2019/04/18

201904 克羅地亞第八日 - 克爾卡國家公園 (Krka National Park), 斯普利特 (Split)

今日先揸車到附近麥當勞食早餐,然後揸左一個多小時車由扎達爾到克爾卡國家公園 (Krka National Park)。

克爾卡國家公園入場費 KN100,由入口可以坐免費巴士到大瀑布群。公園內一共有十七條瀑布,景色可跟十六湖國家公園(Plitvicka Jezera) 媲美。我上網搵資料時,睇見克爾卡國家公園允許遊客係大瀑布前遊水,唔游水浸下腳都可以。不過我地當日去到,天氣比較涼,所以冇人落水。

大瀑布

大瀑布

遊客可選擇公園預先設定路線參觀,我地今日就行 Skradinski Buk Trail,全長 1900 米,大約行一小時。不過我地影下相,又四圍行下,都玩左三個鐘。呢條路線除左有瀑布睇,仲會經過一個群小屋,有水車睇,仲有紀念品店及小食店。如果有時間,仲可以坐船遊湖去另一個入口 Skradin。












我地差唔多 2:30 先遊完湖,午餐就係克爾卡國家公園售票處對面間快餐店食漢堡飽。



本來我地既行程係去酒莊及 Outlet,但臨時改去位於斯普利特 (Split)近郊既庫利斯要塞 (Fortress Klis),呢個城堡亦係權力遊戲既拍攝場地。城堡位置山上,可俯瞰下面斯普利特一帶,景色優美。以軍事角度黎講,地理位置優越,易守難攻。










由庫利斯要塞揸一個鐘車就去到斯普利特 (Split),斯普利特將會成為我地既要塞,我地會住三晚,其中一日仲會出海去玩。

係斯普利特,我地預訂左一間 Apartment。個屋主唔係度,佢留言叫我地自己係門口地毯底拎鎖匙開門入去。呢間 apartment 係一座三層建築,有 d 似香港既村屋,一個單位一層,我間房係地面個層, 出面有個空地,可以曬下衫,不過好多昆蟲。最搞笑係房主只有一卷廁紙比我地,我 Whatsapp 問佢,佢話廁紙應該我地自備,不過我叫清潔姐姐第二日比多一卷我地,我真係第一次聽,多謝晒!




今晚既晚餐,我地去左 Bakra - Steak & Pizza Bar,呢間係 Trip Advisor 內斯普利特排第五既餐廳,我地去到餐廳內已經好多人,好彩都安排座位比我地。睇見個餐牌,好多野都想食,叫下叫下,我地四個人叫左好多野,有雞翼薯條,湯,木火爐烤既牛扒、薄餅、麵包及蔬菜。呢間既野食真係極好味,可能佢係用木火爐 (Wood-fired oven),所以好香。薄餅及麵包又熱又好味。個牛扒又係燒到剛剛好,外香內軟,再配杯紅酒,勁飽勁滿足既一餐。











No comments:

Post a Comment