2019/04/23

201904 克羅地亞第十三日 - 杜布羅夫尼克 (Dubrovnik)

行程最後一日,今日將會坐下午 4:40 飛機離開,都仲有半日時間玩下!早餐我地返入舊城,去左一間正正於史特拉敦大道 (Stradun) 上既餐廳,叫 Cele Dubrovnik Gourmet & Lounge。我地坐係熱鬧既史特拉敦大道,叫左個豐富既英式早餐,享受埋今個旅程係克羅地亞既早餐。



早餐後我地搵下附近有冇超級市場,因為我地想去買下當地既零食做手信。上去 Google Map 搵,最近既超級市場叫 Tommy Supermarket,由舊城行去大約半個鐘。我地慢慢行去,沿路既民居地帶仲有一間賣蔬果既小店。係超級市場買完野,我地叫左 Uber 車我地返去舊城區,車錢係 KN37。

蔬果小店

蔬果小店

Tommy 超級市場

返到舊城區,最後衝刺去買野。要介紹下一間叫 UJE 既連鎖店,呢間店既橄欖油及松露都好出名,有成粒用油浸既松露賣,價錢唔太貴。


大約 1:00 ,我地去左 Apartment 附近一間叫 Horizont Restaurant 餐廳食個甜品,我地是但搵一間走入去食,估佢唔到整個甜品又幾有心機,擺盤好靚,味道亦不錯。



我搵過,去機場可以坐巴士,KN40 一位。Apartment 屋主搵左佢個女,揸架 BMW 黎車我地去機場,佢只係收我地 KN220,我地四個人坐巴士都要 KN160 啦。佢個女架 BMW 仲要係新車,我放行李上去時都勁小心,好驚整花佢架車。

杜布羅夫尼克機場

我地坐飛機,先飛德國慕尼黑,等四個鐘就轉機返香港。係慕尼黑機場梗係要去食下德國豬手啦!不過我問左機場詢問處,得一間餐廳有豬手,而佢只係切左片既豬手,唔係成隻!



No comments:

Post a Comment