出發。隻船係一隻坐十二人既快艇,冇位比你走動,全程坐係度唔可以起身,廁所都冇得去。最大鑊係隻艇開得好快,但又無遮無掩,全程海水強風不停打埋黎,好鬼凍。我地由斯普利特 (Split) 先去 Bisevo island,呢程船一小時四十五分鐘。我全程用佢比既毛毯包住全身保暖,架快艇又勁上下左右搖,瞓都瞓唔到,好辛苦先捱完呢一小時四十五分鐘。

坐呢架快艇

離開斯普利特

藍洞 (Blue Cave) 係位於 Bisevo island,我地到達 Bisevo island 碼頭,要轉藍洞專用既小艇慢慢駛入藍洞。入到藍洞,真係好夢幻,海水因為陽光穿過海底再反射而變成螢光藍色,我地架小艇就飄浮係一片藍海之上。雖然係洞內只有短短數分鐘,但一定畢生難忘。

藍洞專用既小艇




由藍洞返去 Bisevo island 碼頭,跟住就上返我地架快艇開去維斯島。首先係去科米扎 (Komiza)小鎮,我地有大約四十五分鐘時間觀光。呢個鎮其實好細,所以夠晒時間。據說電影 Mama Mia 既希臘小島,其實就係維斯島拍攝。因此你係科米扎會以為自己係希臘既小島上。

科米扎

科米扎

離開 Bisevo island 後,下一個景點係 Stiniva Bay。Stiniva Bay 係一個細小既海灘,兩旁被大礁石包圍,導遊仲話呢個沙灘得過全歐洲最美沙灘既美譽。當我以為可以上個沙灘行下,點知原來只係係架艇上睇下,跟住就開走去下一個景點。

Stiniva Bay

下一個景點就係綠洞 (Green Cave)。綠洞比藍洞大,所以可以坐我地架艇入去。綠洞內既海水又因光線影響下形成綠色,洞頂有一個小孔,可以比陽光照一條線入洞。跟藍洞比較,綠洞真係冇咩特別。

跟住我地又可以上岸,今次係帕克林斯基群島 (Paklinski otoci) 既 Vinogradisce Bay 海灣。佢放低我地係呢個海灣係比我地游水,但得半個鐘時間,因為天氣比較涼,而時間又太短,所以我地只係度行下,影下相就算。呢度既海水係勁清,一場黎到,唔游水都浸下腳。

Vinogradisce Bay 海灣

海水勁清

下午 2:00 ,我地黎到最後既景點赫瓦爾島 (Hvar Island),赫瓦爾島既面積好大,島嶼東西長約80公里。我地只係停留係赫瓦爾島最大既鎮赫瓦爾(Hvar),呢個鎮其實同個島係同名既。

赫瓦爾(Hvar)

赫瓦爾(Hvar)

赫瓦爾主教座堂 ( Cathedral of St. Stephen) 前有一個大廣場,廣場有幾間餐廳,我地去左一間叫 Spice Asian Food 餐廳,不過唔係食亞洲野,我地叫左薄餅及意粉。坐係個大廣場食午餐,都幾寫意。

大廣場

赫瓦爾主教座堂 ( Cathedral of St. Stephen) 


午飯後,我地行左上山上既堡壘 (Spanish Fortress)。堡壘建於十六世界,由當時統治既威尼斯人興建。去到堡壘入口,要比入場費先入去,剛好有個同團既團友出黎,我地問佢入面有冇野睇,佢唔建議比錢入去,咁好地就唔入去,係出面影下相就算。上到堡壘前,仲可以一覽整個赫瓦爾鎮既景色。

開始上山

Spanish Fortress 堡壘

赫瓦爾

係赫瓦爾逗留左三個鐘,我地要坐快艇返斯普利特,又係惡夢既開始。回程架艇開得勁快,上上下下不停咁拋,我見坐我前面個團友不停比海水打落塊面,開頭佢都搵野遮下,後來佢放棄人生,由得海水打埋黎,落艇時,佢真係全身濕晒。回程比去程快,一個多小時就到,同埋下午冇清早咁凍,比想像中好少少!

同導遊合照

落船即刻返 Apartment 沖涼,然後晚上 7:30 去昨晚訂左位既 Konoba Fetivi 食晚餐。Konoba Fetivi 係米之蓮推介餐廳,跟據米之蓮介紹,呢間餐廳係家庭式經營,主打食海鮮及肉,而佢個蘋果批 (Apple strudel) 非常出色。


我地叫左魚湯、蝦忌廉湯、兩條烤魚、牛扒、蘋果批 (Apple strudel)及傳統克羅地亞焦糖布甸 (Rozada)。如果叫烤魚,侍應會拎一盒魚出黎介紹,並比我地選擇,我地選左兩款魚,烤出黎都非常美味,非常新鮮。另外湯,牛扒都好出色。特別要讚既係個蘋果批,真係好自家 Homemade 既味道,酸甜度剛剛好,係一定要食既甜品。相對下,個克羅地亞焦糖布甸就比較平凡。





No comments:

Post a Comment