2019/04/13

201904 克羅地亞第三日 - 奧帕蒂亞 (Opatija),羅維尼 (Rovinj)

係克羅地亞,你會時常見到兩間麵包連鎖店,一間叫 Dubravica,另一間叫 Mlinar。我會叫 Dubravica 做 A1 麵包店, Mlinar 做美心西餅。因為 Dubravica 賣既麵包比 Mlinar 高級少少同靚少少。我地今早就係去左公寓附近既 Dubravica 麵包店食麵包。





今次既自駕遊,我地同 Sixt 公司租車,但係 Sixt 租車公司係市中心冇分店,所以我地叫左架 Uber 車我地去 Sixt。我地本來租架 BMW X1,去到佢比左架比較舊既 Opel Insignia Estate 。另外佢不斷遊說我買全保,因為我有自己既車保,所以我堅決唔買。跟住又叫我買油 (Prepaid fuel),即係唔駛入滿油還車,價值 KN566,佢話平過去入油。我後來計下,入一缸油 70 公升要 KN708。睇落好似平少少,但佢收 KN566 係再要比 25% 稅,連稅都係 KN708,同我自己入冇分別。但我比佢呃左,買左呢個 Prepaid fuel。唔知點解 Sixt 另外仲收左我 Foreign use 同 Roadside Protection。一,佢比我架車差左,二,又猛遊說我加呢樣加個樣,三,又無啦啦加左我 Foreign use 同 Roadside Protection,我覺得有少少唔老實。



攞左車後,我地揸車返公寓拎埋行李,就出發去奧帕蒂亞 (Opatija)。由薩格勒布 (Zagreb) 去奧帕蒂亞 (Opatija)要兩小時車程,去到 12:00 剛好食飯。之前幾日都天陰陰,離開左薩格勒布 (Zagreb) ,終於放晴啦!


奧帕蒂亞

奧帕蒂亞教堂


奧帕蒂亞教堂



克羅地亞西北面既伊斯特里亞半島 (Istrian) 係盛產黑松露,所以我地去左一間排名幾高既餐廳 Restaurant Ružmarin 品嘗黑松露菜式。我地叫左黑松露蝦意粉、黑松露牛扒、海鮮意粉及燒蔬菜。兩個黑松露菜都有好香濃既黑松露味,佢地個醬係同一款既。個海鮮意粉整得好乾身,幾好味。呢一餐 KN505 (HK$614),有黑松露算平啦!




奧帕蒂亞 (Opatija)位處海邊,所有景點都位於沿岸既海濱步道。成條步道有成十幾公里,我地只係於少女與海鷗雕像附近行下。






下午 2:45 ,我地上返車,揸左一小時十五分鐘,到達我地既目的地羅維尼 (Rovinj)。我地先去今明兩晚住宿既地方 House Eufemia Rustico。呢間屋都幾特別,成間屋以白色為主,再以少少金色器具黎點綴,有少少宮廷既氣質。不過,因為所有野都係白色,當仔細睇時,好難時時保持到白雪雪,梗會見到有少少污穢既地方。








羅維尼 (Rovinj) 古城唔係好大,兩三個鐘就行完,不過城內既古屋及彎彎窄窄既小巷,全都係極美既影相位。鐘意影相既就要預多少少時間。










古城內最高既聖尤菲米亞教堂

教堂旁有間咖啡店


睇住呢個靚景飲咖啡







要欣賞羅維尼 (Rovinj) 古城最美既一面,就係要日落時出海,係海上望返個古城。我地去到碼頭,冇咩人,冇咩船,又冇咩遊客,好似冇船出海。咁我地唯有行去古城南面對岸,呢個位都幾好,可以同一畫面有日落,又有古城。


日落

晚餐我地揸車去左我地公寓屋主介紹既 La Perla Restaurant。呢間餐廳外型幾靚,係一間玻璃小屋。我地叫左湯、海鮮、牛扒等,所有野都好好食。不過我地食得唔係咁高興,因為餐廳內好多人食煙,我見食煙既人同餐廳既人都好熟,應該都係熟客。我地個喉嚨比佢地二手煙搞到好唔舒服,只係想快快食完走人,所以就算食物幾好食都冇用。









晚上回到公寓,夜晚既感覺又唔同早上。





No comments:

Post a Comment