2018/01/21

201801 日本石垣島第二日

石垣島附近有好多外島,本來打算去全日本最南既波照間島,睇下有波照間藍稱號既大海。不過原來由石垣島去波照間島要坐好耐船,所以我地只係去近近地既竹富島。




一早起身先去浸一浸溫泉,之後食埋早餐就退房。我地將所有行李放上車,跟住就揸車去石垣島碼頭。由石垣島坐船去竹富島只需 15 分鐘,來回票價 ¥1150。我地坐 10:00 出發既船,去到竹富島碼頭,四圍都幾荒蕪。但係碼頭旁已經有好幾架車停係度等客,佢地其實係不同既單車租借公司及水牛車活動公司既車。我地既目標係搵間有電動單車及雙人單車既公司。我地問第一架車,佢冇雙人單車,佢介紹我地去一間叫友利公司。咁我地問下友利既職員,佢有電動單車及雙人單車,咁我地就上左佢架車,等佢車我地去佢舖頭。


碼頭旁有好幾架車停係度等客




去到佢舖頭,試好及揀好車,我地就出發用單車遊覽竹富島。竹富島最出名既就係星沙浜沙灘,呢個沙灘除左海水清到見底之外,佢沙灘上既沙會係星型既,所以好多人都踎係度搵星沙。我搵左十幾分鐘,都只係搵到十幾粒,都唔易搵架。 



好清既海水




係星沙浜沙灘附近有另一個沙灘コンドイビーチ (Kondoi Beach),呢個沙灘冇咩人,其實又冇咩特別,算係順路停下影下相。

コンドイビーチ 好多貓
竹富島有個小小既石碼頭叫西棧橋,講真,都係冇咩特別,但我地又除左鞋,行落水玩左一陣。





竹富島既中心有唔同既商舖及餐廳,好得意!四周都係白沙既街道,每座屋既圍牆都由石砌成,好有特色。



今日既午餐,我地去左一間叫竹乃子既餐廳,餐廳係木造既建築,屋頂鋪了紅瓦。我地叫左個厚豬肉定食及一個炒麵 (焼きそば),厚豬肉定食有飯又有麵,份量十足,日本人整厚豬肉一向出色,入口鬆化,好好食。


炒麵

厚豬肉定食

我地食完就去還單車,跟住就坐下午 2:45 分既船返去石垣島。

碼頭既銅像
係石垣島碼頭附近有間人氣布丁店,叫「石垣島プリン本舖」。係石垣島上最好食,最有名既布丁。佢有個每日限定既超濃味布丁,每個 ¥650, 蛋香超濃,又滑,真係好好食。




我地今明兩晚會住係全日空石垣島洲際度假酒店 (ANA Intercontinental Ishigaki Resort),呢間酒店都好靚,佢有個好大既泳池,不過而家天氣幾涼,冇得游水。唔緊要,佢都有個溫泉大浴場。 







Checkin 完,係酒店四圍行下,影下相。跟住就揸出去市中心既石坦市公設市場行下。石坦市公設市場附近係石垣島唯一既商店街,大家要買手信就一定要黎呢度啦!




今日既晚餐,我地係去食燒石垣牛。係石垣島,有間好出名既炭火燒肉專門店叫「石垣屋」。我地冇訂位,去到要等一陣先可以入座。我地被安排係一間和式既包箱,自成一角。呢間餐廳既重點係用炭火去燒肉,唔知點解大家都對炭火呢樣野著迷,總之炭火就係好野,不論炭火串燒、炭火雞蛋仔。




我地點左兩客三人份量既拼盤,拼盤有西冷、里脊肉、肋骨肉及牛舌,每客 ¥13,200。幾年前係沖繩都食過石垣牛,今次係石垣島上食,真係唔同,好食好多。里脊肉、肋骨肉油份好多,燒出黎好香,有咬口。最精彩係個西冷,真係超香,入口即溶。我食過唔同地方既和牛,石垣牛真係最好食既和牛。






我地食完燒和牛,貪得意叫左個石垣牛刺身壽司試下。和牛真係要燒一燒,等佢既油份溶左少少先好食,生食刺身係唔好食既,仲浪費左塊和牛。


食完野,去左附近既 EDION 電器店,AEON 超級市場及藥粧店行下。我地係超級市場買左個蜜瓜及兩包士多啤梨,跟住返酒店浸完溫泉食。個蜜瓜勁甜,好好食。


No comments:

Post a Comment