2019/04/12

201904 克羅地亞第二日 - 薩格勒布 (Zagreb)

今早好地去左一間叫 Eggspress 既餐廳食早餐,Eggspress 係 Tripadvisor 係薩格勒布排第三既咖啡店。咖啡店內裝修好靚,唔似咖啡店,比較似餐廳。我叫左克羅地亞式既英式早餐 (English breakfast Croatin style),同普通英式早餐差唔多,只係煙肉變左火腿。個價錢又係無敵,咁大份英式早餐只係 KN62 (HK$75)。









早餐後我地沿電車路行去耶拉西奇廣場 (Ban Josip Jelačić Square),再前行經薩格勒布最主要既大街 Ilica 去到 Funicular 纜車站,打算坐纜車上舊城區。呢架纜車係全世界最短途既纜車,全長只有66米,爬升高度30米,行走全程都只係一分鐘左右。我地去到唔知點解佢冇開,旁聽有條樓梯上舊城區,我地行兩分鐘左右就上到去。

市內舊式電車

市內新式電車

纜車站



係舊城區有間失戀博物館 (Museum of Broken Relationships),裡面收藏左好多失戀朋友既物件,每件物件旁會介紹下個故事,真係幾有趣。例如有個舊既 Nokia 電話,旁邊寫住 "It was 300 days too long.  He gave me his mobile phone so I couldn't call him anymore"。



聖馬可教堂 (St Mark's Church), 一定係薩格勒布既首位地標,獨特既屋頂,由彩色瓦片砌成左邊既克羅地亞徽章及右邊既薩格勒布市徽。一見呢座教堂,立即可以知道係薩格勒布。



係舊城區有另一景點叫石門 (Stone Gate),以前呢區係比城牆包圍,石門就係城門既出入口。當年一場大火,將附近建築物燒毀,但石門內既聖母像竟然安然無事,因此現在既石門就變成好似小教堂咁存放聖母像。





落返去 Ilica 大街,我地去左水果市場 (Dolac Market),市場除左有水果、蔬菜賣,仲有不少鮮花及紀念品。我地發現呢度賣既薰衣草香包係全克羅地亞最平既。


據說領呔既發源地係薩格勒布



今日既午餐,我地去左一間號稱全薩格勒布最好既薄餅店 Karijola Vlaska。呢間薄餅店唔係市中心,所以我地坐電車去,後來我發現係我地住既地方附近有分店。


薄餅店有好多不同味道既薄餅,分35cm 及 27cm 大細。價錢由 KN43 至 KN82 都有。我地叫左三個薄餅加一個沙律。薄餅即叫即製,再係碳爐燒。新鮮熱辣,果然名不虛傳,堅好味!我地其中一個薄餅有火箭菜係上面,佢既火箭菜既味好濃,帶有辛辣味,好特別!後來我係克羅地亞食左幾次火箭菜,都係比平時香港食到既濃味好多。會唔會火箭菜本來就應該係咁既味呢?


午餐後,我地坐電車去薩格勒布火車站,沿火車站對面既大公園,經薩格勒布美術館 (Art Pavilion in Zagreb) 漫漫行返去耶拉西奇廣場 (Ban Josip Jelačić Square),再返去公寓休息一下,沿路感受下呢個城市!

薩格勒布火車站



薩格勒布美術館





晚上 7:30,我地去左一間叫 Gostionica Tip Top 既餐廳。我返黎寫呢編遊記時,已經對呢間餐廳既食物冇晒印象,即係佢唔係難食,又唔係特別好食,正正常常,普普通通咁啦!唔駛專登去試咁囉!




No comments:

Post a Comment