2018/01/20

201801 日本石垣島第一日

石垣島位於台灣及沖繩之間,地理上比較接近台灣。成個島既面積只有 222.5 平方公里,即係香港島加大嶼山既面積左右。以往去石垣島,大家要去日本本島、沖繩或台北轉飛機過去,多得香港快運,而家可以由香港直飛石垣島。 





我地係石垣島會住三晚,本來打算三晚都住同一間酒店,但全日空石垣島洲際度假酒店 (ANA Intercontinental Ishigaki Resort) 第一晚冇房,所以我地第一日晚先住 Hotel Grandvrio Garden,之後兩晚轉去洲際。  石垣島公共交通唔係太方便,所以租車係最好既選擇。我地今次光顧 OTS 租車公司,佢有個優惠,租 Toyota Prius AQUA,三日只需 ¥11340 ,我地六個人去,租左兩架車。 由香港去石垣島既航班係早上 7:45 出發,早上日本時間 10:45 到達。



石垣島既國際線機場超細,所以過海關都花左半小時左右。拎左行李,我地行去內陸線既機場搵 ATM 提款。

石垣第一餐就係雪糕
內陸線機場比國際線大好多,仲多好多商舖。(內陸線其實係冇商舖既!) 去租車公司要坐由租車提供既接駁巴士,車程三分鐘左右。去到 OTS 都幾多人等緊租車。我地搞好晒租車手續, 12:30 先正式開車出發。


第一站係揸 30 分鐘車去島北面既新垣食堂食石垣牛咖哩飯,去到點知冇開門。



我地既 Plan B 係再揸多 10 分鐘車去明石食堂食軟骨蕎麥麵。我地揸車過黎時,沿路都唔見太多車同人,但呢間明石食堂居然勁多人,仲要等位。大約等左二十分鐘,先到我地入去。


我試左佢既軟骨蕎麥麵,條軟骨唔係只有骨,仲有好大塊肉,肉好入味又好腍。石垣島既蕎麥麵跟日本本島既唔同,雖然大家都叫そば(SOBA),但原來石垣島蕎麥麵唔係用蕎麥製,而係用麵粉製成。所以似我地食開既油麵。


海葡萄

軟骨蕎麥麵

無酒精啤酒
圍住石垣島有好多個燈塔,而係石垣島最北面有個叫平久保崎燈台。本來我冇打算去,但去到明石食堂,再過去都只係二十分鐘左右,所以即興去埋呢個燈塔。好彩我地有去到,因為當去埋其他燈塔,先發現平久保崎燈台係風景最靚既一個。


去到平久保崎燈台,有幾個泊車位,泊完車沿一條小路行去燈塔,一見到個海就不得了,海水清澈見底,海底珊瑚礁反映太陽光,成個海都係翡翠綠,我真係第一次見好似綠寶石咁閃既海。呢個景點真係黎石垣島一定要到既地方! 




由平久保崎燈台返去石垣市中心,途中經過玉取崎展望台,係呢度你可以一次看到西面既中國海及東面既太平洋,不過景色就冇平久保崎燈台咁靚。

玉取崎展望台


呢幾隻唔知係唔係石垣牛?
我地 4:00 到達 Hotel Grandvrio Garden,酒店比左間向海既房我地,呢間酒店係一間渡假酒店,有好大既泳池,又有好多康樂設施,最特別係有溫泉浸,個溫泉有內湯及一個半露天既外湯,都幾好架。




放低左行李,襯天仲光,我地走去酒店既泳池及海邊影下相。酒店面向西面,去到海邊仲可以睇埋日落。






今日既晚餐,我地訂左 6:30 去「舟蔵の里」食石垣八重山鄉土料理。「舟蔵の里」位於我地酒店旁,唔駛二分鐘就去到。會席料理套餐價錢由 ¥3,500 至 ¥11,000,我地選左 ¥6,500 及 ¥8,500 既套餐。「舟蔵の里」食晚餐時仲有傳統表演睇,表演時有好多食客都好投入咁企起身跟住跳下舞,都幾特別及有趣。



呢餐會席料理都好多野食,重點係石垣牛陶板燒及燒龍蝦,石垣牛有四塊厚切既,好好味,不過唔係全個旅程最好既石垣牛。燒龍蝦有半隻,起晒肉,大塊大塊咁入口,好滿足。 







晚餐後,我地揸車去附近既 AEON MaxValu 超級市場,買左宵夜,士多啤梨、蘋果及雪糕。




No comments:

Post a Comment